Grillbriketter om vinteren - hvor køber ma~
Fra : Lars Knudsen

Dato : 29-10-05 16:11

Hejsa,

Hvor køber man mon nemmest grillbriketter - helst Heat Beads - om
vinteren, så vi kan fyre videre i Weberen selv om sommeren er slut...
Nogen forslag? Område=storkøbenhavn.

** Lars

Fra : mcloud

Dato : 29-10-05 16:31

Hej Lars
Du skal nok ,hvis du finder nogle købe et lager og opbevare dem tørt i
vinter.

Det skulle være muligt at købe stadigvæk ,feks byggemarkederne .
Har selv købt mit lager til vinteren i Bilka ,spørg efter dem hvis du ikke
kan finde dem.

Kim Rasmussen
www.leChef.dk

Fra : Padre

Dato : 29-10-05 16:36

> Hvor køber man mon nemmest grillbriketter - helst Heat Beads - om
> vinteren, så vi kan fyre videre i Weberen selv om sommeren er slut...
> Nogen forslag? Område=storkøbenhavn.

Jeg er lige kommet ind af døren efter et besøg i Metro ved Sluseholmen, de
havde dem. I morgen, søndag, har de 10 % rabat på alt

--
padre

Fra : Lars Knudsen

Dato : 29-10-05 16:43

Hej,

On Sat, 29 Oct 2005 17:35:54 +0200, "Padre" <spirito_santo@yahoo.com>
wrote:

>Jeg er lige kommet ind af døren efter et besøg i Metro ved Sluseholmen, de
>havde dem. I morgen, søndag, har de 10 % rabat på alt

Ahh. Nice.. Tak - jeg kører lige forbi hver dag! Smutter forbi og
køber et par sække - så skulle vi være kørende julen over

** Lars

Fra : Lars Knudsen

Dato : 01-11-05 15:28

Hej,

On Sat, 29 Oct 2005 17:10:55 +0200, Lars Knudsen
<larsdelete@deletelandligt.dk> wrote:

>Hvor køber man mon nemmest grillbriketter - helst Heat Beads - om
>vinteren, så vi kan fyre videre i Weberen selv om sommeren er slut...
>Nogen forslag? Område=storkøbenhavn.

Som opfølgning til denne kan jeg oplyse at Metro har 3 x 10 kg Heat
Beads briketter for 2 sækkes pris på søndag!

** Lars

Fra : Mette Nylander Sørup

Dato : 01-11-05 16:30

> Hvor køber man mon nemmest grillbriketter - helst Heat Beads - om
> vinteren, så vi kan fyre videre i Weberen selv om sommeren er slut...
> Nogen forslag? Område=storkøbenhavn.

Hej Lars

Heat beads er lagervare i Silvan året rundt, hvis du skulle komme til at
mangle flere .

Mvh.
Mette