Romantiske restauranter søges
Fra : camilla@kysseguiden.~

Dato : 29-10-05 13:13

Kære alle

Jeg har forgæves søgt efter en guide over romantiske steder jeg kan
besøge med min mand.
Der er så mange dårlige steder og det er surt at få passet den lille
og så få en dårlig oplevelse.

Der må være andre der har samme problem og derfor har jeg lavet en
lille guide over de mest romantiske steder vi har været og jeg håber
at i kan bidrage med jeres steder.

Så har du været på en super romantisk restaurant, weekendtur,
brunch- cafe, eller har din kæreste gjort noget romantisk for dig, så
send mig en email (camilla@kysseguiden.dk), så vi kan dele det med
hinanden.

Jeg håber jeg får mange gode forslag, så vi kan få nogle flere
romantiske oplevelser og færre skuffelser.

Kærlig hilsen

Camilla
http://www.kysseguiden.dk

Ps. Designet er ikke så godt endnu, men jeg arbejder på at blive
bedre )

Fra : Kim Schulz

Dato : 29-10-05 13:44

On 29 Oct 2005 05:12:37 -0700
camilla@kysseguiden.dk wrote:
> Ps. Designet er ikke så godt endnu, men jeg arbejder på at blive
> bedre )

Når du laver det færdigt, så sørg lige for at teste i andre browsere
end Internet explorer. Din side kan nemlig kun ses med den lige nu.

Fra : Kim Schulz

Dato : 29-10-05 13:50

On Sat, 29 Oct 2005 14:44:15 +0200
Kim Schulz <kim@schulz.dk> wrote:

> Når du laver det færdigt, så sørg lige for at teste i andre browsere
> end Internet explorer. Din side kan nemlig kun ses med den lige nu.

ahh ja og så skal du nok også lige overveje at der er en verden uden
for KBH alle dine beskrivelser antager at man ved at det er noget i
københavn du snakker om.

Fra : Kim Schulz

Dato : 30-10-05 09:06

On Sun, 30 Oct 2005 08:17:30 +0100
"Gainsbourg" <isl41688@THORSTENimage.dk> wrote:

> Sjovt, for sidst jeg så efter, lå hverken Gudhjem, Søllerød,
> Skodsborg, Holte, Nyborg, Lund, Flensborg eller Bagsværd i København.
> - Og så vidt jeg kan se, er der da linket til adresser på alle steder
> - både dem i og udenfor København - så man kan vel bare læse
> adressen?

hmm ok jeg læste ikke alle, men dem som var på forsiden (det jeg kunne
læse af den i firefox) samt under et par af undersider (brunch,
gratis) og der fandt jeg en masse "ved søerne" og lignende udtryk. kan
se at jeg var lidt for hurtig ude og beklager. Dog mangler der stadig
en ordentlig adresse markering på siderne for en besøgende gider
normalt ikke skulle åbne en ny side for hver sted de læser om, blot for
at konstatere at det ligger i den anden ende af landet.