Tjah -og de vil have respekt og forstår ik~
Fra : Malene P

Dato : 17-10-05 11:59

På trods af DR P1's fortløbende reklamekampagne for Islam og dens mange
hæslige ansigter, kan mange af os endnu ikke se visdommen i at lukke den
slags ind i vores land. Her: http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=395316/ er
endnu et eksempel i den endeløse række af grunde.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 17-10-05 12:17

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:
>På trods af DR P1's fortløbende
> [...]

.... Malene Ps nyhedsformidling slår til igen ...

Fra : Malene P

Dato : 17-10-05 12:34

"Peter Bang (slet LHWWD)" <peterbang@LHWWDprivat.dk> skrev i en meddelelse

> ... Malene Ps nyhedsformidling slår til igen ...

Næ, folk kan jo selv skaffe adgang til og danne sig et indtryk af forholdene
omkring de fremmede -heldigvis, endnu. Men både fremmede og fremmedleflere
undrer sig over, at vi er flere og flere skeptikere -jeg sender bare et link
for at beskrive en af de mange årsager til, at jeg ikke ser noget positivt
ved at lukke den slags skidt ind. Men det gør du måske?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 17-10-05 12:56

> [...]
>t.news.tele.dk...

>Næ, folk kan jo selv skaffe adgang
>til og danne sig et indtryk af forholdene

Du mener at den fri presse står umiddelbart foran lukning eller
overtagelse af fremmede magter?

>Men både fremmede og
>fremmedleflere
>undrer sig over, at vi er flere og
>flere skeptikere

Nu er det jo svært at udtale sig om, hvad andre går rundt og
undrer sig over. Ikke at det holder dig tilbage, naturligvis.

>-jeg sender bare et link
>for at beskrive en af de mange
>årsager til, at jeg ikke ser noget positivt
>ved at lukke den slags skidt ind.

Hvorfor skriver du så 'vi' i din overskrift, når du faktisk
mener 'jeg'?

>Men
>det gør du måske?

Hvorfor er det interessant om jeg ser noget positivt i, at der bor
mennesker i Danmark, der slår familiemedlemmer ihjel? Din
interesse undrer mig ...

Fra : Henri Gath

Dato : 17-10-05 21:15

"Peter Bang (slet LHWWD)" <peterbang@LHWWDprivat.dk> skrev i en meddelelse

> ... Malene Ps nyhedsformidling slår til igen ...

Og du er og bliver et holdningsløst fjols, der aldrig bidrager med en
skid....

Fra : Peter Bang

Dato : 17-10-05 22:22

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

>"Peter Bang (slet LHWWD)"
> [...]

:) ... holdningsløs? ... vågn op, Henri ... du skal ha' kage med
til klassens time ...

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-10-05 12:25

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> on mandag 17. oktober 2005 at
12:58 +0100 wrote:
> [...]
>slags ind i vores land. Her: http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=395316/ er
>endnu et eksempel i den endeløse række af grunde.

Hvad er det lieg fo en reklamekampagne, du taler om?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Malene P

Dato : 17-10-05 13:05

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er det lieg fo en reklamekampagne, du taler om?

Læs selv programoversigten for de seneste 5-6 uger på DR P1. Du har også rig
mulighed for at gennemlytte programmerne og selv tage stilling til deres
form og indhold. "Hvor svært kan det være?"

Malene P

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-10-05 16:36

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

> Hvad er det lieg fo en reklamekampagne, du taler om?

Det er Malenes beskrivelse af det fænomen, at DR P1 ikke er helt så
indvandrertilsvinende som de fleste andre medier.

Per V.

Fra : Henri Gath

Dato : 17-10-05 21:20

> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

> Det er Malenes beskrivelse af det fænomen, at DR P1 ikke er helt så
> indvandrertilsvinende som de fleste andre medier.

Sig mig: er du debil? Grunden til mit spørgsmål, er flg:
Ingen------gentager, så selv du kan forstå det------ingen kunne drømme om at
tilsvine hverken kinesere, vietnamesere, latinamerikanere, svenskere,
englændere, osv. osv..............er det dog ikke besynderligt, at det er
muslimer, der bliver angrebet?
Jeg forventer naturligvis ikke at du reflekterer over denne problematik,
dertil er dine åndsevner sandsynligvis for ringe......

