Græskarsuppe
Fra : moso97ad

Dato : 23-10-05 21:18

Måske et lidt dumt spørgsmål, men kan man købe græskar i tern i
supermarkedet evt. hvilken kæde???
Har nemlig overvejet at lave en græskar suppe.

--
Mvh.
Morten

moso97ad-no-spam@yahoo.dk
(fjern -no-spam)

Fra : Thomas Hansen

Dato : 23-10-05 21:35

Morten skrev i en meddelelse:

> Måske et lidt dumt spørgsmål, men kan man købe græskar i tern i
> supermarkedet evt. hvilken kæde???
> Har nemlig overvejet at lave en græskar suppe.

Ved godt at der er mere arbejde i det, men er det ikke nemmere at købe et
græskar og selv skære det i tern? Så kan man lave et græskarhoved med lys i,
når nu det snart er halloween :)

/Thomas Hansen

Fra : moso97ad

Dato : 24-10-05 19:40

"Thomas Hansen" <thoha82(slet)@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
et
> græskar og selv skære det i tern? Så kan man lave et græskarhoved med

Hej Thomas,

Det har du såmænd så ret i

Mvh.
Morten

Fra : Eivind

Dato : 23-10-05 23:33

>Måske et lidt dumt spørgsmål, men kan man købe græskar i tern i
>supermarkedet evt. hvilken kæde???
>Har nemlig overvejet at lave en græskar suppe.

Du kan evt købt de små rødlige Hokkaido græskar, de er lette at skære
ud og smager godt i suppe

Fra : moso97ad

Dato : 24-10-05 19:40

"Eivind" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Du kan evt købt de små rødlige Hokkaido græskar, de er lette at skære
> ud og smager godt i suppe

Hej Eivind,

Dem vil jeg kigge efter, næste gang jeg er ude og handle.

Mvh.
Morten

Fra : Margrete Johansen

Dato : 25-10-05 19:24

"moso97ad" <moso97ad-no-spam@yahoo.dk> wrote in message
> "Eivind" <vakseviggoNO@SPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

De smager også vældig godt som ovnbagte, eventuelt sammen med rodfrugter
og
løg. Gerne under en lammekølle.

Margrete