|
| Returnering af varer?? Fra : Peter K. Nielsen |
Dato : 26-10-05 15:08 |
|
Hej Ng.
Før sommerferien bestilte jeg nogle varer hos T.hansen og betalte via nette
og dankort. Varerne kom, var OK, men 2 dage senere kom der en pakke nøjagtig
mage til den første. Jeg ringede straks tl firmaet for at gøre opmærksom på
fejlen, men efter 20 minutter som "nr.1 i køen" opgav jeg og sendte dem en
mail, hvor jeg forklarede om fejlen, samt at jeg ikke fandt det rimeligt at
jeg skulle sidde og betale 20 minutters samtale for at rette deres fejl. JEg
bad dem om at ringe mig op så vi kunne aftale hvad jeg skulle gøre med
pakken.
Jeg har endnu intet hørt. Kan jeg bare beholde den,, sætte den ud til vejen
eller hvad???
Peter
| |
Ukendt (26-10-2005)
| Kommentar Fra : Ukendt |
Dato : 26-10-05 19:36 |
|
> Før sommerferien bestilte jeg nogle varer hos T.hansen og betalte via
nette
> og dankort. Varerne kom, var OK, men 2 dage senere kom der en pakke
nøjagtig
> mage til den første. Jeg ringede straks tl firmaet for at gøre opmærksom
på
> fejlen, men efter 20 minutter som "nr.1 i køen" opgav jeg og sendte dem
en
> mail, hvor jeg forklarede om fejlen, samt at jeg ikke fandt det rimeligt
at
> jeg skulle sidde og betale 20 minutters samtale for at rette deres fejl.
JEg
> bad dem om at ringe mig op så vi kunne aftale hvad jeg skulle gøre med
> pakken.
>
> Jeg har endnu intet hørt. Kan jeg bare beholde den,, sætte den ud til
vejen
> eller hvad???
Hvis du mangler ldit morale kan du retunere de varer du har købt med
kvitteringen, og beholde den ekstra pakke.
Hvis du fra starten havde gjort dette kunne du sådanset være sikker på at
ingen vil opdage det, men tvivler på at der sker noget ved at du beholder
den nu...
En af mine venner oplevede at han modtog en dvd-brænder istedet for et
headset. Det hørte han aldrig noget fra.
Skal lige siges at jeg har været på hittegodskontoret idag med en fundet
mobiltelefon =)
/SWP
| |
|
|