Fra : Malene P

Dato : 18-10-05 12:57

> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> wrote in message

> Det er Malenes beskrivelse af det fænomen, at DR P1 ikke er helt så
> indvandrertilsvinende som de fleste andre medier.

Ja, de fleste andre medier lefler nemlig ikke for udanskerne 5 uger i træk,
samler ikke et hold af udanskere til at rende rundt og finde job til andre
udanskere, og render ikke rundt sammen med disse udanskeree og stikker
mikrofoner op i næsen på forsvarsløse arbejdsgivere, der ikke tør andet end
at komme med søde løfter til disse udanskere. Derfor er de fleste andre
medier "indvandretilsvinende", efter jeres opfattelse.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 18-10-05 17:37

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:

>Ja, de fleste andre medier lefler
>nemlig ikke for udanskerne 5 uger i træk,
> [...]

Egentlig undrer det mig ikke, hvorfor du finder det frygteligt,
at et ugentligt radioprogram forsøger at skaffe nydanskerere i
arbejde, men mon ikke du skulle tage et eller andet mod din
galde? ... alternativt slukke for radioen??

At nydanskere medvirker i et radioprogram om jobsøgning gør dem
jo ikke nødvendigvis udanske. Arbejdsgiverne der medvirker er jo
ikke nødvendigvis presset ind i det. Og hvad andre mener om
andre medier end DR har du ikke den fjerneste viden om.

Også i dette tilfælde fremstår du som en forvrøvlet,
pessimistisk, negativ, reaktionær, forstokket, formørket,
bitter, mavesur tåbe ... er det bevidst?

Fra : Henri Gath

Dato : 18-10-05 18:21

"Peter Bang (slet KRX7N)" <peterbang@KRX7Nprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Også i dette tilfælde fremstår du som en forvrøvlet,
> pessimistisk, negativ, reaktionær, forstokket, formørket,
> bitter, mavesur tåbe ... er det bevidst?

Og du er som sædvanlig en bidragsløs nar.....

Fra : Peter Bang

Dato : 18-10-05 18:48

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

>"Peter Bang (slet KRX7N)"
><peterbang@KRX7Nprivat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Og du er som sædvanlig en bidragsløs nar.....

Ja, sikkert ... og din skarpsindighed er imponerende på alle
måder ... og gå så ind i seng igen ...

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-10-05 12:28

12:58 +0100 wrote:
> [...]
>slags ind i vores land. Her: http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=395316/ er
>endnu et eksempel i den endeløse række af grunde.

Hmmm, hvad fortæller så historien om den pakistanske læge der umiddelbart
efter sit danskkursus fik arbejde på Fredericia Sygehus og har været ansat
der siden (tror det er på 5. år efterhånden)?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Malene P

Dato : 17-10-05 13:07

> Hmmm, hvad fortæller så historien om den pakistanske læge der umiddelbart
> efter sit danskkursus fik arbejde på Fredericia Sygehus og har været ansat
> der siden (tror det er på 5. år efterhånden)?

Døm selv. Og døm selv om de mange pakistanske taxichauffører og andre, der
har medvirket til at hjælpe morderen -uden tvivl velvidende om, hvad der
ville ske.

Malene P

Fra : Henri Gath

Dato : 17-10-05 21:23

> [...]
> efter sit danskkursus fik arbejde på Fredericia Sygehus og har været ansat
> der siden (tror det er på 5. år efterhånden)?

Ingen, for det er sgu da ikke en skid interessant, mand......du tror da
ikke, at hvis du emigrerer til USA (detgør du efter dine udtalelser at gøre
ikke), at du kommer i lokalsprøjten, fordi du som indvandrer har formået at
fastholde et job? Tror du det er et voksenpædagogisk grundkursus, det her
land? Kan du ikke fastholde dit job andre steder i verden, og ikke er
statsborger i det pågældende land, hvad sker der så?
Skal jeg stave det for dig? D-U R-Y-G-E-R U-D-D-D!

