Spm: Sang, Paul McCartney
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-10-05 23:30

Hej i gruppen.

Da jeg vågnede her til aften, efter at min sofa *igen* havde overfaldet mig,
stod tv'et på en eller anden TV2-kanal, hvor Jørgen Mylius ævlede løs om et
eller andet, og så kom der en Paul McCartney-video på.

Selve videoen foregår på en scene, og der kommer en masse dansere på en 4-5
stykker ad gangen, og giver sig til at danse line dance.
Der er rastafarier, politifolk, flotte damer, hiphoppere, alle mulige typer,
og der leges helt tydeligt med vores opfattelse af typer og deres musik.
Selve sangen er, hvad jeg vil kalde rask countrystil.

Og så kommer det store gyldne spørgsmål:
Hvad hedder sangen?

Normalt er jeg ikke vild med McCartney, men den sang fangede mig, og jeg vil
gerne have fat i den. Og det kræver ligesom en titel.
På forhånd tak for enhver hjælp.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 13-10-05 23:45

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse
> [...]
vil
> gerne have fat i den. Og det kræver ligesom en titel.

Den hedder da Fine Line

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-10-05 23:43

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> wrote in message
-klip-

> Den hedder da Fine Line

Nix, det er ikke den...men takker for svaret.
Tager du din kyllingeopskrift med over, når du kommer på besøg?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Allan Krautwald

Dato : 14-10-05 00:16

> [...]
> -klip-

> Nix, det er ikke den...men takker for svaret.
> Tager du din kyllingeopskrift med over, når du kommer på besøg?

Det var der ellers en eller anden torsk, der bildte mig ind

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-10-05 00:45

> "Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse

> Det var der ellers en eller anden torsk, der bildte mig ind

Jaja, men selv *jeg* kan tage fejl en sjælden gang, ik'? ;-D
Hils knejten når du ser ham.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Dopedog

Dato : 14-10-05 16:10

> Det var der ellers en eller anden torsk, der bildte mig ind

Hov hov ... Ikke snakke udenom kyllinge opskriften :)

Fra : Kim Petersen

Dato : 14-10-05 22:40

> Det var der ellers en eller anden torsk, der bildte mig ind

Jeg tror at Aragorn bliver skuffet når du tager din torske-opskrift med isf.
kyllinge-opskriften

Fra : Allan Krautwald

Dato : 15-10-05 00:35

"Kim Petersen" <kems@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror at Aragorn bliver skuffet når du tager din torske-opskrift med
isf.
> kyllinge-opskriften

Ja ja skal nok huske opskriften på den indiske kylling, så vi kan få revet
smagsløgene op

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-10-05 00:51

> "Kim Petersen" <kems@cool.dk> skrev i en meddelelse

> isf.
>
> Ja ja skal nok huske opskriften på den indiske kylling, så vi kan få revet
> smagsløgene op

*juble.wav*
Så mangler jeg bare oplysningerne om den skide Macca-ting...*GGG*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kristian

Dato : 15-10-05 11:38

Mangler vi ikke stadig svaret på spørgsmålet?

Jeg så det nemlig også, og den var da rigtig god

Kristian

Fra : Puntofisken

Dato : 20-10-05 17:14

"Allan Krautwald" <krautwald@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim Petersen" <kems@cool.dk> skrev i en meddelelse

> isf.
>
> Ja ja skal nok huske opskriften på den indiske kylling, så vi kan få revet
> smagsløgene op

Kun smagsløgene? ;)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 15-10-05 18:28

> [...]
> Selve sangen er, hvad jeg vil kalde rask countrystil.
>
> Og så kommer det store gyldne spørgsmål:

Et gæt
Lyder lidt som Ballroom dancing fra Give my regards...

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 15-10-05 19:56

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> wrote in message

> "Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse
-klip-

> Et gæt
> Lyder lidt som Ballroom dancing fra Give my regards...

> [...]

Hej Michael.

Det er ikke den, det er jeg sikker på.
Jeg købte i sin tid Give My Regards To Broad Street på lp og grovspillede
netop det nummer.
Men takker for input.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : McMurphy

Dato : 16-10-05 01:47

Jeg er faktisk meget mere interesseret i at høre mere om den opskrift på
kylling.... er det med hidløg til???

Paul MC. sangen kan det være Hey Jude????????

Hilsen McMurphy.....

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-10-05 00:48

"McMurphy" <Mc@Murphy.com> wrote in message
> Jeg er faktisk meget mere interesseret i at høre mere om den opskrift på
> kylling.... er det med hidløg til???
>
> Paul MC. sangen kan det være Hey Jude????????
>
> Hilsen McMurphy.....

Haj Don Prosciutto.
Naj, det fære mæ hitløk! Seføli! Capiche?
Ælle ska fi ut å gøre dur - på hafnen? En majet mørg afden? ;oD

Ara_DK aka Don Bimmerolusco *fnis*

--
=================
www.welles.dk

Fra : McMurphy

Dato : 16-10-05 01:55

ahhh du fære den Don.. undskylle mange gange und kysse den ring.........

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-10-05 01:50

> ahhh du fære den Don.. undskylle mange gange und kysse den ring.........

Det fære got. Du igge lafe dæn mistake igæn, naj? Ko drajng!
Du gomme å sbise po min retterang, si, å smake den pizza Napoli såm goggen
lafe, si.

Ara_DK aka Don Bimmerolusco.

--
=================
www.welles.dk

Fra : Kristian

Dato : 16-10-05 14:29

Prøver lige igen!

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 16-10-05 19:43

"Kristian" <kristianrasmussenSLETKUNDETMED@STOREBOGSTAVERprivat.dk> skrev i
en meddelelse news:43525595$0$8873$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Prøver lige igen!
>
> Mangler vi ikke stadig svaret på spørgsmålet?
>
> Jeg så det nemlig også, og den var da rigtig god
>
> Kristian

Er der ikke nogen af jer der kan sige et ord eller to om sangen ???

I går spillede de Birthday i Twist&Shout efterfulgt af Tina Turner. Lidt
pudsigt hvis de spiller McCartney i to udsendelser efter hinanden.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 16-10-05 20:53

> [...]
>
> I går spillede de Birthday i Twist&Shout efterfulgt af Tina Turner. Lidt
> pudsigt hvis de spiller McCartney i to udsendelser efter hinanden.

Det var ikke Birthday, som er en Beatles-sang.
Det var min tydelige opfattelse at det var en solo-McCartney-ting, jeg så
videoen til.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--