Voldig underbo
Fra : OZ3BTO

Dato : 20-10-05 12:03

Ja vi er så uheldig at have fået en voldig underbo
Det er værst når han driker .. ca hver weekend
Problemet ligger i at han vil slås og smadre alt

Sidst weekend havde vi balladen igen og jeg måtte i 2-3 timer stå for
toppen af trappen med et boldtræ og holde ham nede på hans egen etage
Kærestebn ringer self til policen og fik afvide det var husværten hun
skulle kontakte

Hele ente med at underboen + et par kammerater forsøger at tvinge sig
adgang til vores lejlighed hvor jeg blokere døren også flux ringer efter
en kammerat der bor 150M væk og har 2 herlige rottweilere

Manden er kendt af politiet for at være voldig m.m.

Er det virkelig måden det skal klares på i dagens danmark ?

OZ3BTO

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 20-10-05 15:15

"OZ3BTO" <spam@oz3bto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> toppen af trappen med et boldtræ og holde ham nede på
> hans egen etage
> Kærestebn ringer self til policen og fik afvide det var

Den holder ikke -hvis der er tale om en person der er
voldelig og truende, så skál politiet gribe ind.

En gang var der nogle personer der på en offentlig café for
studenter, fik "besøg" af nogle voldelige personager, der
ville true sig til gratis mad. Man ringede til politiet - og
da den ene havde trukket en kniv, sagde man blot at
vedkommende var bevæbnet - og inden for to minutter stod
kampklædte uniformerede betjente i cafeen og fik anholdt
vedkommende.

> [...]
>
> Manden er kendt af politiet for at være voldig m.m.
>
> Er det virkelig måden det skal klares på i dagens

Nej - men politiet kan prioritere graden af husspektakler -
derfor er det væsentligt at man anvender de rigtige
betegnelser over for myndighederne.

Det er ikke husværten,d er skal klare voldelige personer-
han/hun kan højst forsøge at få manden opsagt fra
lejligheden, men det er politiets opgave at klare
husspektakler og voldelig adfærd ellers er vi langt ude.

--
ahw

Fra : OZ3BTO

Dato : 20-10-05 15:33

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lejligheden, men det er politiets opgave at klare
> husspektakler og voldelig adfærd ellers er vi langt ude.

Rart at vide ..

Men det var nu behandlingen vi fik af Varde politi
Vi kunne også ringe igen når de var kommet ind i lejligheden så kunne det
være de ville komme

Fra : MC

Dato : 21-10-05 19:01

> [...]
>
> Men det var nu behandlingen vi fik af Varde politi
> Vi kunne også ringe igen når de var kommet ind i lejligheden så kunne

Jeg ville klart sende en klage til politimesten, hvis jeg havde været ude
for sådan en behandling. Så kan man kun håbe på at han/hun ikke deler den
opfattelse, som betjenten du talte med.