Anmeldelse af musik
Fra : Muddley

Dato : 07-10-05 17:52

Check min hjemmeside.
her er en anmeldelse af den nye cd/dvd med Molly Hatchet.
www.hardrock1.webbyen.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-10-05 19:15

Den 07-10-05 18.51 skrev Muddley følgende:
> Check min hjemmeside.

Hvis du vil reklamere for din hjemmeside, så gør det i en opslagsgruppe
eller i din signatur.

> her er en anmeldelse af den nye cd/dvd med Molly Hatchet.

Og hvis du vil debatere Molly Hatchet ud fra din anmeldelse eller høre
vores mening om din anmeldelse, så post den her i gruppen.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Sådan skræddersyr du startmenuen.

Fra : Muddley

Dato : 07-10-05 19:40

> [...]
>
> Og hvis du vil debatere Molly Hatchet ud fra din anmeldelse eller høre
> vores mening om din anmeldelse, så post den her i gruppen.

Øhh jeg vil ikke reklamere for min hjemmeside.
Jeg er lidt 'grøn' i dette spil og hvis jeg gør noget forkert, så er det
fedt at jeg får det at vide.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-10-05 20:05

Den 07-10-05 20.39 skrev Muddley følgende:

> Øhh jeg vil ikke reklamere for min hjemmeside.

Ok, det virkede bare sådan.

> Jeg er lidt 'grøn' i dette spil og hvis jeg gør noget forkert, så er det
> fedt at jeg får det at vide.

Nyhedsgrupperne kaldes også debatgrupper. Man kan spørge og få hjælp,
eller man kan debatere forskellige holdninger. Et link til en hjemmeside
er ikke et oplæg til debat, og når det er ens egen hjemmeside, bliver
det normalt opfattet som reklame, hvilket absolut ikke er velset (der er
enkelte grupper, hvor det er tilladt, fx opslagsgrupperne).

Det er dog tilladt at reklamere i signaturen, hvilket du også kan se, at
jeg benytter mig af.

Hvis du er ny i nyhedsgrupperne, kan du sikkert lære en masse ved at
besøge http://usenet.dk. Der kan du fx også læse, at den rette måde at
svare på andres indlæg er, som jeg har gjort her. Dvs. klip det væk, som
der ikke svares på, og svar så under det citerede.

Og så i øvrigt, velkommen!

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : Max

Dato : 07-10-05 20:13

Hej Kim

> Og så i øvrigt, velkommen!