Fonduekoger fra Netto
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 30-10-05 11:43

Netto har en elektrisk fondue for 150 bananer, som vil være anvendelig til
udendørs brug . . . har nogen forsøgt sig med uhyret, og kan den rent
faktisk varme olien op til stegetemperatur?
--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Max

Dato : 30-10-05 14:01

Hej Torben

> Netto har en elektrisk fondue for 150 bananer, som vil være anvendelig til

Hvad bruger man så mange friterede bananer til ?

Mvh Max

Fra : Kent

Dato : 30-10-05 15:27

> Hej Torben

> Hvad bruger man så mange friterede bananer til ?
>
> Mvh Max

Ja - mon han har en opskrift?

Venter spændt............

Kent.

Fra : -= JF =- priv

Dato : 30-10-05 17:04

"Abildgaard 3140" <pialykke@fjernmigget2net.dk> skrev i en meddelelse
> Netto har en elektrisk fondue for 150 bananer,

Det er aaaalt for dyrt...
En banan koster vel omkring 2,50, hvilket gi'r en pris på omkring 375,-
Efter min mening burde sådan en ikke koste ret meget mere end150,- - Men det
er nok bare mig

Mvh John

Fra : Kent

Dato : 30-10-05 19:11

"-= JF =- priv" <@> skrev i en meddelelse

> [...]
> En banan koster vel omkring 2,50, hvilket gi'r en pris på omkring 375,-
> Efter min mening burde sådan en ikke koste ret meget mere end150,- - Men

ENIG!!!

Var det fx 150 rosiner, kunne jeg gå med til det!

Stod der noget om, om det skulle være skrællede bananer?
Kunne han få lov at skrælle dem først, var det jo muligt
at købe noget andet for skrællen en anden gang. Så var
det selvfølgelig en bedre handel.

Kent.

Fra : Bagdad Bob

Dato : 30-10-05 18:29

> [...]
> udendørs brug . . . har nogen forsøgt sig med uhyret, og kan den rent
> faktisk varme olien op til stegetemperatur?

Hææj Bubba,

Vi ku jo splejse til en.

/Jim Bob

Fra : Torben Abildgaard