Hej gruppe et spørgsmål. Ang. En leje sag.
Fra : Jens

Dato : 25-09-05 20:03

Hej gruppe et spørgsmål. Ang. En leje sag.

Jeg har haft min lejlighed udlejet, og nu et måned efter, at lejer er
flyttet indbagte lejer så sagen for huslejenævnet og fik medhold i at lejen
var for høj.

Boligreguleringsloven gælder ikke i min kommune. Lejefastsættelsen er derfor
omfattet af reglerne i lejelovens kap.VIII

Klage vejledning: Evt. Klage over huslejenævnet afgørelse kan af parterne i
sagen ske ved at udtage stævning ved boligretten senest 4 uger efter, at den
er meddelt parterne.

Skal jeg forstå det sådan at jeg skal udtage stævning da lejer har vundet i
første omgang?

Mvh. Jens

Fra : Anders Christensen

Dato : 25-09-05 20:24

Jens wrote:
> Skal jeg forstå det sådan at jeg skal udtage stævning da lejer har vundet i
> første omgang?

Hvis du ikke kan acceptere afgørelsen, så ja.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Jens

Dato : 25-09-05 21:38