Fra : GB

Dato : 18-10-05 03:03

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i meddelelsen

> Hmmm, hvad fortæller så historien om den pakistanske læge der
> umiddelbart efter sit danskkursus fik arbejde på Fredericia Sygehus og
> har været ansat der siden (tror det er på 5. år efterhånden)?

Nejjjj - du har fundet én! Dygtig. Det må bringe held - ligesom at finde et
sekskløver.

GB

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-10-05 13:00

13:34 +0100 wrote:
> [...]
>for at beskrive en af de mange årsager til, at jeg ikke ser noget positivt
>ved at lukke den slags skidt ind. Men det gør du måske?

Sjov argumentation - og pudsigt nok vælger du, ikke at forholde dig til et
budskab om det modsatte.
Hvis man ikke er enig med dig i de store linier, er man altså tilhænger af
grov kriminalitet?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Malene P

Dato : 17-10-05 13:09

> [...]
> budskab om det modsatte.
> Hvis man ikke er enig med dig i de store linier, er man altså tilhænger af

Er man? Er du? Hvem er?

Malene P

Fra : GB

Dato : 18-10-05 03:09

"Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis man ikke er enig med dig i de store linier, er man altså
> tilhænger af grov kriminalitet?

Hvis man kigger den anden vej, undskylder eller ser igennem fingre med grov
kriminalitet, hvad er man så?

GB

Fra : Malene P

Dato : 18-10-05 12:51

"GB" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Frank Løkkegaard" <fl@net.dialog.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis man kigger den anden vej, undskylder eller ser igennem fingre med
grov
> kriminalitet, hvad er man så?

En virkelighedsfornægter -eller et rigtigt dumt svin?

Malene P

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-10-05 13:58

14:04 +0100 wrote:
> [...]
>mulighed for at gennemlytte programmerne og selv tage stilling til deres
>form og indhold. "Hvor svært kan det være?"

Nå, det var "HVor svært kan det være?"
Og det mener du er en reklamekampagne for islam - jeg hørte den i går, der
gik på at indvandrer faktisk ikke havde så svært ved at få arbejde som de
selv gik og troede. Udsendelsen fortalte desuden at mindst 75% af de unge
der gennemfører en faglig uddannelse kommer i arbejde. Udsendelsen
fortalte også at disse unge faktisk var i stand til at fastholde dette
arbejde.
Hvordan det kan være en reklamekampagne for islam står noget uklart, men
det kan du vel så forklare mig?

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-10-05 14:01

14:07 +0100 wrote:
>Døm selv. Og døm selv om de mange pakistanske taxichauffører og andre, der
>har medvirket til at hjælpe morderen -uden tvivl velvidende om, hvad der
>ville ske.

det er jo sådan set også det jeg gør ved at skyde en anden vinkel ind i
sagen - uanset at der er dårlige statistikker for indvandrer på en lang
række områder, så er det jo uomtvisteligt at hovedparten faktisk opfører
sig i overensstemmelse med landets love og ganske mange faktisk træffer
nogle valg der sikrer dem indtægt (eksempelvis ingeniøren der dropper at
få ingeniør arbejde og i stdet bliver restauratør i Fredericia - et
eksempel fra Hvor svært kan det være - arhh, for pokker, jeg glemte lige
at det bare er en reklamekampagne for islam

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-10-05 16:04

> [...]

> eksempel fra Hvor svært kan det være - arhh, for pokker, jeg glemte lige
> at det bare er en reklamekampagne for islam

Næh, du glemte lige, at det naturligvis er en minimum-forudsætning at 60 -
70 pct af en indvandrerbefolkning er loyale og gode borgere, og at selv om
det er sådan, så kan man stadig have store problemer i et
indvandringsland, - selv i lande uden Pia Kjærsgaard.

Det er naturligvis modbydeligt og tragisk, at fx selv assimilerede
indvandrere skal udsættes for effekten af dårlige informationer om noget som
kun angår de måske 15% umulige.

Indvandrere, - som sådan - er ikke verdensmestre i at sondre mellem hvad en
enkelt artikel i "Ekstrabladet" siger og hvad gammeldanskere normalt
tænker, - hvis man havde typedanske venner så ville det måske være bedre.

