Overfald på fremskridtspartiets spidskandi~
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-10-05 14:35

Politiet er nu gået ind i sagen, men tror ikke på overfaldet.

Fra : Per Hagemann

Dato : 19-10-05 15:09

> Politiet er nu gået ind i sagen, men tror ikke på overfaldet.

Det er så svært at vide om det er kandidaten eller politiet som er gået galt
i byen.

Anne Lise Jønch Pedersen har i årevis haft et meget anstrengt forhold til de
lokale myndigheder, Rudbjerg Kommune og Nakskov Politi, fordi de har
tvangsfjernet hendes barn, og hendes politiske engagement udspringer nok
udelukkende fra myndighedernes handlemåde i hendes egen sag.

--
Da statens pengemidler er begrænsede, betyder det, at når udlændingelobbyen
tager grådigt for sig af statskassens indhold, levnes der så meget mindre

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-05 16:03

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> Politi, fordi de har tvangsfjernet hendes barn, og hendes politiske
> engagement udspringer nok udelukkende fra myndighedernes handlemåde

Selvfølgelig lader imamerne sig bruge som den danske statsmagts
forlængede arm, og pusser en ung trosfælle på hende
At imamerne ikke har gået i rette med den unge voldsmand offentligt,
er næsten bevis på at dette er politisk lemlestelse, af den type der
vil blive mere og mere almindelig, når de fremmede pr
familiesammenføring mm formerer sig som rotter
Imamerne ved de vil blive belønnet for lemlestelsen, af
gammelparti-kommunalpolitikere der vil have fejet en besværlig
modkandidat af banen.
Sådan fungerer tingene i Mellemøsten - og i stigende grad her.
(NB ingen FRP-person har ævlet om at de yngler som rotter - det er ad
politiske veje de mangedobles så hurtigt)

Fra : Per Hagemann

Dato : 19-10-05 16:29

> [...]
> (NB ingen FRP-person har ævlet om at de yngler som rotter - det er ad
> politiske veje de mangedobles så hurtigt)

Glistrup og dig selv har netop brugt udtrykket yngler som rotter. Riemann
sagde derimod korrekt at de formerer sig som rotter via børnefødsler og
familiesammenføringer.

Sagen om overfaldet skal vel lige afdækkes yderligere før man bør beskylde
unavngivne imamer for udåden. ALJP har været henvist til at møde op på
Nakskov Politistation ved samvær med sit barn.

--
Det er aldeles barokt at anvende denne kvalificerede menneskeretsbeskyttelse
i §266b som våben mod os, der forsvarer de ifølge vor kultur mest

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-05 16:40

> [...]
> børnefødsler og familiesammenføringer.
>
> Sagen om overfaldet skal vel lige afdækkes yderligere før man bør

*Brainstorming og konspirationsteori* er to typer ÆDEL SPORT og man
skal smede mens jernet er varmt. Jeg er ikke underlagt en
anklagemyndigheds restriktioner

Til sidst en ny variation over mit yndlingstema p.t. - jeg kan ikke
få dette link til at virke
http://www.dr.dk/DR1/dagensdanmark/index.htm
så hvis nogen der så det i DR kan ringe og jeg kan stille et par
spørgsmål, vil jeg være taknemlig

Forbud mod købesex
"Make love not war" lød det engang fra venstrefløjen og Sartres
kæreste skrev "Forskellen mellem at trække på gaden og at være gift,
er prisens størrelse og kontraktens varighed".
Nu vil SF og R smadre livsglæden ved erotik med selvstændigt
erhvervsdrivende feminisme-pionerer , via bødestraf - der ikke
virkede imod abort og hash!

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 19-10-05 16:40

> Politiet er nu gået ind i sagen, men tror ikke på overfaldet.

Mere dokumentation:

"Politiet oplyser nu, Anne-Lise Jønch Pedersen er blevet afhørt, men at
hendes forklaringer er så skiftende, at de ikke kan bekræftes af de faktiske
omstændigheder."

"Sagen tog i forvejen en overraskende drejning tidligere i dag, da Anne-Lise
Jønck Pedersen meddelte, at hun ikke vil anlægge sag mod den 17-årige, som
overfaldt hende."

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-10-05 18:19

Christian R. Larsen wrote:
> [...]
> hendes forklaringer er så skiftende, at de ikke kan bekræftes af de faktiske

Jeg så hende lige i fjernsynet uden den drabelige forbinding: Udover at
hun havde et sammenknebent højreøje var der absolut INTET at se.

Hun påstår at hun ikke kan åbne øjet på grund af et glasskår fra
brillerne, der angiveligt skulle have givet hende en flænge i øjet, MEN
hun påstår alligevel indædt at hun ikke har været til læge. Ikke særligt
plausibelt, da man vel må være intet mindre end totalt hjernedød for
ikke automatisk at opsøge en skadestue, hvis man er i overhængende fare
for at miste synet på det ene øje!

Endnu mere mystisk bliver det at hun påstår at hun har kontakt til
overfaldsfamilien uden på nogen måde at ville dokumentere det.

> "Sagen tog i forvejen en overraskende drejning tidligere i dag, da Anne-Lise
> Jønck Pedersen meddelte, at hun ikke vil anlægge sag mod den 17-årige, som
> overfaldt hende."

Man "anlægger" ikke selv strafferetssager i dette land: Det er tværtimod
Staten der gør dèt og som bestemmer om sigtelse skal rejses eller ikke
rejses alt efter bevisets stilling.

Jeg tror ærligt talt ikke på hende og hun virker altså heller ikke helt
velforvaret med sine mystiske bortforklaringer.

Anders Peter Johnsen

Fra : GB

Dato : 19-10-05 18:34

Anders Peter Johnsen <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i
meddelelsen news:4356800e$0$9135$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Jeg så hende lige i fjernsynet uden den drabelige forbinding: Udover
> at hun havde et sammenknebent højreøje var der absolut INTET at se.

Jo, tak, det så jeg også. Hun har ikke været under lægebehandling. Som
rutineret førstehjælper ser det mildest talt suspekt ud.

Det virker som om hendes beretning er det reneste, pureste, foragteligste
opspind, og hvis det er tilfældet, skulle hun - om ikke hænges til tørre
på en offentlig plads, så i det mindste udelukkes fra politik for tid og
evighed.

Du milde kineser...

GB

Fra : Per Hagemann

Dato : 19-10-05 19:28

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> opspind, og hvis det er tilfældet, skulle hun - om ikke hænges til tørre
> på en offentlig plads, så i det mindste udelukkes fra politik for tid og

Når man sammenholder de forskellige artikler med hendes udsagn her til aften
i Nyhederne og Dagens Danmark, så tyder meget på at ingen i sagen bevidst
har sagt noget forkert.

