Eudora header
Fra : Ebbe Hansen

Dato : 09-06-01 13:46

Hej,
jeg er ved at prøve EUDORA gratis versionen,
kan man ikke fjerne den masse headeroplysninger,
som følger med hver mail. i OE5 er der da intet, før
man selv tager dem frem med CTRL+F3.
mvh Ebbe

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 09-06-01 14:50

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Hej,

Hejsa, du har nu spurgt om det samme 3 gange, en er nok.

--
mvh Andreas Kleist Svendsen
http://nau.dk

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 09-06-01 15:10

"Andreas Kleist Svendsen" <usenetnospam@nau.dk> skrev i en meddelelse news:Xns90BBA104793BAusenetnospam.nau.dk@212.242.40.196...
> "Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.dk> wrote in

> Hejsa, du har nu spurgt om det samme 3 gange, en er nok.
>
> --
> mvh Andreas Kleist Svendsen
> http://nau.dk

Jeg beklager meget, der var kuk i det efter en opgradering,
det er noget med ddl filer der bliver ødelagt, hvis OE er åben.
mvh og undskyld Ebbe

Fra : Jørn Andersen

Dato : 10-06-01 17:26

On Sat, 9 Jun 2001 14:45:41 +0200, "Ebbe Hansen"
<ebbeh@mail1.stofanet.dk> wrote:

>jeg er ved at prøve EUDORA gratis versionen,
>kan man ikke fjerne den masse headeroplysninger,
>som følger med hver mail.

Nu ved jeg ikke, hvilken version, du taler om, men i de lidt
tidliegere versioner var der i hvert fald en knap, der hed "Blah
Blah". Hvis den er aktiveret vises en masse headeroplysninger.

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen
Brønshøj

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 10-06-01 17:41

"Jørn Andersen" <jorn.a@email.dk> skrev i en meddelelse news:pp77itgdg0heom15ssmfvlqss5u5q0il2c@4ax.com...
> [...]
klip-
Jeg har fundet Bla Bla knappen, men den halverer kun,
der er stadig en hel del tilbage.
Det er version 5.0.2
mvh igen Ebbe

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-06-01 17:49

Jørn Andersen skrev:

>Nu ved jeg ikke, hvilken version, du taler om, men i de lidt
>tidliegere versioner var der i hvert fald en knap, der hed "Blah
>Blah".

Det er der stadigvæk. Hos mig vises headers kun, hvis jeg går ind og
klikker mailen åben. Jeg ser som regel bare mailen i vinduet hvor jeg
også kan se listen over mails samt de forskellige mapper. Her vises
kun to headers - nemlig To: og Subject:

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Siemens- og Ericsson-telefoner.
Vibratorer og ekstra spil installeres desuden i Nokia 3210.