Selvfølgelig falder tourismen
Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 08-10-05 18:27

Det er klart at færre mennekser gider besøge DK jo mere højreorienteret
og fremmedfjendsk det bliver.
--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Henri Gath

Dato : 08-10-05 18:53

"Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10@fjerndettestofanet.dk> skrev i en
meddelelse news:4348016e$0$49014$14726298@news.sunsite.dk...
> Det er klart at færre mennekser gider besøge DK jo mere højreorienteret og
> fremmedfjendsk det bliver.

Du skal ud og have dine piller.......

Fra : GB

Dato : 08-10-05 19:02

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Du skal ud og have dine piller.......

Det er da flot, at den slags institutioner har fået internet-adgang.

GB

Fra : hanzen

Dato : 08-10-05 18:58

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10@fjerndettestofanet.dk> skrev i en
> meddelelse news:4348016e$0$49014$14726298@news.sunsite.dk...
>
> Du skal ud og have dine piller.......

Det er vist mere end piller kan klare.
--
hilzen
hanzen

Fra : /Peter

Dato : 08-10-05 19:01

> [...]
> Det er klart at færre mennekser gider besøge DK jo mere
> højreorienteret og fremmedfjendsk det bliver.

Du er sikker på det ikke er vejrets skyld?

Er det de herboende muhamedaneres skyld?
Eller de utilpassede fremmede turistmordere der er skyld i det?
Røverier, massevoldtægter, vold og æresdrab kan have en andel, har du
tænkt på det?

Fra : NoTrabajo

Dato : 08-10-05 20:10

"/Peter" <nomalil@no.dk> skrev i
> "Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10@fjerndettestofanet.dk> skrev i en
> meddelelse news:4348016e$0$49014$14726298@news.sunsite.dk...

Stakkels narhoved, der tænker sådan. Magen til naivitet skal man
desværre ikke lede længe efter, for den trives blandt "humanister" og
halalhippier.

> Du er sikker på det ikke er vejrets skyld?

> Er det de herboende muhamedaneres skyld?
> Eller de utilpassede fremmede turistmordere der er skyld i det?

Ja, stakkels Antonio Currá, som ikke er blandt os mere, pga. nogle
muhamedaneres knive.

--
NoTrabajo

Fra : Egon Stich

Dato : 08-10-05 21:43

"/Peter" <nomalil@no.dk> skrev i en meddelelse

> æresdrab

Er det ikke på tide, vi begynder at bruge et andet ord, end ovenstående?
Et drab kan umuligt opfattes som noget, der har med ære at gøre.
Eller ærefuldt.

Ufatteligt, at de politisk korrekte ikke forlængst har protesteret.
Men det er måske ikke politisk korrekt, at opfatte den slags som

"kulturbestemt mord"?

Eller

"Kulturrelateret mord"?

MVH
Egon

Fra : Jesper

Dato : 08-10-05 21:51

Kevin Vilhelmsen <skovalleen10@fjerndettestofanet.dk> wrote:

> Det er klart at færre mennekser gider besøge DK jo mere højreorienteret
> og fremmedfjendsk det bliver.

To ord: Antonia Curra

Fra : Croc®

Dato : 08-10-05 22:35

On Sat, 8 Oct 2005 22:50:37 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>To ord: Antonia Curra

Dette er ikke to ord, det er et navn.

Regards Croc®

Fra : Krumme

Dato : 08-10-05 23:03

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Dette er ikke to ord, det er et navn.
>
> Regards Croc®

Og det skulle måske gøre det bedre???

Gå ned til dine venner i blågårdsgade, krokodille

Fra : Henri Gath

Dato : 08-10-05 23:36

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Dette er ikke to ord, det er et navn.

Og du er en landsforræderisk pikspiller....

Fra : Kent Rådbjerg

Dato : 09-10-05 00:08

> Og du er en landsforræderisk pikspiller....

Jeg er absolut ikke den største fan af "croc", men hvordan i alverden kan
du få ham placeret som "landsforræderisk pikspiller" fordi han gør
opmærksom på at "Antonia Curra" ikke er to ord, men et navn? Det _er_ jo
ikke to ord, men netop et navn?

Mvh
Kent.

Fra : Jesper

Dato : 09-10-05 03:47

dCroc® <sbm@pc.dk> wrote:

> Dette er ikke to ord, det er et navn.
>
> Regards Croc®

Og hvorfor mon dog jeg nævner det navn dillegøj?

Fra : Croc®

Dato : 09-10-05 04:02

On Sun, 9 Oct 2005 04:47:13 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Og hvorfor mon dog jeg nævner det navn dillegøj?

Fordi du er imbecil nok til at kæde drabet på ham sammen med faldet i
overnatninger. Jordforbindelse har du sgu' aldrig haft.

Regards Croc®

Fra : Jesper

Dato : 09-10-05 04:43

Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

> Fordi du er imbecil nok til at kæde drabet på ham sammen med faldet i
> overnatninger. Jordforbindelse har du sgu' aldrig haft.
>
> Regards Croc®

OG hvordan tror Dillergøj så at et bestialsk mord på en italiener begået
af en flok muhamedanere påvirker italieners (og andres) lyst til at
besøge Danmark?

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 09-10-05 06:09

"Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10@fjerndettestofanet.dk> wrote in message
> Det er klart at færre mennekser gider besøge DK jo mere højreorienteret og
> fremmedfjendsk det bliver.
> --

Efter at have læst sådan et indlæg skyldes det måske udbredt dumhed i
befolkningen.

Thorkild

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 09-10-05 08:49

Thorkild Poulsen wrote:

> "Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10@fjerndettestofanet.dk> wrote in message
>
> Efter at have læst sådan et indlæg skyldes det måske udbredt dumhed i
> befolkningen.
>
> Thorkild

I er så sjove alle sammen.

Men intelligent humor er det ikke.

--
Venlig Hilsen Kevin Vilhelmsen

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 09-10-05 08:58

> I er så sjove alle sammen.
>
> Men intelligent humor er det ikke.

Mener du dit første indlæg var specielt begavet ?

Thorkild

Fra : John Schmitt

Dato : 09-10-05 09:17

"Thorkild Poulsen" <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev i en meddelelse

> "Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10@fjerndettestofanet.dk> wrote in message

Man kan spinde alle de politiske ender over faldet i turismen man vil, ud
fra ens politiske standpunkt; men forklaringen er udelukkende den trængte
økonomiske situation i Tyskland.
Når tyskerne får flere penge mellem hænderne igen og får tillid til
fremtiden tilbage, så kommer turismen sig.

JS

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 09-10-05 09:29

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message

> [...]
> Når tyskerne får flere penge mellem hænderne igen og får tillid til
> fremtiden tilbage, så kommer turismen sig.

Hvis du tog mit indlæg som et udtryk for hvorfor turismen er faldet, tror du
fejl, inlæget var ironisk.

Naturligvis er turismen konjunkturbestemt, men også andre faktorer er
væsentlige, e.g. vejret.

Thorkild

Fra : John Schmitt

Dato : 09-10-05 09:42

> [...]
> du fejl, inlæget var ironisk.
>
> Naturligvis er turismen konjunkturbestemt, men også andre faktorer er

Nej, min reation var på debatten som helhed, derfor citerede jeg ikke nogen.

Mvh JS

Fra : Tim

Dato : 09-10-05 09:47

"Kevin Vilhelmsen" <skovalleen10@fjerndettestofanet.dk> wrote in message
> Det er klart at færre mennekser gider besøge DK jo mere højreorienteret og
> fremmedfjendsk det bliver.

Man undres.

Tim