OT Pharrell Williams tøj
Fra : Ralph

Dato : 29-10-05 19:52

Min datter er HEELT vild, vi så lige Pharrell i en "vildt grum" trøje, nu
har jeg søgt på hvad jeg lige kunne finde på, men fandt intet, den MÅ da
kunne købes on-line.

Designeren hedder Pharrell Williams
Han er med i producergruppen Neptunes
Tøjserien skulle hedde (kan have hørt forkert) Billion Dollar Boys(z) club

--
venligst
Ralph

Fra : Nicki Lolk

Dato : 29-10-05 22:19

> [...]
> Han er med i producergruppen Neptunes
> Tøjserien skulle hedde (kan have hørt forkert) Billion Dollar Boys(z) club

En online butik kan jeg ikke lige finde, men her er da et par links:

http://www.zugara.com/bbc/

http://www.billionaire-boys-club.com/

http://www.billionaire-boys-club.co.uk/

Og en søgning efter "Billionaire Boys Club" på eBay giver også en del
resultater
(http://search.ebay.com//search/search.dll?from=R40&satitle=%22Billionaire+Boys+Club)

Mvh. Nicki