New Order
Fra : Jesper Larsen

Dato : 24-09-05 10:22

Jeg har lige set New Order Live at Finsbury Park. Jeg undre mig lidt over at
Bernard Sumner under hele koncerten læser teksten til sangen på de to
monitore der står på hver side af ham.

Er det normalt eller har han en utrolig dårlig hukommelse.

Jesper Larsen

Fra : Peter Juhl

Dato : 24-09-05 11:13

Jesper Larsen wrote:

> [...]
> på de to monitore der står på hver side af ham.
>
> Er det normalt eller har han en utrolig dårlig hukommelse.

Masser af bands bruger teleprompter, jeg har efterhånden ikke set en
koncert hvor der ikke var én installeret til forsangeren - man kunne
jo gå i sort.

Fra : bonfils

Dato : 24-09-05 15:23

"Jesper Larsen" <docone@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> monitore der står på hver side af ham.
>
> Er det normalt eller har han en utrolig dårlig hukommelse.

Tjah - allerede i 2002 var Bernard jo heller ikke helt ung længere.
Hvordan er Live at FP ellers? Noget, du vil anbefale?

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : Peter Heide

Dato : 25-09-05 15:32

> [...]
> monitore der står på hver side af ham.
>
> Er det normalt eller har han en utrolig dårlig hukommelse.

med det kokainforbrug han havde i 80'erne og 90'erne er der ikke noget
at sige til at han skal hjælpes lidt.

Fra : Henrik F

Dato : 02-10-05 14:23

A propos New Order.

Se lige hvad der udkommer i morgen..:>

http://www.warnermusic.dk/music/?release=27820217-27820151

/Henrik F

Fra : The Nameless Dude

Dato : 07-10-05 17:32

"Henrik F" <hemmelig@hemmelig.dk> wrote in news:433fdf22$0$25391
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> A propos New Order.
>
> Se lige hvad der udkommer i morgen..:>
>
> http://www.warnermusic.dk/music/?release=27820217-27820151
>
> /Henrik F

Synnes tracklist minder lidt om 2 tidl releases:
The best of New Order og The rest of New Order.
--
The Nameless Dude