Det eneste underlige er hvordan de to brækkede tænder og hospitalsophold i
Nykøbing F er blevet bragt til torvs.

--
Skulle de fremmede endelig lære dansk kultur, burde det være
Nørregadebagersangen:

Fra : Lars

Dato : 19-10-05 19:28

In article <4356800e$0$9135$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk says...
> Hun påstår at hun ikke kan åbne øjet på grund af et glasskår fra
> brillerne, der angiveligt skulle have givet hende en flænge i øjet, MEN
> hun påstår alligevel indædt at hun ikke har været til læge.

Sig mig postulerede hun ikke igår at hun havde været på skadestuen, og
at de der var usikre på om der var glasskår eller ej??

Det lyder som en fed løgn, for det første, at såfremt hun havde været på
skadestuen, så kan læger formentlig nok konstatere hvorvidt der er
glasskår eller ej, dernæst så vil denne skadestue kunne bekræfte sagen
overfor politiet. Slutteligt er der vel næppe nogen, der ville fravælge
hospitals- hjælp hvis der er tvivl om omtalte glasskår.

--
Best regards

Lars

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 19-10-05 22:27

Lars skrev i meddelelsen ...

> glasskår eller ej, dernæst så vil denne skadestue kunne bekræfte sagen
> overfor politiet.

Hvilket ville være ulovligt, da personalet på skadestuen har tavshedspligt.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Peter Bang

Dato : 19-10-05 19:35

> [...]
>at ville dokumentere det.

>Man "anlægger" ikke selv
>strafferetssager i dette land: Det er tværtimod

Hun fremstår noget sølle. Og det er trist, at der ikke er en eller
anden i omgangskredsen, der trækker hende ud af det her
mediecirkus. Jeg tror hun er for mentalt ustabil til rigtigt at fatte
hvad hun har rodet sig ud i. Hendes formand har så
åbenbart heller ikke helt forstået sagen. Måske var det en idé, hvis
han nu trådte i karakter og fik hende hjulpet videre
til folk, der kan få afklaret sagen og eventuelt ryddet lidt op i
hendes tilstand.

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 19-10-05 22:25

Anders Peter Johnsen skrev i meddelelsen
> [...]

>Man "anlægger" ikke selv strafferetssager i dette land: Det er tværtimod
>Staten der gør dèt og som bestemmer om sigtelse skal rejses eller ikke

Nej - det er kun forhold, som kræver offentlig påtale, at anklagemyndigheden
af sig selv behøver at gøre noget ved.

En straffelovsovertrædelse som eksempelvis hærværk kræver ikke offentlig
påtale
med mindre det er særligt groft - dvs. politiet behøver ikke engang at gøre
noget ved det, hvis de ser hærværksmanden udøve sin gerning og de ikke
bedømmer hærværket som groft.

Det vil så være op til offeret at anmelde det for at der sker mere i den
sag.

Man kan så undre sig over at politikerne opfatter brud på lukkeloven (som
kræver offentlig påtale) som værende mere alvorlig end hærværk.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-05 22:31

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in
message news:4356800e$0$9135$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
>
> Jeg tror ærligt talt ikke på hende og hun virker altså heller ikke
> helt velforvaret med sine mystiske bortforklaringer.

Har man været tæt ved døden pga overfald, er man uligevægtig - og når
politiet ikke præciserer egentlig selvmodsigelse, så måske skift i
fokus i forklaring er acceptabel

"Læger er ofte magtesløse og man er et fjols hvis man går til læge,
hvor RO er det eneste der virker.
" En syg mand er mindre omhyggelig, når han er under
lægeligt ansvar, end når han selv tager sig af sit helbred Nietzsche
" Hvis en læge behandler en forkølelse, vil den gå væk
i løbet af to uger. Lader man forkølelsen passe sig selv, vil den være
overstået på fjorten dage. Gloria Silverstein

" Lægens job er: Altid trøste, - ofte lindre -
sjældent helbrede. Hippokrates, lægekunstens
far

"Når lægerne ikke kan helbrede en sygdom, giver de den i hvert fald
et smukt navn Voltaire

- " Læger er ikke en stand, det er en sammensværgelse.
Voltaire

" Læger foreskriver medicin, som de kun ved lidt om, for at
forebygge sygdomme, som de ved endnu mindre om hos mennesker, de ved
intet om. Voltaire

" There are some remedies worse than the disease. .Publius
Syrus

" Den bedste læge er den, der evner at indgyde håb.
Samuel Taylor Coleridge

" Hvilken velgerning og hvilken nødvendighed for
menneskeheden løgnen er - det ved kun lægerne og kvinderne
Anatole France

Kommunens tvangsfjernelses-myndigheder hader FRP-damen, og de ejer
medierne og politiet, så vi får ikke sandheden at vide

Fra : Per Hagemann

Dato : 19-10-05 18:58

> [...]
> Anne-Lise
> Jønck Pedersen meddelte, at hun ikke vil anlægge sag mod den 17-årige, som

Her politikens næste artikel om sagen

Fra : GB

Dato : 19-10-05 19:18

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

Det er eddermame noget svineri at komme med den slags ubegrundede
udmeldinger. Gad vide om hun ikke bliver ekskluderet?

GB

Fra : Per Hagemann

Dato : 19-10-05 20:16

> "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

> Det er eddermame noget svineri at komme med den slags ubegrundede
> udmeldinger. Gad vide om hun ikke bliver ekskluderet?

Som allerede skrevet tyder intet på hun skulle have løjet.
Det er ikke Dansk Folkeparti. Skulle man ekskludere hende for at hjælpe den
tyrkiske dreng, som har overfaldet hende?

--
De blåøjede 1968-naivister vil nok endnu en stund postulere, at de
muhamedanske ikke er nær så slemme, som Dansk Ydre Mission.

Fra : Lars

Dato : 19-10-05 19:22

In article <435668ba$0$41142$14726298@news.sunsite.dk>,
crlarsen@hotmail.com says...
> "Politiet oplyser nu, Anne-Lise Jønch Pedersen er blevet afhørt, men at
> hendes forklaringer er så skiftende, at de ikke kan bekræftes af de faktiske
> omstændigheder."

På DR1 "Dagens Danmark" idag ca. kl 19:15 var der et interview med ALJP,
hvor hun sad og missede med øjet.
Jeg vil mene at hun på ingen måde bar præg af at være ramt overhovedet,
det lignede slet og ret skuespil.

--
Best regards

Lars

Fra : Lyrik

Dato : 19-10-05 18:34

> Politiet er nu gået ind i sagen, men tror ikke på overfaldet.

