Opdatering af køb af del til en bil på net~
Fra : Jørgen L.

Dato : 04-10-05 10:23

De har nu sendt en del af pengene retur.

Her er historien.

Jeg bestilte en box hos www.boxpower.dk d. 09.08.2005, boksen ankom
her d. 11.08, og efter forgæves forsøg at sætte den på bilen viste det sig
at boksen var til en anden type bil.
Når men det kan jo ske, så lovede de at sende en ny boks til dagen
efter, men den kom først 5 dage senere, og den kunne heller ikke monteres.
Man kunne ikke en gang sætte stikkene fra boksen sammen med sig selv.
Det reklamerede jeg over og meddelte at da jeg var på vej på ferie at
jeg ville have mine penge retur og vi så kunne måske kunne kigge på det igen
efter ferien. dette var den 18.08 altså langt fra de 14 dages returret man
har.

Jeg kom så retur fra ferie d. 12.09 hvor pengene ikke var gået ind og
jeg rykkede for pengene, og deres svar var at de ikke ville give pengene
retur, da de mente at de ikke var en internet butik, men dette havde de på
intet tidspunkt orienteret mig om.

Boksen kom så igen og kunne igen ikke monteres uden at jeg ødelægger
mit stik på bilen (som der stadig er garanti på).

Jeg returnere igen boksen d. 17.09 med krav om at få pengene igen.
D. 19.09 kommer der en ny type boks, som godt kan monteres, men den
giver ikke nogen forskel på bilen, på nær når cven kommer på, går motoren i
nød mode.
Denne boks bliver så returneret d. 21.09 stadig med krav om
kreditering af pengene.

Først da jeg efter at have talt med FDM og fortæller dette til
RDgroup, siger de at de har returneret pengene, dette var den 29.09, jeg
undrer mig over at pengene så ført går ind på min konto i dag d. 04.10 1,5
måned efter det første krav

Og de har ikke tilbageført det hele beløb, der mangler 195 kr. som har
tilbage holdt til forsendelse, rengøring af bokse, og nye kabler,
efter som
det er dem der har ødelagt kablerne, og boksen ikke har kunne
monteres, så
undrer det mig at de skal rengøres.

Jeg må indrømme at jeg er noget chokeret over denne behandling, jeg
har aldrig oplevet noget lignende før

Hilsen Jørgen

Ps. tak til alle dem som svarede her inde på den første tråd.

Fra : Janner

Dato : 04-10-05 11:12

"Jørgen L." <Noemail@noemail.dk.dk> wrote in message
> [...]
> har aldrig oplevet noget lignende før
>
> Hilsen Jørgen
>
> Ps. tak til alle dem som svarede her inde på den første tråd.

Ja det er noget OT men prøv Thomas Landberg www.bokstuning.dk der får du 100
% seriøs behandling og de bokse er man ikke i tvivl om der virker, der er
gratis prøve periode hvis ikke man syntes om den, du ka nfå den gratis
monteret hvis du smutter forbi .. Har selv en boks derfra og kan slet ikke
få armene ned igen, den har givet en voldsom effekt forøgelse uden forurene
mere.

--
Hygge

Jan
RSV Tuono ...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=59
www.gugmc.dk
http://www.aprilia-club.dk/

Fra : Anders Christensen

Dato : 04-10-05 11:24

Jørgen L. wrote:
> [...]
> efter som
> det er dem der har ødelagt kablerne, og boksen ikke har kunne

Så må du jo rykke for de sidste 195 kroner, hvis du mener du også har
krav på dem.