Saxon
Fra : Dag Stinus

Dato : 10-10-05 21:51

Er der nogen der ved hvem der står for billetsalget til Saxons koncert i
Pumpehuset den 5. december? Hverken Billetnet eller Billetlugen har noget
endnu, så måske salget bare ikke er startet, men det vil være rart at være
forberedt da der mere eller mindre var udsolgt ved sidste besøg.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Holst

Dato : 11-10-05 08:26

Dag Stinus wrote:

> [...]
> endnu, så måske salget bare ikke er startet, men det vil være rart at være
> forberedt da der mere eller mindre var udsolgt ved sidste besøg.

Sikker på de overhovedet spiller? De er ikke nævnt på Pumpehusets
hjemmeside: http://www.pumpehuset.dk/

Fra : Lasse Hansen

Dato : 11-10-05 11:20

Det står her: http://www.saxon747.com/images/dec_tour.jpg

Fra : Holst

Dato : 11-10-05 11:50

Lasse Hansen wrote:

> Det står her: http://www.saxon747.com/images/dec_tour.jpg

Så er det sikkert rigtigt, men måske skulle de fortælle Pumpehuset det.

Men tænk at Saxon stadig eksisterer. Jeg troede da, at de var afgået ved
døden sidst i 80'erne.

Fra : Lasse Hansen

Dato : 11-10-05 12:19

> Så er det sikkert rigtigt, men måske skulle de fortælle Pumpehuset det.
Hehe, ja der må gerne komme en statement fra deres side.

> Men tænk at Saxon stadig eksisterer. Jeg troede da, at de var afgået ved
> døden sidst i 80'erne.
Nej nej, de spillede også på Wacken sidste år.

Fra : Holst

Dato : 11-10-05 12:20

Lasse Hansen wrote:

> Hehe, ja der må gerne komme en statement fra deres side.

Ellers kunne man jo prøve at ringe til Pumpehuset og spørge dem.

> Nej nej, de spillede også på Wacken sidste år.

Ja, man bliver indimellem lidt overrasket. Saxon er ikke en genrer, som
havde min største interesse i 80'erne, og jeg må jo indrømme, at siden
da er interessen nok blivet det modsatte af større. Men hver sin smag.

Fra : Dag Stinus

Dato : 11-10-05 17:27

> Men tænk at Saxon stadig eksisterer. Jeg troede da, at de var afgået ved
> døden sidst i 80'erne.

De er skam stadig meget levende! Læs en anmeldelse fra sidste års koncert
samme sted:
http://heavyjam.dk/ezine/arkiv/index.php?id=714.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Holst

Dato : 11-10-05 20:12

Dag Stinus wrote:

> De er skam stadig meget levende!

Ja, jeg så også på den nævnte hjemmeside, at de vel stort set har
udgivet et album om året i de sidste 25 år!

Fra : Muddley

Dato : 11-10-05 21:29

"Holst" <newsoct05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, jeg så også på den nævnte hjemmeside, at de vel stort set har udgivet
> et album om året i de sidste 25 år!

Og de er stort set blevet bedre og bedre (Som en god vin) med årene.
Det samme er sket med bands som Judas Priest, Motorhead og Iron Maiden.

Jeg tager sgu' hatten af for at de holder fast ved den gamle stil og ikke
lader sig
rive med af stilskifte, såsom britpop, grunge og andet. Men netop dette
sætter vel også
en del begrænsninger for deres videre udvikling, 'But who cares'.
Dog spiller Judas Priest og Iron Maiden jævnligt for 50-100,000 mennesker.
vel at mærke som hovednavn.

Saxon er ikke så store som disse 2, men i en hal på størrelse med
Pumpehuset, er der garanteret
fest. Jeg glæder mig til gensynet og ved at de igen igen vil levere varen.

Folk som ikke er specielt begejstret for genren, burde kigge forbi, om ikke
andet så for at opleve den energi som musikere, der har rundet de 50, kan
levere.

Muddley
www.hardrock1.webbyen.dk

Fra : Willie Garvin

Dato : 12-10-05 13:21

On Tue, 11 Oct 2005 09:26:02 +0200, Holst <newsoct05@shelter.dk> wrote:

>Sikker på de overhovedet spiller? De er ikke nævnt på Pumpehusets
>hjemmeside: http://www.pumpehuset.dk/

http://www.metal-coven.dk/new%20uk%20forum/philboard_read.asp?id=672

Det ser ud til, at det på mange måder bliver en klassisk aften. Ikke alene
har Saxon været på banen i en lille menneskealder nu. De har tilsyneladende
også til hensigt, at spille noget af deres ældre materiale.
Og med Nigel Glocker som kedelpasser(igen), kan det da aldrig gå helt galt.

--

Be silent as to services you have rendered, but speak of favours you have
received.

Fra : Lasse Hansen

Dato : 11-10-05 10:09

Følger lige med i tråden..
December bliver vist en travl musisk måned. Først 1349 og Gorgoroth i
Voxhall d. 2, derefter muligvis Saxon i Pumpehuset d. 5, og sidst men ikke
mindst d. 8, Victimizer m. fl. på The Rock.

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 11-10-05 15:13

Hurra! det var satme fedt sidste år!
--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Dag Stinus

Dato : 13-10-05 16:35

> Er der nogen der ved hvem der står for billetsalget til Saxons koncert i
> Pumpehuset den 5. december?

Billetlugen sælger billetter. 200 kr. plus diverse gebyrer.

Venlig hilsen
Dag Stinus