++++++++++++++++++++++++++++++
Det viser med al ønskelig tydelighed hvor desperat det snart hedengangne
Fremskridtsparti er.
De har brug for islamiske invasionshære anført af en krumsabelsvingende
Saladin for at overleve.
Men istedet bliver Glistrup inviteret på gratis æbler i
indvandrerbutikkerne.
Så dette nummer for at holde liv i kludene.
Vi har set flere af den slags hvor kvinder har erklæret sig voldtaget for at
"bevise noget med indvandrerproblemer".
Nu dette stunt fra en koryfæ fra et falleret ekstremistparti, inden hele
befolkningen råber:"Kom med krogen!"

Lad mig gøre det:"Kom med krogen!!"
EXIT Fremskridtspartiet...

Hilsen
Jens

Fra : Per Hagemann

Dato : 19-10-05 19:45

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Saladin for at overleve.
> Men istedet bliver Glistrup inviteret på gratis æbler i

Glistrup opsøger direkte kontakt med almindelige muhamedanere, vælger f.eks.
altid muhamedansk taxachauffør (nuomdage er der heller ingen danske at
vælge). Det er for at lære om deres tankegang, og det er bl.a. ved disse
studier i marken at Glistrup når frem til Muhamedanerfrit Danmark som
korrekt sikkerhedspolitik på muhamedanerområdet.

> [...]
> at "bevise noget med indvandrerproblemer".
> Nu dette stunt fra en koryfæ fra et falleret ekstremistparti, inden hele

Anne-Lise Jønch Pedersen er intet koryfæ i Frp. Jeg kender hende egentligt
ikke, men jeg tror alligevel det er misforstået at anklage hende for
uærlighed.

Derimod skulle du måske selv springe af den høje hest, idet du nyligt har
afsløret at stå bag et forsøg på personlig vendetta mod Bo Warming ved via
Richard Mott, Z-kandidat ved næste måneds Regionsvalg, at få ham ekskluderet
for sine skriverier her i nyhedsgrupperne, altså ren og skær forsøg på
ytringsknægtelse.

I øvrigt er jeg overbevist om at Anne-Lise Jønch Pedersen intet fatter om
muhamedanerfaren.

--
Ikke integrering men internering plus hurtigst mulig reeksport til Tyskland
var opskriften. Storværket herom er Henrik Havreheds disputats »De tyske

Fra : Lyrik

Dato : 19-10-05 22:58

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> disse studier i marken at Glistrup når frem til Muhamedanerfrit Danmark
> som korrekt sikkerhedspolitik på muhamedanerområdet.
++++++++++++++++++++++++++++
Og det er måske også derfor at hans bolig er proppet med papir og han ikke
bruger Pc.
Ja-altså for at han skal lære mere om hvad papirnusseri er?

> [...]
> Richard Mott, Z-kandidat ved næste måneds Regionsvalg, at få ham
> ekskluderet for sine skriverier her i nyhedsgrupperne, altså ren og skær
+++++++++++++++
Hvilken folketingskandidat kunne holde til at give udtryk for
nazivenlige-holocaustbenægtende meninger, krydret med afsindigheder omkring
afføring? ))

> Ikke integrering men internering plus hurtigst mulig reeksport til
> Tyskland var opskriften. Storværket herom er Henrik Havreheds
> [...]
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Ja havde vi beholdt nogle af de tyskere der blev interneret, så havde denne
"geniale tænker" måske været forskånet for import af "Sultan Saladin og hans
krumsabelsvingende osmannere!" Som møder ham med høje råb:"Kom ind og få et
æble Glistrup!" og løftede æbler de vil forære dette "miskendte gení som
begraver sig i papir og selvmodsigelser i kampen imod papirnusseri!"
Endvidere havde vi været forskånet for at nedværdige os selv på grund af
manglende næstekærlighed, som den jeg blev vidne til, da jeg så det træ en
af de internerede havde hængt sig i i Hjortekær, da han skulle udvises fra
sit nu elskede Danmark.

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-05 23:34

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in message

> [...]
> vil forære dette "miskendte gení som begraver sig i papir og
> selvmodsigelser i kampen imod papirnusseri!"

Påpeg bare EEN selvmodsigelse i Glistrups virke.

Hans parti har altid stået for FRIHED og RUMMELIGHED og du lyver
lodret, når du opdigter intern splid i budskaberne.
Men kom nu med case hvor du ordret citerer 1 og 2 og påpeger
modsigelse mellem 1 0g 2

Fra : Per Hagemann

Dato : 20-10-05 01:09

+++++++++++++++++++++++++++++++++++
> [...]
> og få et æble Glistrup!" og løftede æbler de vil forære dette "miskendte
> gení som begraver sig i papir og selvmodsigelser i kampen imod

Jeg så godt Glistrup berettede om den venlige grønthandler på Vesterbrogade,
som tilbød gratis æbler. Det er ifølge Glistrup alt for risikabelt at lade
denne grønthandler blive i Danmark, men det forstår de fleste danskere ikke,
fordi de er lette at narre ved indsmigring.

Et andet eksempel jeg hørte Glistrup berette om, var da han havde talt til
en muhamedanerforsamling i en moske i Århus. Bagefter var en lille pige
kommet hen og spurgt om hun og hendes forældre ikke kunne få lov til at
blive i Danmark. Det svarede Glistrup klart nej til, og den lille pige blev
bedrøvet men accepterede at danskerne bestemmer. Det interessante var at
pigen endnu ikke havde lært at ikke alle danskere nødvendigvis har samme
standpunkter. Derfor opfattede hun Glistrups ord som alle danskeres vilje,
ligesom imamen taler på vegne af alle muhamedanere.

--
Det muhamedanske førerskab hertillands er forlængst overtaget af høge, som
er repræsentative for Islam.

Fra : Lyrik

Dato : 20-10-05 02:13

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det muhamedanske førerskab hertillands er forlængst overtaget af høge, som
> er repræsentative for Islam.
> (Glistrup-citat)
++++++++++++++++++++++++++++++++++

Manden er jo en komplet idiot at komme med den slags tåbeligheder!
Islam udmærker sig ved sin opløsningstendens og mangel på "førere".
Førerskabet af muslimerne i Danmark er helt og aldeles overtaget af Anders
Fogh og den danske regering.
Deres største "lokale fører" er Abu Laban som leder den arabiske islamiske
menighed.
Han er så lidt "fører" at han ikke kan få folk til at gøre hvad han
siger.))
Glistrups forestillinger om en islamisk storhedstid er historisk set den
rene galimatias.
Osmannerriget fik sin khalif smidt på porten i 1923 af sine egne "islamiske"
tyrkere der hellere så en vestlig inspireret nationalstat.
Giv Glistrup en PC så han kan søge lidt oplysninger som er up-to-date.
Han lever i en fantasi om Saladin og hans krumsabelsvingende krigere.