Fra : Henri Gath

Dato : 17-10-05 21:24

> [...]
> eksempel fra Hvor svært kan det være - arhh, for pokker, jeg glemte lige
> at det bare er en reklamekampagne for islam

Hvorfor skamroser du folk, hvis eneste kvalifikation er at tjene penge på
lige fod med landets oprindelige indbyggere? Din skide racist!

Fra : Peter Bang

Dato : 17-10-05 22:24

> [...]
>9c8.72fb1dc@net.dialog.dk...

>Hvorfor skamroser du folk, hvis
>eneste kvalifikation er at tjene penge på

Undskyld, Henri ..... jeg synes at du gør det godt ... mere kage?

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 17-10-05 14:02

14:09 +0100 wrote:
>Er man? Er du? Hvem er?

Ja åbenbart ud fra det du skriver her - den lille snut der udgør sidste
sætning er jo ganske insinuerende, ikke?:

Fra : thomas jensen

Dato : 17-10-05 19:25

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> slags ind i vores land. Her: http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=395316/ er
> endnu et eksempel i den endeløse række af grunde.

Det må være trist at se verdenen som du gør Marlene....

Så jeg kan da godt forstå du forsøger at kæmpe imod, men
du bidrager du problemerne og ikke løsningerne...

Mvh
Thomas Jensen

Fra : Malene P

Dato : 17-10-05 19:48

"thomas jensen" <thomas_jensen@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Det må være trist at se verdenen som du gør Marlene....

Jeg synes, det er en trist verden, jeg ser gennem de to "æresdrab", artiklen
beskriver. Men her er vi jo muligvis uenige.

Melene P

Fra : Henri Gath

Dato : 17-10-05 21:14

> [...]
>
> Så jeg kan da godt forstå du forsøger at kæmpe imod, men
> du bidrager du problemerne og ikke løsningerne...

Hvad med, fuckhovede, at forholde dig til artiklens problematik?

Fra : Peter Bang

Dato : 17-10-05 22:25

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

> [...]

Interessant ... og artiklens problematik er ?!

Fra : Henri Gath

Dato : 17-10-05 22:57

"Peter Bang (slet JRISQ)" <peterbang@JRISQprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Interessant ... og artiklens problematik er ?!

Det havde jeg som ikke forventet at du havde fattet en meter
af..............det er vel derfor du spørger?

Fra : Peter Bang

Dato : 18-10-05 10:42

> [...]
>
>Det havde jeg som ikke forventet at
>du havde fattet en meter
>af..............det er vel derfor du spørger?

Forkert. Jeg venter blot i spænding på din berigende, afdækkende
rationelle analyse af problematikken omkring æresdrab...

Du virker så perspektivrig i din argumentation, og samtidig
efterlyser du debat om problematikken. I dit tilfælde er det vist
den smarteste løsning, hvis du lige afklarer for alverden, hvilken
problematik du ønsker debateret.

Fra : Malene P

Dato : 18-10-05 10:53

"Peter Bang (slet 5LYYL)" <peterbang@5LYYLprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

> I dit tilfælde er det vist
> den smarteste løsning, hvis du lige afklarer for alverden, hvilken
> problematik du ønsker debateret.

At vi har og bliver ved med at lukke den slags ækle skidt ind i vores land!

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 18-10-05 11:47

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:

> [...]

.... der er altså en myndighed der har hemmeligholdt, at pågældende
drabsmand var en potentiel søskende-morder??

Det bliver stort det her .....

Fra : Malene P

Dato : 18-10-05 12:04

"Peter Bang (slet ZWGCF)" <peterbang@ZWGCFprivat.dk> skrev i en meddelelse

> ... der er altså en myndighed der har hemmeligholdt, at pågældende
> drabsmand var en potentiel søskende-morder??

