SE k750i vs w800i
Fra : Carsten Riis

Dato : 26-10-05 22:41

Hvad skal man vælge og hvorfor?

Og ja, jeg har læst tilbage i gruppen og kan se at folk faktisk er
ganske tilfredse med at opgradere k750i til w800i.

Ved w800i får man jo trods alt

- bedre headset
- 512 Mb hukommelseskort

oven i hatten.

Set hos tele2 til 2+(6*349)+99+porto ALt i alt til ca. 2300 kroner.
Dertil også forbrug eller evt. unlock.

--
mvh Carsten Riis
For mange kilo? Vil du være en rigtig taber? www.slankerummet.dk

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 26-10-05 23:08

Carsten Riis skrev:

> Ved w800i får man jo trods alt
>
> - bedre headset

Glem headsettet til W800 hvis du er hardcore-footstamper - jeg fik p*sseondt
i mine øregange af at gå med det i hver dag (ca 5-6 timer) på arbejde.

Bruger nu et gammelt headset med høreværn (støjfuldt milieu) udenpå =
fremragende lydkvalitet.

> - 512 Mb hukommelseskort

Dét er så alligevel "kun" en 7 cd'er du kan ha liggende på dét.

Jeg har byttet det til et Sony 2GB kort fra Citti i Flensborg - 199 euro på
dankort = 1520 kr.

Når alt er sagt er fonen fed.

> Set hos tele2 til 2+(6*349)+99+porto ALt i alt til ca. 2300 kroner.
> Dertil også forbrug eller evt. unlock.

Købte min hos Shopmore d. 28.9. for 3182 - nu er den nede under 3000.
Hans

Fra : Anders Lund

Dato : 27-10-05 06:18

Carsten Riis wrote:
> Hvad skal man vælge og hvorfor?

Der er ikke den store forskel. Hvis man har en K750i, ser jeg ingen
grund til at skifte til en W800i. Se evt. denne tråd:
<1127984805.136185.314930@g14g2000cwa.googlegroups.com>
("SE K750i / W800i - musikegenskaber?" 29/9-2005 11:09)

> Og ja, jeg har læst tilbage i gruppen og kan se at folk faktisk er
> ganske tilfredse med at opgradere k750i til w800i.

Ikke mig... jeg sendte min W800i tilbage, for at beholde K750i. Ikke
fordi at W800i var dårlig, men fordi den lignede K750i så meget, at jeg
blev skuffet. Der er kun små musik-relateret forbedringer til forskel
imellem de 2 telefoner - ikke nok til at jeg ville bruge penge til at
"opgradere".

Men hvis jeg skulle vælge imellem en W800i eller K750i, ville jeg tage
en W800i.

> Ved w800i får man jo trods alt
>
> - bedre headset

Ja, det er udenmærket.

> - 512 Mb hukommelseskort

Ja, men det er for lidt, i min mening, hvis man skal bruge den til musik.

Jeg købte det samme headset til små 300 kr og et 2 GB memory stick duo
pro til 1600 kr til min K750i.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 28-10-05 22:18

"Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men hvis jeg skulle vælge imellem en W800i eller K750i, ville jeg tage en

Fik du prøvet om tastaturerne og displayene er de samme eller er der forskel
?

Og hvad med stikket i bunden. Det er ikke det samme på T610 og W800i, men er
750i og 8ooi det samme ?

Er 750i og 800i i det heletaget de samme i et lidt andet design og med andet
tilbehør ?

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : JMo.

Dato : 28-10-05 23:42

Michael Lund Sørensen wrote:

> Og hvad med stikket i bunden. Det er ikke det samme på T610 og W800i,
> men er 750i og 8ooi det samme ?

Ja.

> Er 750i og 800i i det heletaget de samme i et lidt andet design og med
> andet tilbehør ?

Ja.

Fra : Anders Lund

Dato : 29-10-05 17:42

Michael Lund Sørensen wrote:
> Fik du prøvet om tastaturerne og displayene er de samme eller er der forskel
> ?

Jeg lagde ikke umidlbart mærke til at der var forskel på displayet - den
ene telefon havde mørkt tema og den anden et lyst orange, så det var
måske ikke det bedste at se det ud fra. Tastaturet var forskelligt
imellem de 2 telefoner. Synes måske at det var lidt bedre på W800'eren -
men jeg har også læst at folk synes det er dårligere på W800. Med det
sagt, så er jeg tilfreds med tastaturet på K750.

> Og hvad med stikket i bunden. Det er ikke det samme på T610 og W800i, men er
> 750i og 8ooi det samme ?

Det er det samme. Jeg synes at have læst at det skal være det fremtidige
stik til alle Sony Ericsson telefoner.

> Er 750i og 800i i det heletaget de samme i et lidt andet design og med andet
> tilbehør ?

Det er korrekt. Musik funktionerne er lidt anderledes.

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 29-10-05 19:30

> [...]
> stik til alle Sony Ericsson telefoner.

> Det er korrekt. Musik funktionerne er lidt anderledes.

Hej Anders
Tak for dine gode og fyldige informationer her og i dine andre indlæg!

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 30-10-05 10:02

In article <4363a671$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk>, Anders Lund wrote:

> Det er korrekt. Musik funktionerne er lidt anderledes.

Man kan endog flashe den ene om til den anden.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 30-10-05 11:03

> Man kan endog flashe den ene om til den anden.

Ja det er jeg klar over, men det ændre ikke på tasterne og tilbehøret.

Såvidt jeg kan se er en 750i plus 800i tilbehør noget dyre end en 800i

Fra : Anders Lund

Dato : 30-10-05 12:42

Michael Lund Sørensen wrote:
> Såvidt jeg kan se er en 750i plus 800i tilbehør noget dyre end en 800i

Hvis man tager en mobil uden abb. og kigger på mobilpriser.dk, kommer
det til at løbe nogenlunde op, hvis man gerne vil have mere end 512 MB
flash kort i telefonen:

(alt, inkl. levering)

K750i = 2480 kr
Headset = 275 kr
(går ikke ud fra at der er nogen som gider at købe et 64 MB flashkort)
I alt 2755 kr

W800i = 2937 kr
Sælg 512 MB flash... 300 kr tilbage?
I alt 2637 kr.