Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Hvilke stærke grafikkort har blæsere og la~
Fra : Martin Liversage

Dato : 12-01-01 10:05

Så vidt jeg kan ser så er ATI Radeon udstyret med en blæser. Kan den høres?
Jeg ved godt at den ikke kan høres hvis man har en støvsugerstrømforsyning
(hvem sagde AOpen HX08?) eller fire 10K harddiske i et RAID-array, men hvis
nu man har en meget stille computer kan man så høre blæseren?

Findes der GeForce2 GTS grafikkort uden blæser? Så vidt jeg kan så er der
ikke nogen blæser på et PixelView kort (se
http://www.prolink.com.tw/english/product/vga/xplayer.html), men kan man
stole på fotoet - der ser slet ikke ud til at være nogen køling hvilket
ellers er meget tydeligt på fotos af andre kort, fx Hercules 3D Prophet II
GTS? Og har kortet en fornuftig kvalitet?

--
Martin (e-mail: martin @t liversage d0t com)
Der findes tre slags mennesker: dem der kan tælle og dem der ikke kan

Fra : Henrik Dissing

Dato : 13-01-01 00:28

On Fri, 12 Jan 2001 10:04:39 +0100, Martin Liversage wrote:

>Så vidt jeg kan ser så er ATI Radeon udstyret med en blæser. Kan den høres?

Jeg ved at http://www.anandtech.com/ skriver at den er meget stille.

Venlig hilsen
Henrik Dissing