Til studerende og enlige...
Fra : Koeffe

Dato : 24-10-05 18:49

Har lige opdaget en super ret, som er rigtig hurtig at lave:

Kog noget pasta.

Lav en sauce bestående af fløde og tacosauce (salsa). Kom
rød peber i, og kyllingestykker. Og så lidt oregano (ved
ikke lige hvor meget det gjorde).

UUUHM! siger jeg bare. Det smagte sgu som en eller anden fin
italiensk pastaret.

En hurtig og super god ret som man kan lave når man ikke
gider gøre det helt store nummer ud af madlavningen.

--
Koeffe

Fra : Troels Henriksen

Dato : 24-10-05 19:39

Koeffe wrote:
> Har lige opdaget en super ret, som er rigtig hurtig at lave:
>
> Kog noget pasta.
>
> Lav en sauce bestående af fløde og tacosauce (salsa).

Hvad med at kombinere og koge paste i sovsen mens den laves? Det sparer
både komfurblus og opvaske - sovsen taget sikkert IKKE skade af lidt
stivelse fra pastaen.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 26-10-05 18:22

Koeffe <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev:
> [...]
>italiensk pastaret.
>
>En hurtig og super god ret som man kan lave når man ikke
>gider gøre det helt store nummer ud af madlavningen.

Ja, og lidt mindre fedt, og samme gode (bedre?)smag, så vil jeg
bruge Maizena Creme Fine madlavningsfløde (15%), jeg vil da
prøve retten, lyder super.Måske den kan varieres med de gode
varianter af Knorr pasta magic, sauce med smag også den stærke,
ja det var bare lige en ide.
TPB