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-05 09:41

> [...]
> up-to-date.
> Han lever i en fantasi om Saladin og hans krumsabelsvingende

Fordi Glistrup læser mange aviser og bøger og har gjort det siden sine
første år, og har ønsket at huske mest mulig, har han klæbehjerne og
alt han læser ryger ind i et system af skuffer og hylder, så næsten
intet glemmes.
Hvad på computeren er "directory" er for ham refleks.
Han vurderer muslimfare anderledes end du - men har nok tyve gange
flere facts at bygge sin holdning på, og intet er forældet.

Fra : Per Hagemann

Dato : 20-10-05 09:43

> [...]
> Giv Glistrup en PC så han kan søge lidt oplysninger som er up-to-date.
> Han lever i en fantasi om Saladin og hans krumsabelsvingende krigere.

Det er alle forbundet med et bånd i en stor umma. Det er da rigtigt at der
alligevel kan være interne splittelser blandt dem, men det er meget sjældent
at de i en kampsituation ikke optræder som et samlet hele.

Abu Laban er klart deres vigtigste imam. Du vil ikke høre Fadi Abdullatif,
Fatih Alev, Mona Sheikh nedgøre selv Labans allerværste udsagn. Generelt må
de ikke kritisere hinanden. Jeg bragte her i gruppen en debat som viste det
stormvejr OPSAs formand Nadim Faruk kom ud i, da han tog afstand fra Omar
Bakri Muhamed.

--
Det er forrykt at anvende den p.t. gældende danske samfundsalen som
målestokken for, hvordan lande skal indrette sig i helt andre regioner på

Fra : Lyrik

Dato : 20-10-05 02:29

> [...]

> blive i Danmark. Det svarede Glistrup klart nej til, og den lille pige
> blev bedrøvet men accepterede at danskerne bestemmer.
+++++++++++++++++++++++++++++++
Glistrup optræder her som en hadefuld demagog som slukker håbet i et barns
øjne.
Hans uforsonlige had er hans største fejl.
Idealet i det land han hævder at repræsentere er næstekærlighed, som godt
kan finde plads til et håb for et barn.
Jo før dette hadefulde fremskridtsparti lukker og slukker, jo bedre.

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-05 09:03

> [...]
> for risikabelt at lade denne grønthandler blive i Danmark, men det
> forstår de fleste danskere ikke, fordi de er lette at narre ved

dEPARTEMENTSCHEFERNE, der har sat folkevandringen igang, er
flinkeskolede, tossegode narrehatte, der troede de kunne købe sig
deres børns kærlighed ved milde gaver og ingen krav.
De fik hadefulde autonomsønner ud af det.

Nu håber de ensomme embedsmænd - ligesom de ensomme skolelærere- at
muslimerne vil være mere taknemlige, ved at få alt forærende , betalt
af skatteyderne. Velfærdssocialismens extreme generøsitet. De tørster
efter kærlighed og tror kun den kan købes. Samtidig vil de straffe
luderkuder!!!

" The lonely one offers his hand too quickly to whomever he
encounters".Friedrich Nietzsche

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-10-05 07:32

> [...]
> studier i marken at Glistrup når frem til Muhamedanerfrit Danmark som
> korrekt sikkerhedspolitik på muhamedanerområdet.

Jeg kører ganske meget i taxi - herunder med indvandrerchauffører. Jeg har
aldrig i den sammenhæng oplevet noget, der har påvirket mine holdninger til
indvandrere.

Hvordan bærer han sig ad med at opleve så mange ting i taxaer??

> Anne-Lise Jønch Pedersen er intet koryfæ i Frp. Jeg kender hende egentligt
> ikke, men jeg tror alligevel det er misforstået at anklage hende for
> uærlighed.

Hvordan kan man lyve uden at være uærlig?

> [...]
ekskluderet
> for sine skriverier her i nyhedsgrupperne, altså ren og skær forsøg på

Bo Warming har store psykiske problemer. Selv i FrP må det da vist være
temmelig diskvalificerende for hans politiske virke.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-10-05 08:51

> Bo Warming har store psykiske problemer.

Er du psykiater?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-10-05 11:57

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er du psykiater?

Nej, jeg lider bare af det, man i daglig tale kalder indsigt.

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-10-05 12:04

> Nej, jeg lider bare af det, man i daglig tale kalder indsigt.

Ahh, _du_ har psykiske problemer...

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-10-05 12:22

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Ahh, _du_ har psykiske problemer...

Du kan ikke læse dansk, vel?

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-05 14:00

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Du kan ikke læse dansk, vel?

Man kan godt kalde det et psykisk problem, at bilde sig ind at have
mere indsigt end andre i denne dårligt belyste sag.

Måske overfald, måske alvorligt, måske mildt, måske intet. Der kan
tænkes mange virkeligheder. At have en fast mening er dumt, men at
teoretisere om HVIS hun taler sandt, kan være interessant.Evt være
spildagtigt hvis politiet påpeger selvmodsigelser, hvad de på ingen
måde har gjort hidtil.
Der kan tænkes mange grunde til at hun ikke har gidet politi og
skadestue - som det nok havde været klogt at gøre brug af.

Fra : Per Hagemann

Dato : 20-10-05 16:13

> Man kan godt kalde det et psykisk problem, at bilde sig ind at have
> mere indsigt end andre i denne dårligt belyste sag.

Hvis man bruger flere forskellige medieomtaler samtidigt, kan man
sammenstykke det sandsynlige begivenhedsfor4løb.

> [...]
> Der kan tænkes mange grunde til at hun ikke har gidet politi og
> skadestue - som det nok havde været klogt at gøre brug af.

Hun har været på Nykøbing F Sygehus skadestue mandag. Hun stak heller ikke
af fra politiet, da de til pressen meddelte at de ville afhøre hende onsdag
på hendes bopæl i Langø, Rudbjerg Kommune.

Eneste decideret fjollede påstand jeg har set i denne sag, er at imamerne
skulle have givet ordre til overfaldet. De tyrkiske imamer i Danmark er fra
Dijanet, som er kontrolleret af den tyrkiske stat. Deres opgave er at
bagatellisere Koranen og passivisere tyrkerne, så de ikke provokerer
danskerne for meget, fordi det kunne forhindre at Tyrkiet kommer med i EU.

--
Sura 9:20 "De, som tror og udvandrer (fra deres hjem) og kæmper for Allahs
sag med deres ejendele og deres liv, har den højeste rang for Allahs åsyn.

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-10-05 17:01

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> Eneste decideret fjollede påstand jeg har set i denne sag, er at imamerne
> skulle have givet ordre til overfaldet.

