Terrorcelle optrevlet?
Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-10-05 00:08

Det tyder stærkt på at politiet har optrevlet en mulig terrorcelle
bestående af fire unge indvandrere fra Københavnsområdet:

http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=3086293&forside

De anholdte sigtes ihvert fald efter den nye Terrorlovgivning.

Desværre kan man jo ikke sige at det kommer som en overraskelse, så
mange direkte krigerisk fjendtlige indvandrere, vi har rendende til
ingen Verdens nytte.

Og netop dèt får jo også een til at tænke på, om mulige terrorister
overhovedet har overvejet, hvordan danskerne (og nu taler jeg ikke om
mindretallet af håbløst masochistiske Islam-apologeter) vil reagere på
et decideret terrorangreb...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesper

Dato : 28-10-05 00:37

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
> overhovedet har overvejet, hvordan danskerne (og nu taler jeg ikke om
> mindretallet af håbløst masochistiske Islam-apologeter) vil reagere på

Prøv at overbevise islamapologeterne om at der en sammenhæng mellem det
at vi har muhamedanere i Danmark og terrorceller bestående af
muhamedanere!
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Jan Pedersen

Dato : 28-10-05 00:49

meddelelse news:43615dce$0$47062$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
> overhovedet har overvejet, hvordan danskerne (og nu taler jeg ikke om
> mindretallet af håbløst masochistiske Islam-apologeter) vil reagere på

Et terrorangreb begået af muslimer vil lægge alle muslimer i dette land for
had... de vil så og sige alle blive martyrer....

Fra : Jim

Dato : 28-10-05 08:39

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> for
> had... de vil så og sige alle blive martyrer....

Jeg er da bedøvende ligeglad med, hvordan de ser sig selv, når de bliver
slagtet.
Sålænge de meget hurtigt enten bliver smidt ud af Danmark eller slagtet i en
borgerkrig, så er jeg kold over for deres påtagede martyrium.

J.

Fra : gb

Dato : 28-10-05 18:13

"Jan Pedersen" <jantheman28@hotmail.com> wrote in

> Et terrorangreb begået af muslimer vil lægge alle muslimer i dette
> land for had... de vil så og sige alle blive martyrer....

Ja, en win-win-situation...

GB

Fra : Zeki

Dato : 28-10-05 01:05

meddelelse news:43615dce$0$47062$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

"Politiet tror, at de fire planlagde en selvmordsaktion et sted i Europa, og
oplyser, at der blev fundet islamistisk litteratur i deres boliger."

Uha da. Der er fundet bøger skrevet på arabisk i deres boliger. De MÅ da
bestemt være terrorister så.

"Anholdelserne er foretaget ef­ter, at der den 19. oktober på Balkan blev
fundet sprængstof og foretaget anholdelser, der ledte myndighederne på
sporet af de fire unge mænd .De personer, der blev anholdt på Balkan den 19.
oktober, havde ifølge politiet tæt kontakt til de fire anholdte i Danmark."

Uha. Så hvis man kender en kriminel, så er man det nok også selv.

"Aktionen mod de mistænkte unge mænd gik i gang i morges ca. klokken 06.00,
og under aktionen blev der fundet en del mistænkeligt materiale hos de
anholdte. Blandt andet kunne politiet beslaglægge en computer, cd-rommer og
DVD'er i sagen."

Fy for pokker. Blev der virkeligt fundet DVD'er? Yep, der er helt klart
tale om en terrorcelle her. Og de er garanteret også en gren af Al Queda.

Spændende at høre hvilke beviser de ender op med. Højst sandsynligt sker der
det samme som i USA og England med disse "mistænksomme muslimer" - de bliver
sat på fri fod hurtigt igen, da de ligesom os andre er beskyttet af loven.

Fra : Henri Gath

Dato : 28-10-05 01:15

"Zeki" <zeki@i[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Fy for pokker. Blev der virkeligt fundet DVD'er? Yep, der er helt klart
> tale om en terrorcelle her. Og de er garanteret også en gren af Al Queda.

Du er da dummere, end politiet tillader?

Fra : Croc®

Dato : 28-10-05 11:48

On Fri, 28 Oct 2005 02:14:56 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Du er da dummere, end politiet tillader?

Jeg tror ikke politiet opererer med en dumhedsgrænse, skulle du være i
tvivl kan du bare checke om du allerede er indsat på livstid.

