2 stk. musikfiler HASTER
Fra : Paw Jensen

Dato : 20-10-05 12:55

Hej Alle.

Kort fortalt, skal jeg i aften, senest i morgen, bruge 2 stykker
baggrundsmusik til en billed CD jeg er ved at få lavet i forbindelse med en
polterabend.

Så tid er der ikke for meget af, og jeg har ærlig talt ikke den store
erfaring i at finde musik på nettet

Jeg skal bruge Four Jacks (tror jeg det er) med "Åh Marie a will jem tel
daj"

Samt et stykke "glad westernmusik"

Nogen der kan hjælpe ??

På forhånd tak for al hjælp.

Paw

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-10-05 13:35

Paw Jensen wrote:
> Samt et stykke "glad westernmusik"

Jeg kan sende dig en mp3 eller 2 med noget country med gang i.

mvh

Christian

Fra : Paw Jensen

Dato : 20-10-05 13:44

> Jeg kan sende dig en mp3 eller 2 med noget country med gang i.

Det vil jeg være meget taknemmelig for.

paw@uniq-import.dk

Fra : John

Dato : 20-10-05 13:43

Paw Jensen skrev:
> [...]
> erfaring i at finde musik på nettet
>
> Jeg skal bruge Four Jacks (tror jeg det er) med "Åh Marie a will jem tel

En mulighed kunne være det lokale bibliotek, men ellers kan jeg da godt
hjælpe med "Four Jacks" og glad country for den sags skyld.

Mvh

John

Fra : Paw Jensen

Dato : 20-10-05 13:57

> En mulighed kunne være det lokale bibliotek, men ellers kan jeg da godt
> hjælpe med "Four Jacks" og glad country for den sags skyld.

Hej John.

Jeg kan ikke nå biblioteket

Så hvis du kan hjælpe med et par filer, så er det hele ved at kunne hænge
sammen

paw@uniq-import.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 20-10-05 13:57

done

Fra : Morten K. Nielsen

Dato : 20-10-05 15:14

Er der noget jeg er gået glip af, eller er Four Jacks ikke bestyttet af
ophavsretten?

Vhils Morten

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 20-10-05 21:54

Morten K. Nielsen wrote:
> Er der noget jeg er gået glip af, eller er Four Jacks ikke beskyttet
> af ophavsretten?

Jo Four Jacks musik er stadig beskyttet og det er ulovligt at udveksle Mp3
på de numre også, både for afsender og modtager.
Ophavsretten herhjemme gælder 70 år efter komponisten/tekstforfatterens død.
Oh Marie er vist fra midt i 60 erne, så den har ikke helt nået aldersgrænsen
endnu

Desuden kan Four Jacks købes på Tdc musik for den hårrejsende sum af hele
8 kr og for 7,75kr på bilka.dk , og mon ikke de samme steder kunne supplere
med et eller andet Garth Brooks, Tammy Wynette, Kris Kristofferson, Dolly
Parton - dims country agtig musik, for nogenlunde samme overvældende beløb?

Det må da være lidt sygt at gøre sig selv til lovbryder for knap en sølle
tyver?

/ Flying Hotdogs

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-10-05 21:59

Flying Hotdogs skrev:

>Oh Marie er vist fra midt i 60 erne,

Den er fra 1960
http://www.gustavwinckler.dk/four_jacks/four_jacks.htm

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 20-10-05 22:11

Ivan V. Klattrup wrote:
> Den er fra 1960
> http://www.gustavwinckler.dk/four_jacks/four_jacks.htm

Okay - tak Jamen så ER den jo langt under de 70 år

/ Flying Hotdogs