Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Creative 3D blaster Banshee 16Mb/PCI (benc~
Fra : Kurt Winding

Dato : 12-01-01 13:33

Hej Ng

Hvilke fps bør jeg kunne få i f.eks. halflife (CS) i 1024 X 768
på en asus p2b bundkort, ½GHz Celeron, 196 Mb ram, SB Live 1024 lydkort, og
ovennævnte grafikkort?

--
Best Regards/ Med Venlig Hilsen
Kurt Winding (E-Mail: sonja@email.dk )

Fra : Thomas Alexander Fre~

Dato : 12-01-01 21:32

Kurt Winding wrote:

> [...]
> Kurt Winding (E-Mail: sonja@email.dk )
> --------------------------------------
> If you don't continously try to be better,

Ikke mange...

--
MVH

Thomas A. Frederiksen

Fjern no fra mail, så virker den...

Fra : Karsten Andersen

Dato : 13-01-01 00:46

Fri, 12 Jan 2001 20:32:26 GMT, skrev Thomas Alexander Frederiksen, på
25 linier, i <uRJ76.9327$W81.133830@twister.sunsite.dk>, :

Tror ikke du kan køre meget over 640x480 med det udstyr.
Evt vil du sikkert i 3Dmark2000 have en score på 11-1200

Karsten
Http://www.jyde.org
ICQ: 14948433

Fra : N/A

Dato : 13-01-01 16:45

Fra : Tinus Nielsen

Dato : 13-01-01 16:45

Jeg får 1400 med en 0,9 GHZ duron

Banshee er efterhånden et skodkort, når nej det har det jo altid været.

Jeg tror jeg snart må have en GTI computer (GF2 GTS).

--
De bedste hilsner

Tinus Nielsen
http://www.tinusnielsen.com

Fra : Kole

Dato : 13-01-01 19:59

> Ikke mange...

Jeg tror de fleste undervurderer udstyr der er mere end 1 år gammelt.
Jeg kan sagtens køre Counter-Strike med mit udstyr - har dog problemer
på større maps (som Arabstreets f.eks.), hvor min maskine ikke helt
kan følge med, men prisen på denne maskine taget i betragning,
klarer den det glimrende!

--
Kole Thomsen
- Dual Pentium Pro 200 MHz, 192 MB RAM, 19" Sony G400, Voodoo II

Fra : SoS

Dato : 14-01-01 11:49

| Jeg tror de fleste undervurderer udstyr der er mere end 1 år gammelt.

Enig ! Jeg holdt da ved mit gamle voodoo2 kort indtil for nyligt. Det kørte det meste
fint. Blev dog nødt til at skifte da jeg fik Homeworld:Cataclysm

SoS