Nogen der kender M1?
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 23-10-05 21:05

- og har godt eller dårligt at sige om dem ?

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 23-10-05 21:27

Michael Lund Sørensen wrote:
> - og har godt eller dårligt at sige om dem ?

Må jeg anbefale en søgning i gruppen?
http://groups.google.com/group/dk.teknik.telefoni.mobil/search?q=m1&start=0&scoring=d&hl=en&

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Claus E Beyer

Dato : 24-10-05 08:58

"Claus E Beyer" <ceb.news@gmail.com> skrev i
> "Anders Lund" <anders@andersonline.dk> skrev i

Beklager. Jeg kom vist ikke til at tilføje noget nyt, udover det Anders
Lund allerede havde skrevet.

-cb

Fra : Esben

Dato : 24-10-05 09:31

Ja hold jer LAAAANGT væk fra dem !!!!! det er dæleme fusk der vil noget,
man
kan ikke afmelde servicen mv på deres hjemmeside, den virker simpelthen
ikke
( for mig ihvertfald ), så de tømmer lynhurtigt din konto for penge til
fri
sms og services som er slået til allerede når du starter ved dem, ( det
ligner plat i mine øjne at alle deres service og fri sms er sat til som
standart, og ikke kan være et tilvalg som man selv vælger )

så alle der har konto hos m1 flyt eller bliv blanket af .....det er min
anbefaling...........Jeg er flyttet tilbage til TELMORE så snart det nu
kan
lade sig gøre.
Esben

Fra : Esben

Dato : 24-10-05 09:39

te der noget
flg er modtaget fra M1.
Det kan i andre vel også bruge til at slå jeres fra. og spare lidt der også

Du kan afmelde din telefonsvarer ved at taste ##002# og løfte røret...
Jeg sletter dig fra resten af servicesene..

Venlig hilsen
Mads Peter Veiby
Kundeservice [M1 A/S]

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 24-10-05 12:40

"Esben" <Unlockeren@gmail.comMA> wrote in message
> [...]
>
> Du kan afmelde din telefonsvarer ved at taste ##002# og løfte røret...
> Jeg sletter dig fra resten af servicesene..

læs lige hvad du selv skriver, er totalt uforståeligt?

Fra : Esben

Dato : 24-10-05 12:49

lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
2222222222222222222222
3333333333333333333333
4444444444444444444444
5555555555555555555555

Ja det er rigtigt.... jeg har et problem med at de første linier bliver
slettet ved afsendelse men kan ikke rigtig finde ud af hvad der er galt.
Esben

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-10-05 21:48

OK tak for tilbagemeldingerne om det der selskab, hvad var det nu det hed...

Bliver hos Telmore