Fradrag for vedligeholdelse af udlejningsl~
Fra : Kjeld

Dato : 25-09-05 11:32

Hej

Hvis man udlejer en ejerlejlighed, kan man så få fradrag for vedligeholdelse
af lejligheden ved udskiftning af 40 år gamle vinduer og døre (udvendig
døre). Hvor kan jeg evt. finde oplysninger derom?

På forhånd tak.

Hilsen

Kjeld

Fra : BT

Dato : 25-09-05 19:47

"Kjeld" <postkontor@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> vedligeholdelse af lejligheden ved udskiftning af 40 år gamle vinduer og
> døre (udvendig døre). Hvor kan jeg evt. finde oplysninger derom?

Hvordan reglerne forholder sig, skal jeg ikke kunne sige. Jeg mener du kan..
Men ud fra den oplevelse, som min mor og jeg har haft med skattevæsnet, vil
jeg anbefale dig på det kraftigste at få alt på skrift fra dem.

/Brian

Fra : Poul Christensen

Dato : 25-09-05 21:24

"Kjeld" <postkontor@gmail.com> wrote in

> [...]
> vedligeholdelse af lejligheden ved udskiftning af 40 år gamle vinduer
> og døre (udvendig døre). Hvor kan jeg evt. finde oplysninger derom?

Jeg tror ikke du du kan få fradrag i din løbende indkomst, men den kan fmt
fratrækkes ved opgørelsen af fortjenesten, når du engang sælger lejligheden

mvh
Poul Christensen