Gud fader, er det noget kvinden har udtalt?

Hun ville nok ønske, at nogen fandt hende så vigtig, at de gad lave fatwaer
om hende.

Fra : Per Hagemann

Dato : 20-10-05 19:14

> Gud fader, er det noget kvinden har udtalt?

Næh, det var Bo Warming som påstod dette, dog kun som arbejdshypotese.

--
Sura 39:3 "Vi har visselig åbenbaret dig bogen med sandheden. Tilbed derfor
Allah, idet du er Ham alene i lydighed."

Fra : NoTrabajo

Dato : 21-10-05 09:14

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i

> Nej, jeg lider bare af det, man i daglig tale kalder indsigt.

LOL!
--
NoTrabajo

Fra : GB

Dato : 20-10-05 16:43

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:43574c5d$0
$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er du psykiater?

Nej, han er sociopat.

GB

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 22-10-05 01:16

Jens Bruun skrev i meddelelsen
<43574c5d$0$78284$157c6196@dreader1.cybercity.dk>...
>"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Er du psykiater?

Det er almindeligt kendt at Bo har det sådan efter at en person med
kendskab til sagen fra Bo's fagforening "kom til" at omtale Bo's
personlige fohold her i gruppen.

--------------------------------------
Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am

Fra : GB

Dato : 22-10-05 01:33

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> skrev i meddelelsen

> Det er almindeligt kendt at Bo har det sådan efter at en person med
> kendskab til sagen fra Bo's fagforening "kom til" at omtale Bo's
> personlige fohold her i gruppen.

Ja, det var vel nok pænt af denne "person".

Det kan godt være, at Bo er vanviitig, ekstrem, pervers, ildelugtende, og
hvad man ellers kan finde på at behæfte ham med af negative adjektiver
(jeg synes personlig bare at manden er rablende gal, fred med det) - men
det skal man SGU også have lov til.

Hvis I ikke gider ham, så filtrér ham.

At melde nogensomhelst - selv Kim Larsen, P.N., undertegnede, Allan
Riise, Timsah, AHW, CRL, Thorkild, Jim, Frank eller hvem man nu har et
horn i siden på, til tanke-kontrollen, er efter min mening dybt
forkasteligt.

Kan I ikke klare én eller anden, så filtrér vedkommendes indlæg fra
mentalt eller med det i jeres newsreaderprograms indbyggede funktion.

Politisk stikkeri, om den så retter sig mod højre- eller venstrefløjen,
er simpelt hen for dårligt - det er en fallit-erklæring fra den som
anmelder.

Ingen nævnt, ingen glemt.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-05 06:15

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> "Carl Alex Friis Nielsen" <cafn@get2net.dk> skrev i meddelelsen

Tavshedspligt-bryderen er blandt de meget dårlige læsere.
Jeg har laveste førtidspension på blandet og især social indikation,
men søgte at få mellemste pension ved at venlig psykiaterdame jeg
kender, spændte buen mht "overlødige ideer" og "neologismer".
Mine klager over at de ikke hoppede på den, har affødt 6 psykiatriske
speciallægers entydige erklæringer om at jeg ikke har gnist at
psykose - så jeg er vel den mindst sindsyge usenetter overhovedet

Sladder bag folks ryg er afslørende for den der viderebringer og
fordrejer sladderen.
Tør nogen vædde om ovenstående er upræcist? Jeg har papirerne og alle
er velkomne og jeg er altid hjemme (at få opmærksomhed har jeg det nok
rigelig godt med)

Ligesom journalister har afsløret racisme ved at klæde sig ud som
muhamedaner(Günther Waldraff), afslører jeg tavshedspligtbrud og
forvrængninger og chikane/hetz ved at lege uskyldigt med vort korrupte
socialsystem.
Min bror ledte mig på afveje ved at få lov at bruge min adressse som
falsk folkeregisteradresse, og jeg indså hvor let og udbredt disse
lovbrud er.

Fra : Per Hagemann

Dato : 22-10-05 23:37

> [...]
> speciallægers entydige erklæringer om at jeg ikke har gnist at psykose -
> så jeg er vel den mindst sindsyge usenetter overhovedet

Det er nyt at du anerkender psykiatriske speciallægers kompetence.

Sagen er at psykiatrien også kan fungere som skraldespand for uortodokse
personer, og det må være i den forbindelse det er lykkedes dig at få
psykitriske diagnoser.

Enhver som læser dine indlæg nøgternt vil vide at din skrivestil ikke er
følelsesstyret, som vel må være første betingelse for at noget er mentalt
forstyrret. Men om nogle år vil kynisme (fornuft) og manglende
tilkendegivelse af empati (ærlighed) måske udvikles til psykiatriske
diagnoser. Så kan du måske få en reel diagnose.

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-05 00:51

> [...]
> og manglende tilkendegivelse af empati (ærlighed) måske udvikles til
> psykiatriske diagnoser. Så kan du måske få en reel diagnose.

Jeg har nævnt de mange klageinstanser=speciallæger. Det er ikke nyt at
jeg er den mindst sindsyge på usenet, mht evne at vise lægeerklæringer
der (ligeså) velbegrundet (som du) afviser at jeg har psykosens eller
neurosens følelseslabile kendetegn.

Jeg elsker ubeskedne spåmænd som du (og at være i centrum) men at min
empati skrues ned er normalt for os gnavne gamle mænd, der er gået på
pension, og ikke af jobsamvær tvinges til at bevare beleven, varm
facade. Vi bliver VRISNE OG IRRITABLE. At du aner sådant, er god
advarsel. Glistrup har meget små tendenser og har een gang sagt
undskyld til mig, da han hidsede sig op.

Senildement er diagnose der kan hæftes på næsten alle når en dag
hukommelsen får små fallouts. So what. Jeg fornemmer ingen
forringelser - og at Glistrup ser chance for at han blir 140 er klart
fordi han har altid travlt, og det holder ung af sind.
Kynisme er OK - sortsyn er klarsyun, sagde Strindberg.
Hvem sku give mig "en reel diagnose" - udover en falsk som blotter?.
Jeg morede mig med at søge mellemste førtidspension for det er gratis
at gå tildisse mange anke-interviews, og man lærer noget af disse
lærde læger. Men det er slut

HVERT AF FØLGENDE UDDYBER DENNE MODSIGELSE AF DIG OG GIVEN DIG RET
Alle er sindsyge, men den, der kan analysere sine
vildfarelser, kaldes en filosof. Voltaire

"Hvis vi kunne indse alt det onde, der udspringer fra godheden, ville
vi forstene". Luigi Pirandello

Galskab er den ensommes drøm. Fornuften er uden tvivl
alles galskab. André Suarès

