Navigation (GPS) på N 6600
Fra : [] René

Dato : 30-10-05 17:02

Hej NG

Har overvejet at anskaffe et af de bluetoth navigations systemer som kan
anvendes på en Nokia 6600

"De" skriver :
ROUTE 66 Mobile Europe 2006 turns your Nokia Phone into a powerful
navigation system up to house number accuracy!
Important Note : this item is compatible with the following mobile phones
only - Nokia 3230, Nokia 6260, Nokia 6600, Nokia 6630, Nokia 6670, Nokia
6680, Nokia 6681, Nokia 7610, Nokia N-Gage QD, Nokia N70, Nokia N91, Siemens
SX1.

Er det pengene værd? (ca. kr. 2000,- ) eller skulle man finde en alternativ
løsning ?

MVH
Rene

Fra : Thomas B

Dato : 30-10-05 19:10

"[] René" <do_not_reply_to_this_email_adress@thanx.com> skrev i en
meddelelse news:4364f07b$0$67259$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> anvendes på en Nokia 6600
>

> Er det pengene værd? (ca. kr. 2000,- ) eller skulle man finde en

Kender en der har det til sin 6600. personen har store problemer med at få
det til at virke. Så det jeg kender til det ville jeg nok selv. finde en
alternativ løsning.

mvh. Thomas

Fra : Quake

Dato : 30-10-05 23:09

"Thomas B" <tb_aalborg[fjern dette]@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
>Har tomtom mobile til min Nokia 6600 og det kører fint ,har prøvet mobile
>66 men det hakker i grafikken hvor tomtom mobile er flydende.

Quake

Fra : Søren Johansen

Dato : 01-11-05 19:10

"[] René" skrev:
> Har overvejet at anskaffe et af de bluetoth navigations systemer som kan
> anvendes på en Nokia 6600

Jeg benytter Wayfinder på min 6260. Det fungerer fint. Det er billigere i
indkøb, men koster til gengæld lidt i GPRS da kort og ruter downloades.
www.wayfinder.com

Mvh
Søren

Fra : [] René