Har jeg skrevet noget om det? Næh, jeg mener, at udanskerne efterhånden har
afsløret en hæslig kultur og mentalitet, der burde få de ansvarlige
politikere til at trække i nødbremsen. Denne sag viser jo, at det ikke
drejer sig om en enkelt forstyrret søstermorder -men om en hel kultur, der
holder sammen, selv om de er "integreret" og har fast arbejde, der fortsat
accepterer og direkte medvirker til hjælpe mordere til at kunne drabet.

Malene P

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 18-10-05 15:22

> [...]
>søstermorder -men om en hel kultur, der
>holder sammen, selv om de er
>"integreret" og har fast arbejde, der fortsat

Det bliver større og større ... nu er det altså en hel kultur
der står direkte bag drabet ... imponerende ... det må have
taget noget tid at kordinere ...

Fra : Malene P

Dato : 18-10-05 19:53

"Peter Bang (slet J8BIT)" <peterbang@J8BITprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:
>
> Det bliver større og større

Og du bliver dummere og dummere at høre på. EOD.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 18-10-05 21:27

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:

> [...]
:)) ... synes du at min repetion af dine tåbelige ubegavetheder
er dumme? ... du er virkelig en berigelse ... værdifuld på alle
niveauer ...

Fra : Henri Gath

Dato : 19-10-05 01:43

"Peter Bang (slet X3C24)" <peterbang@X3C24privat.dk> skrev i en meddelelse

> :)) ... synes du at min repetion af dine tåbelige ubegavetheder
> er dumme? ... du er virkelig en berigelse ... værdifuld på alle
> niveauer ...

Det er mere end man kan sige om dig, tøs

Fra : Peter Bang

Dato : 19-10-05 19:37

Henri Gath <gath@mail.dk> skrev:

>"Peter Bang (slet X3C24)"
><peterbang@X3C24privat.dk> skrev i en meddelelse
>t.news.tele.dk...

>Det er mere end man kan sige om dig, tøs

.... vupti ... en tiger!?

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-10-05 21:57

"thomas jensen" <thomas_jensen@ofir.dk> wrote in message

> Det må være trist at se verdenen som du gør Marlene....
>
> Så jeg kan da godt forstå du forsøger at kæmpe imod, men
> du bidrager du problemerne og ikke løsningerne...

Netop, hvad rager æredrab os her i DK, vi arbejder på at blive
multikulturelle, og har ikke råd til at nedvurdere andres
kultur-traditioner.

Fra : Per Vadmand

Dato : 17-10-05 23:41

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message

> Netop, hvad rager æredrab os her i DK, vi arbejder på at blive
> multikulturelle, og har ikke råd til at nedvurdere andres
> kultur-traditioner.

Hvem her går ind for æresdrab?

Det er en utroligt led form for polemik, at alle, der ikke galoperer med på
den hylende muslim-paranoia, men fx har en tolerant holdning til påklædning
og spisevaner, bliver skudt i skoene, at de går ind for noget, som også kun
et fåtal af muslimer går ind for, endsige praktiserer.

Per V.

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-10-05 08:23

"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> wrote in message

> Hvem her går ind for æresdrab?

Det gør disse:

"Et netværk af pakistanske taxichauffører og et familiemedlem havde med
sikkerhed sporet Ghazala og hendes mand til Slagelse Banegård. Det nygifte
par var på desperat flugt."

Og det er det, jeg siger, vi må finde os i, når vi går ind for det
multikulturelle.

> [...]
> påklædning og spisevaner, bliver skudt i skoene, at de går ind for noget,
> som også kun et fåtal af muslimer går ind for, endsige praktiserer.

Hvorfor må pakistanerne ikke kontrollere deres kvinder? Og hvorfor må vi
ikke have en tolerant holdning også til det? Skal de fuldstændig ændre
islam, for at vi vil tolerere dem? Kontrollen over kvinderne er en
integreret del af religionen, uden den, ingen islam, - det må vi leve med.

Fra : GB

Dato : 18-10-05 03:06

"thomas jensen" <thomas_jensen@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> Så jeg kan da godt forstå du forsøger at kæmpe imod, men
> du bidrager du problemerne og ikke løsningerne...

Ja, familiemordere trænger jo bare til kjærlighed, stearinlys, urte-te og
holde-i-hånd.

Båtnakke.

GB