Hvad hedder gruppen??
Fra : Steen

Dato : 09-10-05 15:29

Hej Alle

Hvad er det nu de hedder den der gruppe der laver country versioner af
deverse hits.
De har bla.lavet en hvor de synger noget i stil med: "You dont think your
shit smells like puhu"

P.F.T.
Steen

Fra : schlafen

Dato : 09-10-05 15:36

tænker du mon på BossHoss og deres album Internashville Urban Hymns???

Fra : Robert Eriksen

Dato : 09-10-05 15:48

schlafen wrote:

> "Steen" <smnFJERN_DETTE@adslhome.dk> skrev i en meddelelse

> tænker du mon på BossHoss og deres album Internashville Urban Hymns???

Hed de ikke ACDixi eller noget i den stil?
Dem der er blevet spillet en del på P3s Monkey Business?

Fra : Steen

Dato : 09-10-05 17:06

"Robert Eriksen" <ROEblåbærgrød@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Hed de ikke ACDixi eller noget i den stil?
> Dem der er blevet spillet en del på P3s Monkey Business?

Jo det er dem der blev spillet på Monkey Business, men hvad hedder de?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 09-10-05 17:15

Steen wrote:

> "Robert Eriksen" <ROEblåbærgrød@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Jo det er dem der blev spillet på Monkey Business, men hvad hedder de?

Det må vel være AC/Dixi så

Det kunne da godt ligne dem, udfra hvad jeg kan gætte mig til på deres
hjemmeside http://www.acdixi.com/

Fra : Rune Jensen

Dato : 09-10-05 18:17

Steen wrote:
> [...]
> deverse hits.
> De har bla.lavet en hvor de synger noget i stil med: "You dont think your

De hedder Hayseed Dixie, og det er ikke country versioner de laver men
Blue Grass versioner af rock, de kalder det rock grass. Mange af deres
album er dedikeret til en kunstner, de har f.eks. en CD kun med AC/DC
cover numre og en kun med Kiss numre.

Deres hjemmeside er her http://www.hayseed-dixie.com/

-Rune Jensen

Fra : Steen

Dato : 09-10-05 18:37

"Rune Jensen" <rune@FJERNmcdaddy.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Blue Grass versioner af rock, de kalder det rock grass. Mange af deres
> album er dedikeret til en kunstner, de har f.eks. en CD kun med AC/DC

Ja! Det er jo dem.
Mange tak for hjælpen

Steen

Fra : Rune Jensen

Dato : 09-10-05 19:18

Steen wrote:
> "Rune Jensen" <rune@FJERNmcdaddy.dk> skrev i en meddelelse

> Ja! Det er jo dem.
> Mange tak for hjælpen
>
> Steen

Det var så lidt Steen :)

-Rune Jensen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-10-05 14:31

Steen wrote:
> [...]
> deverse hits.
> De har bla.lavet en hvor de synger noget i stil med: "You dont think your

I samme ombæring, må du lytte til Rodney Carrington på enten
www.RodneyCarrington.com eller
http://www.cmt.com/artists/az/carrington_rodney/artist.jhtml

mvh

Christian