Madopskrifts database
Fra : lene

Dato : 25-10-05 13:16

Hejsa.

Jeg har lavet en ny hjemmeside med alverdens madopskrifter.
Der er mulighed for at blive medlem, og selv at skrive opskrifter.

M.V Lene.

P.S Har du spørgsmål om en opskrift , hjælper jeg gerne hvis jeg kan, min
mailadresse står på siden.

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 25-10-05 13:27

Lene skrev:

> Jeg har lavet en ny hjemmeside med alverdens madopskrifter.
> Der er mulighed for at blive medlem, og selv at skrive opskrifter.

Med mindre du fortæller os urlen er der vist kun at sige: Nåmm' go'
fornøjelse.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
Magnetic Ink, Copenhagen, Denmark

Fra : lene

Dato : 25-10-05 15:51

Ups ja det er da rigtigt , her kommer adressen.

Tak for din reminder Klaus :)

Adressen til mad databasen er: www.opskrifter.cyberstore.dk

Fra : The MIp

Dato : 26-10-05 07:46

"lene" <lene.ki@post.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> M.V Lene.
>
> P.S Har du spørgsmål om en opskrift , hjælper jeg gerne hvis jeg kan, min

Fint sted (www.opskrifter.cyberstore.dk) ... selvom det ligner lidt du er
mere til kager, deserter og slik - der alle underdeles ... end til mad - så
håber du med tid får mere mad i kassen :)

Håber også du har styr på copyright i forhold til ex. Karolines Køkken

Held og lykke med den.

- mikael

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 26-10-05 12:55

"The MIp" <nospam@hdc.hha.dk> on onsdag 26. oktober 2005 at 8:46 +0100
wrote:
>Håber også du har styr på copyright i forhold til ex. Karolines Køkken

Og ikke mindst dine billeder!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 26-10-05 16:25

Frank Løkkegaard on onsdag 26. oktober 2005 at 13:55 +0100 wrote:
>Og ikke mindst dine billeder!

Faktisk ser alle billeder ud til at være professionelle studio-optagelser.
Har du lov til at bruge dem?
Hvis ikke, så skift dem ud med nogle du må bruge, ellers kan det hurtigt
blive dyrt.

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311