Regards Croc®

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 28-10-05 02:17

Zeki wrote:
> [...]
> oplyser, at der blev fundet islamistisk litteratur i deres boliger."
>
> Uha da. Der er fundet bøger skrevet på arabisk i deres boliger. De MÅ da

ISLAMISTISK litteratur er ikke bare "bøger på arabisk", men formodentlig
snarere propagandamateriale fra islamistiske terrororganisationer.

(Det burde du vist om nogen vide, "Zeki"? Hvis du da virkelig selv ER
araber?)

> [...]
> oktober, havde ifølge politiet tæt kontakt til de fire anholdte i Danmark."
>
> Uha. Så hvis man kender en kriminel, så er man det nok også selv.

Hvis de har haft forbindelse til folk med sprængstoffer - der jo altså
immervæk er en vigtig komponent i bomber - så er det skam vældigt
interessant.

> [...]
>
> Fy for pokker. Blev der virkeligt fundet DVD'er? Yep, der er helt klart
> tale om en terrorcelle her. Og de er garanteret også en gren af Al Queda.

Mit gæt er at de unge mænd har været i besiddelse af forskelligt terror-
propagandamateriale, såvel i papirform som digitalt (DVD'erne). Dét, der
kan have givet politiet sporet er, at de muligvis kan have skrevet
sammen med de anholdte med sprængstofferne fra Balkan over Internettet,
måske med henblik på selv at anskaffe sprængstoffer.

> Spændende at høre hvilke beviser de ender op med.

Det vil vise sig ud fra det beslaglagte materiale og den videre
efterforskning.

> Højst sandsynligt sker der
> det samme som i USA og England med disse "mistænksomme muslimer"

Jeg tror vist at du mener "mistænkelige"?

> - de bliver
> sat på fri fod hurtigt igen, da de ligesom os andre er beskyttet af loven.

Det er jo fuldstændig grotesk at se hvordan islamiske terrorister som
andre parasitter netop åbenlyst misbruger de historisk hårdt tilkæmpede
rettigheder, vi har ladet dem få del i, i kraft af at de fejlagtigt har
fået tildelt statsborgerskab. Således kan de bekvemt beskytte sig selv
imod ordensmagten, når de vil udføre fanatiske massemord - eller som de
jo selv opfatter det: "hellig krig".

Men det er jo blot den af blandt andre Omar Bakri åbenlyst erklærede
strategi: At demokratiet skal ødelægges gennem direkte snylteri på
demokratiske rettigheder.

Anders Peter Johnsen

Fra : Jim

Dato : 28-10-05 08:45

> [...]
> bliver sat på fri fod hurtigt igen, da de ligesom os andre er beskyttet af

Ja, hvis terroristhåndbogen kaldet koranen er fundet i deres hjem, så burde
de for længst være smidt ud af landet.
Jeg tror nu nok, at der udover den er fundet materiale lavet af AlQaeda og
meget sandsynligt distribueret af bl.a. den ekskremistiske Said Mansour
eller tilsvarende terrorist-sympatisør.

Og resten af din latterliggørelse af hele anholdelsen og omstændighederne
omkring denne gider jeg ikke kommentere.
Er du selv muhamedaner, eller har du bare en trang til at leve i et
islam-inficeret naziideologisk fundamentalistisk totalitært styret land?

J.

Fra : Zeki

Dato : 28-10-05 09:08

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Er du selv muhamedaner, eller har du bare en trang til at leve i et
> islam-inficeret naziideologisk fundamentalistisk totalitært styret land?

Nej, det har jeg ikke trang til. Men jeg har behov for at leve i et
retsamfund hvor det ikke bare er formodninger, men beviser der skal til for
at dømme folk.

Du er skam en skæg type, men vel mand nok til at trække dine udtalelser
tilbage, når det viser sig at de bliver frikendt, ikke? Eller har du bare et
behov for at kunne stemple folk, så tingene passer bedre ind i dit
forsnævrede verdensbillede?

Fra : Per Rønne

Dato : 28-10-05 04:58

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> Det tyder stærkt på at politiet har optrevlet en mulig terrorcelle
> bestående af fire unge indvandrere fra Københavnsområdet:

De fire drenge i alderen 16-20 år, hvoraf tre stadig boede hjemme, og
hvoraf kun én er dansk statsborger, var ikke i forvejen kendt af
politiet. De var vokset op i sekulært orienterede familier, men var
inden for de sidste par år i stigende grad blevet religiøse.

De havde forbindelse til islamistiske grupper på Balkan.
--
Per Erik Rønne