Diskantknapper på en harmonika
Fra : O. Hansen

Dato : 29-09-05 07:17

Jeg er nybegynder på en knapharmonika. Normalt har en sådan 5 rækker knapper
i diskanten. Skal man primært spille på de 3 yderste, de tre miderste eller
de tre inderste rækker? Jeg håber, en dygtig harmonikaspiller kan give mig
svaret.

Venlig hilsen
Ove Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-05 20:12

"O. Hansen" <ohansen@fire.dk> skrev
> [...]
> eller
> de tre inderste rækker? Jeg håber, en dygtig harmonikaspiller kan give

Hej Ole.
Jeg ved ikke om der er mange dygtige harmonikaspillere på usenet, men jeg
kender en side, hvor der er.
Kig forbi siden der står i min signatur, der kan du få al den hjælp du har
brug for, - og måske nogen at spille med i dit område.

Med venlig hilsen
Tommy T - Odense

Hvis Du møder nogen uden et smil på læben, så stik dem et af dine!
http://www.tommy-t.webbyen.dk - Min egen hjemmeside
http://groups.msn.com/Harmonika/home - Forum for harmonika-folket

Den har indtil videre sparet mig for at få 21904 spam-mails.

Fra : O. Hansen

Dato : 30-09-05 06:43

"Tommy.T - Odense" <tommy[dot]t[snabel-a]get2net[dot]dk> wrote in message

[...klip]
> [...]
>
> Med venlig hilsen
> Tommy T - Odense

> Hvis Du møder nogen uden et smil på læben, så stik dem et af dine!

Tak for dit svar. Det, jeg foreløbig har set på dine hjemmesider, er
interessant, og jeg vender snart tilbage til siderne.

Venlig hilsen
Ove Hansen