Pandekager med fisk
Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 21-10-05 13:04

Hej NG, vi står og skal have gæster i morgen, der tænker vi at lave
pandekager med fisk til forret, men vi har ikke nogen opskrift.

Dengang min mor levede lavede hun altid pandekager med fisk og det smagte
forrygende, men jeg fik desværre aldrig spurgt hende hvordan hun lavede
dem.

Så nu vil jeg høre jer, om i har nogle gode forslag til pandekager med
fisk
til forret, som i synes smager forrygende ?

På forhånd tak

Lars Kristian Jensen

Fra : Lars Kristian Jensen

Dato : 25-10-05 20:17

Nu har jeg selv fundet en opskrift på nettet, så til folk der skulle være
interesseret, så er der en brandgod opskrift her

http://www.anjasopskrifter.dk/showRecipe.asp?recipeID=544

Med venlig hilsen

Lars Kristian Jensen