Tv-out problemer..
Fra : Brink

Dato : 12-01-01 17:42

Hej
jeg har et leadtek geforce 1 med DDR ram og TV-Out.
Kortet har virket fint op til nu.
Jeg er begyndt at få problemer med TV-Out.
hvis jeg har signalet til at køre på fjernsynet, så kan den pludseligt finde
på at "hoppe ud af det"!!
Nogen gange hopper den tilbage til monitoren andre gange er ingen af
stederne, og jeg er nødt til at reboote for overhovedet at få et billede.
Tror i at kortet er stået helt af ?
jeg bruger nvidia 6.31 driver og TV-tool ( det har jeg brugt længe, det er
først nu det har givet problemer)

MVH
Brink

Fra : Tinus Nielsen

Dato : 13-01-01 16:36

Det kunne godt lyde som om der er noget galt med dit kort.

Har du prøvet at geninstallere windows (for guds skyld ikke oven i den
gamle)??

--
De bedste hilsner

Tinus Nielsen
http://www.tinusnielsen.com

Fra : Brink

Dato : 13-01-01 17:47

ja det har jeg netop gjort, men det er stadig det samme

-brink

Fra : Tinus Nielsen

Dato : 14-01-01 19:42

> ja det har jeg netop gjort, men det er stadig det samme
>
> -brink

Jeg vil råde dig til at prøve kortet i en anden maskine (hvis du altså har
muligheden).

Hvis det køre fint der er det jo klart nok ikke kortet der fejler noget.

Så kan du jo derefter prøve et andet skærmkort i din maskine og se om du får
samme fejl.

vend tilbage med hvad der sker.

--
De bedste hilsner