Sia Det er kun raske mennesker, som er villige til at
medgive, at de er gale. Nora Ephron

sia If a man does not keep pace with his companions,
perhaps it is because he hears a different drummer. Let him step to
the music he hears, however measured or far away.
Thoureau

Sia Jeg elsker tossehoveders eksperimenter. Jeg laver dem
altid. Charles Darwin

Sia Jo galere, jo bedre. Johan Herman Wessel

Sia One must have chaos in one to give birth to a dancing
star. Nietzsche

siaberømt overlæge, dr.med psykiater Mogens Jacobsen i
Ekstrabladet 24maj96 fastslog at skønt ingen møde med politikeren så
kunne denne TANKELÆSER se psykose "Mogens Glistrups personlighed er
en ulykkelig stræben efter kærlighed, beundring og prestige og at han
blot fandt de punkter, hvor mange vælgeree ville give ham disse ting,
og kørte så løs som den lille mands fortaler"

Siafvig "Jeg risikerer mit liv for mit arbejde, Jeg har af den
grund næsten tabt min forstand"Van Gogh 1853-90

Siageni Man viis som Sokrates bør være,Og gal som han, til tid og
sted Johan Herman Wessel

Galskab er den ensommes drøm. Fornuften er uden tvivl alles galskab.
André Suarès

si lo Though this be madness, yet there is method in't. William
Shakespeare

Goethe: "Det er fordi jeg dengang var gal, at jeg idag er fornuftig.
Oh, filosof, som kun ser det momentane, hvor dit syn er kort. Dit blik
er ikke skabt til at følge lidenskabernes underjordiske arbejde."

sif Hvis galningen fremturede i sin galskab, ville han
blive vis. William Blake

We cannot think unless we are insane. Arthur
Koestler

sifTÆsiasb. Voksne er børn der er blevet sindssyge.
Danske ordsprog

When we remember that we are all mad, the mysteries
disappear and life stands explained.
Mark Twain

sima If a man doesn't believe as we do, we say he is a Crank
and that settles it. Mark Twain

simac De færreste er klar over, at nogle mennesker må anstrenge
sig enormt bare for at virke normale. Albert Camus

What is evil? - Whatever springs from
weakness.Nietzsche Friedrich W.(1844-1900)German Philosopher

osuaclg "Hvis vi kunne indse alt det onde, der
udspringer fra godheden, ville vi forstene". Luigi Pirandello

Osuvi Ingen mand er klog nok til at vide al den ondskab, han gør.
Francois de la Rochefoucauld

Osuvi The most irreparable vice is to do evil without knowing it.
Charles Baudelaire

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-05 01:06

> "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message
Det gør jeg ikke.
JEg menere vi alle er sindsyge

Sjov nok har Bobby McFarrin som jeg nedgør i trådstart idag, det
synspunkt at når han begår fejl, så skal de reddes pr vildere
improvisation.
Det svarer til følgende
-(og det er velkendt i klassiske kadencer hvor solisten ofte er
karikeret som linedanser der vakler fra en ubalance til en anden)

"En genial mand begår ingen vildfarelser. Hans fejl er viljesakter og
er portaler til opdagelse. James Joyce

" Sanity is a madness put to good uses, waking life is a dream
controlled. George Santayana

Fra : Per Hagemann

Dato : 23-10-05 02:05

> Jeg elsker ubeskedne spåmænd som du (og at være i centrum) men at min
> empati skrues ned er normalt for os gnavne gamle mænd, der er gået på
> pension, og ikke af jobsamvær tvinges til at bevare beleven, varm facade.

"os gnavne gamle mænd" passer da ikke på nogen af os. Gammel passer måske
efterhånden på dig, men bortset fra nogle urimelige svar fra dig til Jens
Erik Bech for en uge siden, plejer du ikke at give igen i en grovere tone
end du tiltales.

> [...]
> og at Glistrup ser chance for at han blir 140 er klart fordi han har altid

Glistrup sagde i Dagens Danmark at han håber at blive 143 år. Da han blev
spurgt nærmere sagde han at han ikke forventer at nå den alder, kun at han
håber på det.
Der er vist ingen tegn på Alzheimers hos ham, men vi var jo begge til et
møde med ham i Herlev sidste eller forrige år, hvor han huskede nogle
detaljer forkert. Så hans tidligere knivskarpe hukommelse er nok blevet
skadet af hans kredsløbslidelse.

--
Komiteen for Udlændinges Retssikkerhed udgiver brugsanvisninger
om,

Fra : Per Hagemann

Dato : 23-10-05 02:35

> [...]
> Erik Bech for en uge siden, plejer du ikke at give igen i en grovere tone

Her kommer lige det eksempel jeg tænkte på. Lyrik foreslog snusfornuftigt at
du flyttede på landet, så du kunne dyrke nudisme uden at genere den
nærliggende børnehave. Dit svar:

citat start

Der er næsten ingen forskel på mand-ej-bold debat mod mig fra Lyrik,
og nazi-debat mod jøder om at jøder var skyld i WW1-nederlag.
Hvis Lyrik afviger fra den Goebbels og Streicher facon, som SF i
tipskupon pådutter DF, så er det til fordel for nazierne, som havde en
vis pointe med deres dolkestød-legende, hvorimod Lyrik styrtdykker
til lavest tænkelige netikette, med fabrikation af usandhed, som er
uden forbindelse med mine ords budskaber.
Kan nogen forestille sig alibi for Lyrik? Jeg er nysgerrig. Hvem kan
påtage sig at være Lyrik-apologet? Er han på stoffer?

citat slut

Fra : Knud Larsen

Dato : 23-10-05 07:11

> [...]

> møde med ham i Herlev sidste eller forrige år, hvor han huskede nogle
> detaljer forkert. Så hans tidligere knivskarpe hukommelse er nok blevet

Både Glistrup og jeg, kan huske, at vi er født et eller andet sted i
Danmark, så det kan ikke stå helt galt til. Alzheimer var det ikke ham der
blev rigskansler i Tyskland i 30-erne`?

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-05 11:29

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> Danmark, så det kan ikke stå helt galt til. Alzheimer var det ikke
> ham, der blev rigskansler i Tyskland i 30-erne`?

