K/S - Band effekter?
Fra : Koeffe

Dato : 17-09-05 09:35

Findes der et sted på nettet hvor der købes og sælges band
effekter? Altså alle mulige mærkelige ting som folk har fra
forskellige bands? (T-shirts, plektre, trommesticks osv.,
som bandet har brugt).

Altså ikke merchandise, men ting som kommer fra bandets
medlemmer.

--
Koeffe

Fra : Muddley

Dato : 17-09-05 10:49

www.gemm.com
www.ebay.de
www.ebay.com

Fra : Koeffe

Dato : 17-09-05 13:50

"Muddley" skrev:

| www.gemm.com

Er det ikke kun musik medier de sælger?

| www.ebay.de
| www.ebay.com

Ja, det var også det først ejeg selv tænkte. Men så tænkte
jeg på om der måske var et sted hvor disse ting var samlet,
så man ikke skulle lede blandt alt muligt andet.

--
Koeffe

Fra : Muddley

Dato : 17-09-05 21:52

Nej jeg har set både guitar picks og tour programmer derinde, men udvalget
er selvfølgelig ikke så stort som på Ebay