Radikale møgdyr - begå dog selvmord
Fra : NoTrabajo

Dato : 20-09-05 12:25

Lige nu sidder og ser de radikales landsmøde på DR TV1. Hvor er det dog
ulækkert at se på mange radikale skiderikker på TV på så kort tid. Det
eneste rigtige ville have været, om de radikale på deres landsmøde havde
indset hvilke tåbelige idioter de er, og som konsekvens deraf havde
begået kollektivt selvmord.

Alle disse radikale er nogle landsforræderiske, naive skiderikker, som
ikke burde leve blandt ordentlige mennesker. De eneste rigtige ville
have været om møgdyrene havde indset deres status og havde gjort en ende
på deres egne liv.

Hvorfor er de radikale sådan nogle verdensfjerne skiderikker, der lefler
for muhamedanere og andre voldsforbrydere?
--
NoTrabajo

Fra : Incognito

Dato : 20-09-05 13:18

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvorfor er de radikale sådan nogle verdensfjerne skiderikker, der lefler
> for muhamedanere og andre voldsforbrydere?
Ja nemlig - alle dem man ikke er enig med fortjener ikke at leve.

Lad os følge denne tankegang lidt : Siden de nok ikke selv finder på at tage
sig af dage, hvad med at hjælpe dem dermed ? De der forbandede vantro. Lad
os starte en jihad imod dem - hvor alle midler gælder. Det er det eneste
rigtigt for de rettroende jo. Bomb deres årsmøde, tag nogle gidsler og skær
halsen over på dem - det ville sku lære dem!!!! Lad os gøre som i Irak :
uenig ? ((((((((((((((((((((((BOOOM))))))))))))))))))))))) og så er
problemet jo løst !

Helt ærligt No Trabajo - dine synpunkter tilhører mere de mennesker som du
så foragter end her.

Vote for insanity, you know it makes sense!
http://www.omrlp.com/

Fra : Peter Bang

Dato : 20-09-05 13:24

NoTrabajo <trabajono@hotmail.com> skrev:
> [...]
>mennesker. De eneste rigtige ville
>have været om møgdyrene havde
>indset deres status og havde gjort en ende

Hvis din retorik her på en eller anden måde repræsenterer et
politisk alternativ kan jeg nu egentlig sagtens forstå, at et
parti som de radikale har stigende tilslutning.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-09-05 13:28

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvorfor er de radikale sådan nogle verdensfjerne skiderikker, der lefler
> for muhamedanere og andre voldsforbrydere?

Det er godt, at vi har folk som dig i blandt os:

Flittige, arbejdsduelige borgere med masser af hjernekapacitet, der kan
tænke alle de store tanker, vi andre ikke når at tænke, når vi drøner rundt
og bidrager til brutonationalproduktet.

Fra : NoTrabajo

Dato : 20-09-05 14:55

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i

> Flittige, arbejdsduelige borgere med masser af hjernekapacitet, der
> kan tænke alle de store tanker, vi andre ikke når at tænke, når vi
> drøner rundt og bidrager til brutonationalproduktet.

Det kan godt være at du formelt set bidrager til
bruttonationalproduktet, men jeg tvivler på at du bidrager med noget
fornuftigt, for magen til idiot skal man lede længe efter.
--
NoTrabajo

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-09-05 15:08

> Det kan godt være at du formelt set bidrager til
> bruttonationalproduktet, men jeg tvivler på at du bidrager med noget
> fornuftigt, for magen til idiot skal man lede længe efter.

It takes one to know one.

Fra : Knud Larsen

Dato : 20-09-05 16:13

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
> "NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> It takes one to know one.

Var det en indrømmelse?

Fra : Tveskaeg

Dato : 20-09-05 13:46

On Tue, 20 Sep 2005 13:24:41 +0200, "NoTrabajo"
<trabajono@hotmail.com> wrote:

>Lige nu sidder og ser de radikales landsmøde på DR TV1. Hvor er det dog
>ulækkert at se på mange radikale skiderikker på TV på så kort tid. Det

I øjeblikket er de radikale danmarksmester i at omsætte en stor
valgsejr til ingen indflydelse. lol.