Hjernen har ikke fast ledningsnet men er som en by der bygges om hele
tiden.
Måske 99% af senildementes huskeproblemer er tillært hjælpeløshed og
søgen efter opmærksomhed.
Også i 1998 udtatlte Glistrup sig sikkert men tog fejl vedr detalje(om
Jøssingfjord-episode var før eller efter 9 apr 40) - men svipsere kan
forklares ved at han har slået et MEGET stort brød op mht at huske
virkelig meget.
Måske hans Arne Myggen agtige strategi gir 10 skrift frem og et
tilbage - at de store fordele har nogle omkostninger

Altsheimer definerede (så godt at han navngav, dermed) syndromet ca
1925 og var overlæge i neurologi

Fra : Egon Stich

Dato : 23-10-05 22:10

> [...]
>

> Både Glistrup og jeg, kan huske, at vi er født et eller andet sted i
> Danmark, så det kan ikke stå helt galt til. Alzheimer var det ikke ham der

Nææhhh - Han hed da Klunk?
Alzheimer, det er da er da ham vistnok med brusetabletterne?

MVH
Egon

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-05 02:28

> [...]
> nogle år vil kynisme (fornuft) og manglende tilkendegivelse af
> empati (ærlighed) måske udvikles til psykiatriske diagnoser.

Folk skuespiller empati og folk skuespiller sindsyge

Men ikke Glistrup,
Hans utrolige elskværdighed er nok en anelse påtaget og det giver
bagslag ved at han - som os alle, og bl.a. min far - er blevet lidt
irritabel i de sene år. Ikke vildt vrissen, men lidt
Tankeændringer pga benblodprop kan jeg ikke få øje på
At hans hukommelse har ubetydelige fallouts kan måske hænge sammen med
at den var så atypisk kæmpestor

Fra : Lyrik

Dato : 22-10-05 13:29

> [...]
>
> Politisk stikkeri, om den så retter sig mod højre- eller venstrefløjen,
> er simpelt hen for dårligt - det er en fallit-erklæring fra den som

++++++++++++++++++++++++++++++
Her benævnes Fremskridtspartiet="Tankepolitiet".

Forskellen på BW og alle de andre "freaks" er at BW stillede op som
folketingskandidat. Det placerede ham i offentlighedens søgelys.
Jeg ville gå ind i modstandsbevægelsen før jeg stiltiende så BW havne i
Folketinget.
Det kan godt være at du er ligeglad, selv om jeg mest tror på at du har
udset mig til offer for dit ubetvingelige had.
Jeg har ikke gjort dig noget, men deler ikke dine religiøse og politiske
opfattelser.
Ligesom du ikke deler mine- so what?.
Uanset det, så har du optrådt så meget her foran mig på skærmen, så du er
blevet til knarvorne gamle onkel Georg som skal have lov til at være her.
Men din hadefuldhed over for mig er ved at blive en rigtig belastning.
Tror du ikke du kunne give mig den samme kulance som du giver BW?

Hilsen og god dag til GB og hans åndsfælle.
fra Jens

Fra : GB

Dato : 22-10-05 13:41

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> være her. Men din hadefuldhed over for mig er ved at blive en rigtig
> belastning. Tror du ikke du kunne give mig den samme kulance som du
> giver BW?

Styr din paranoia. Så betydningsfuld er du sgu heller ikke.

--
He, who Controls the Spice, Controls the Universe.
The Sleeper Must Awaken!

Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-05 14:48

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in message
> "GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse Her benævnes
> Fremskridtspartiet="Tankepolitiet".

Tankepoliti er domstole og andre censurinstanser.
Vi var extremt åbne og tolerante, især da vi havde magt

> Jeg ville gå ind i modstandsbevægelsen før jeg stiltiende så BW
> havne i Folketinget.

Fortæl om dine mareridt - dit værst tænkelige scenarie hvis
sdr.storkreds havde givet valg i 2001
Jeg ville lydigt have stemt hvad Glistrup påbød - og dæmpet alle
kæpheste som kunne være partiskadelige.

Selvfølgelig spiser jeg helstegte gassede jødebørn hver morgen, men
når ingen opdager det, gør det så noget

Fra : NoTrabajo

Dato : 22-10-05 18:06

> Fortæl om dine mareridt - dit værst tænkelige scenarie hvis
> sdr.storkreds havde givet valg i 2001
> Jeg ville lydigt have stemt hvad Glistrup påbød - og dæmpet alle
> kæpheste som kunne være partiskadelige.

Det lyder fornuftigt, for ingen ved bedre end han gør.
--
NoTrabajo

Fra : Lyrik

Dato : 22-10-05 19:26

> [...]
> Vi var extremt åbne og tolerante, især da vi havde magt

> Fortæl om dine mareridt - dit værst tænkelige scenarie hvis sdr.storkreds
+++++++++++++++++++++++++++++
De to i folketinget til at udstikke dagens politiske mål.:
http://www.postershop.com/Picasso-Pablo/Picasso-Pablo-Don-Quichote-9701448.html

Hilsen
Jens

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-10-05 09:13

> [...]
> til
> indvandrere.
>
> Hvordan bærer han sig ad med at opleve så mange ting i taxaer??

Måske kører du ikke langt nok, eller du forstår ikke at samtale på "rette"
måde?

Det er jo velkendt i journalist-kredse, at man får mange gode input, mht
hvad der rør sig "på gaden", når man hører hvad nogle taxachauffører har at
sige om det. Selv sidder jeg heller ikke og taler polik med chauffører, men
jeg har da haft mange interessante samtaler med både danskere og
nydanskere, - en god mulighed for en uformel samtale. Men man kommer nok
ikke langt med "og hvad synes du så om tvangsægteskaber?"

Fra : Bo Warming

Dato : 20-10-05 09:32

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Bo Warming har store psykiske problemer. Selv i FrP må det da vist
> være
> temmelig diskvalificerende for hans politiske virke.

Definer psykiske problemer

Mener du jeg hallucinerer eller er afhængig af psykofarmaka eller
rusmidler?

Mener du, at når man er uenig med dig, så er man psykisk syg? Styres
af små blå mænd, eller? Og hvad baserer du dine (vrang)forestillinger
om "psykiske problemer" på?

Ring til mig og fortæl om hvilke problemer ud i det psykiske _du_ har.
Det er sikkert samme slags bagateller _jeg_ har - at man ikke altid
kan få sin vilje og lignende.

At forske i et nyopdaget og for dig ulækkert biokemisk emneområde kan
aldrig være problem, når jeg selv finder det spændende og ingen
generes.

Fra : Per Hagemann

Dato : 20-10-05 09:54

> [...]
> til
> indvandrere.
>
> Hvordan bærer han sig ad med at opleve så mange ting i taxaer??

Det gælder vel bare om at spørge om chaufførerne helst vil følge deres egne
ledere (imamerne) eller de danske ledere (politikerne). Ellers ved jeg ikke
hvad Glistrup snakker med dem om.

> Hvordan kan man lyve uden at være uærlig?

