ASP i frontpage.
Fra : Nitz

Dato : 09-06-01 17:59

Jeg har lige lagt koden til en nedtællingsfunktion på min hjemmeside via FP.
Koden er hentet fra PcPlanet´s CD-Rom.
Men skidtet virker ikke. Efter upload er der ingen forskel på siden. I FP er
den indlagte kode rød.
Er det fordi at FP eller CyberCity ikke understøtter ASP, eller er der fejl
i koden fra PcPlanet?

--

Hilsen/Regards
Oberkorn

(...It´s a small town).

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 09-06-01 23:55

Sat, 9 Jun 2001 18:59:17 +0200, skrev "Nitz"
<nitz@post.cybercity.dk>:

>Er det fordi at FP eller CyberCity ikke understøtter ASP, eller er der fejl
>i koden fra PcPlanet?

Jeg ved ikke, hvad det er du har lavet, men en server skal
understøtte asp og det gør en »gratis« hjemmesideplads hos en
udbyder ikke.

Det burde også fremgå af en artikkel i bladet (læser det ikke).

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Peter Hartig

Dato : 10-06-01 17:49

CyberCity understøtter ikke ASP, med mindre du specifikt har bestilt det. Du
kan ikke undgå at opdage det, idet at det koster noget mere end alm.
FP-serverplads.

PS.: Jeg går ud fra at du er på deres FP-server extentions. Det er også et
must....

Hilsen
Peter Hartig