Hvem skal bevise hvad?
Fra : Ukendt

Dato : 18-10-05 21:26

Hej

Hvem skal bevise hvad?
Hvis man har fået en serviceydelse (Internet), men det har ikke virket
i nogle perioder hvem skal så bevise det
1. Skal jeg bevise jeg ikke har fået det?
2. Skal udbydere bevise jeg har fået det?

--
Venlig Hilsen

Preben Christensen

Fra : Peter

Dato : 19-10-05 07:03

"Preben Christensen" <dundersnabelapc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> i nogle perioder hvem skal så bevise det
> 1. Skal jeg bevise jeg ikke har fået det?

Ja, hvis udbyderen kan bevise, at du har fået leveret ydelsen. Mener du at
der er en fejl eller noget andet er bevisbyrden din.

> 2. Skal udbydere bevise jeg har fået det?

Ja. Det er udgangspunktet - hvordan skal man (du) i første omgang bevise at
man IKKE har fået noget leveret - dén er svær.

/Peter

--
Ovenstående er alene udtryk for min personlige opfattelse og er ikke udtryk
for juridisk rådgivning. I sager af betydning må det tilrådes at søge reel