Hun sagde at hun var bange for at hendes øje var skadet, hendes briller var
beskadiget, hun havde ondt i to tænder, hun var på skadestuen. 2 ældre damer
havde været tilstede lige inden overfaldet, som blev forøvet af en 17-18
årig tyrker, som hun kendte i forvejen. Senere om mandagen snakkede hun med
overfaldsmandens far.

Det er i store træk, hvad hun har sagt. Hvad er forkert?

--
Sura 9:123 "O I som tror, kæmp mod dem, der lever nær ved jer af de vantro,
og lad dem finde hårdhed i jer, og vid, at Allah er med de retfærdige"

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-10-05 12:01

> [...]
med
> overfaldsmandens far.
> Det er i store træk, hvad hun har sagt. Hvad er forkert?

Det hele sådan cirka!

Hun kom ikke til skade, og var ikke på skadestuen. Der var ingen vidner til
begivenheden, og der er ingen gerningsmand, hvis far, hun har snakket med.

»De skader, som forurettede overfor pressen har påstået at være blevet
påført, har vi ikke kunnet konstatere. Og hun har oplyst til os, at hun ikke
har modtaget læge- eller hospitalsbehandling«, siger kriminalinspektør i
Nakskov, Søren Ravn-Nielsen.

Søren Ravn-Nielsen oplyser endvidere, at politiet ikke har været i stand til
at finde vidner til overfaldet, »selv om overfaldet er forklaret foregået på
et tidspunkt og sted i byen, hvor der var masser af mennesker«.

Fra : Per Hagemann

Dato : 20-10-05 12:40

> "Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> med

Jeg har selv misforstået noget. Ved genhør af Dagens Danmark fremgår det
ikke at hun kendte tyrkeren i forvejen, men tirsdag aften havde hun haft et
møde med enten faderen eller en anden pårørende.

> Hun kom ikke til skade, og var ikke på skadestuen.

Tror du hun selv har lavet den øjebeskyttende forbinding hun gik med?

Der var ingen vidner til
> begivenheden, og der er ingen gerningsmand, hvis far, hun har snakket med.

Hendes påstande om det står uantastede, men er heller ikke bekræftede endnu.

> [...]
> ikke
> har modtaget læge- eller hospitalsbehandling«, siger kriminalinspektør i

Hun ville ikke vise sit sæbeøje til politiet, fordi hun ikke ønsker at dette
skal blive til en politisag. Hvis hun har løjet til politiet at hun ikke var
på skadestuen, så er der alligevel en enkelt løgn.

> [...]
> på
> et tidspunkt og sted i byen, hvor der var masser af mennesker«.

Medieomtale hjælper ofte vidnerne frem, så lad os nu se.

Det var i øvrigt på ingen måde hende selv som rejste sagen. Hun fortalte
bare hvad der var sket til Frps landsformand, da hun måtte meddele at
kandidatlisten ikke var afleveret som lovet. Derefter bragte landsformanden
historien om overfaldet videre til medierne.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-10-05 13:09

> Tror du hun selv har lavet den øjebeskyttende forbinding hun gik med?

Ja. Folk, der så hende på TV, ved, at hun bare havde lukket øjet.

> Der var ingen vidner til
>
> Hendes påstande om det står uantastede, men er heller ikke bekræftede
endnu.

> Hun ville ikke vise sit sæbeøje til politiet, fordi

.... der ikke er et sæbeøje. Flere har set hendes øje, og det fejler intet.

Politiet har konstateret det.

Fra : Per Hagemann

Dato : 20-10-05 15:43

> Ja. Folk, der så hende på TV, ved, at hun bare havde lukket øjet.

Hvis man kigger på TV2-nyhederne onsdag kl 19 eller TVØst tirsdag og onsdag,
så ses det ret tydeligt at der er noget galt ved hendes højre øje. Man skal
være dygtig skuespiller og bruge teatersminke for at få det til at se sådan
ud, så vidt jeg kan se. TV-programmerne findes stadig på nettet.

> ... der ikke er et sæbeøje. Flere har set hendes øje, og det fejler intet.
>
> Politiet har konstateret det.

Det har politiet ikke konstateret, da hun ikke ville tage forbindingen af
ved politiets selvbestaltede undersøgelse.

--
Sura 5:52" O I som tror, tag ikke jøderne og de kristne til venner. De er
hinandens venner. Den af jer, der tager dem til venner, er sandelig en af

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-10-05 15:59

> [...]
> endnu.

> ... der ikke er et sæbeøje. Flere har set hendes øje, og det fejler intet.

Hun forstår ikke moderne politik, hun skulle have knaldet en flaske i
hovedet på sig selv, eller have meldt sig i en bokseklub. Men mon ikke hun
kommer ind under kategorien "landsbytosserne"?, ikke at jeg kender damens
CV.

Fra : NoTrabajo

Dato : 21-10-05 09:13

> [...]

> Jeg kører ganske meget i taxi - herunder med indvandrerchauffører.
> Jeg har aldrig i den sammenhæng oplevet noget, der har påvirket mine

Du er jo også bare for dum og fatter ingenting af noget som helst.
--
NoTrabajo

Fra : Per Hagemann

Dato : 21-10-05 15:33

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i

> Du er jo også bare for dum og fatter ingenting af noget som helst.

Jeg selv og de fleste andre danskere ville få lige så lidt ud af samtaler
med muhamedanere som CRL gør. Glistrup har både som politiker og
landsretssagfører været vant til at tale med både høj og lav, så han formår
bedre at skaffe sig indsigt. På de bonede gulve gjorde Glistrup sig dog nok
kun gældende som sagfører og universitetslektor. I politikertiden og
sidenhen blev han behandlet som spedalsk af mange kollegaer. En af de få i
Folketinget som snakkede meget med Glistrup og lærte meget af ham var Anders
Fogh Rasmussen.

--
Et virkeligt godt råd er derfor, at vi alle bruger størstedelen af vor
samfundsdebattid på indgående og fordomsfrit at beskæftige os med det, vore

Fra : NoTrabajo

Dato : 22-10-05 18:07

> [...]

> som spedalsk af mange kollegaer. En af de få i Folketinget som
> snakkede meget med Glistrup og lærte meget af ham var Anders Fogh

Det tjener AFR til ære.
--
NoTrabajo

Fra : T

Dato : 20-10-05 10:34

> Politiet er nu gået ind i sagen, men tror ikke på overfaldet.

Nej klart er det opdigtet
Alle ved at fremskridt folk er en flok landsbytosser

Fra : GB

Dato : 20-10-05 16:44

"T" <wanker1967@hotmail.com> skrev i meddelelsen news:435762cc$0$4820
$ba624c82@nntp02.dk.telia.net:

> Nej klart er det opdigtet
> Alle ved at fremskridt folk er en flok landsbytosser

De kan for eksempel hverken stave eller punktuere.

GB