drinks opkrifter søges
Fra : Inger

Dato : 13-10-05 18:50

Hejsa i gruppen

Min veninde og jeg er ved at samle alle vores drinks opskrifter i en
"drinksbog". Det er alle dem vi er helt vilde med, dem der har sjove
navne eller ser sjove ud, så de er sjove at lave når man er blevet
småfuld til en fest, og så videre i den dur. Og så kan den jo også
bruges som inspiration.

Vi laver den også for at undgå den der (I kender det sikkert godt):
"Kender du den der drink hvor der skal det og det og det i? Hvordan er
det nu den er?" Og så står man der og kan ikke rigtig huske hvad der
lige skal i og hvor meget. Og den bliver næsten aldrig sådan som man
huskede den...

I den forbindelse efterlyser jeg ingredienser og fremgangsmåde til den
drink der bliver kaldt "blowjob revenge". Vi er helt enige om at den
bare må med, men der er ingen af os der kan huske den. Er der nogen
herinde der kender den?

Jeg hører også meget gerne hvis i har en god/sjov drink i gerne vil dele
med os

Mvh. Inger

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-10-05 19:13

On Thu, 13 Oct 2005 19:50:07 +0200
Inger <no@emailToMe.org> wrote:

> [...]
> nogen herinde der kender den?
>
> Jeg hører også meget gerne hvis i har en god/sjov drink i gerne vil

tag et glas baileys og drik det uden at synke. Tag et andet glad med
limejuice og tag det i munden også....vent et par sekunder og du har nu
en blowjob revenge.

Fra : Inger

Dato : 13-10-05 19:52

Kim Schulz wrote:

> tag et glas baileys og drik det uden at synke. Tag et andet glad med
> limejuice og tag det i munden også....vent et par sekunder og du har nu
> en blowjob revenge.

Taak

Fra : Kim Schulz

Dato : 13-10-05 20:11

[snip]
> Taak

forresten findes der mange tusinde drinks og cocktail sider på nettet -
også nogle på dansk.

søg på drinks eller cocktail på www.google.com og du vil finde en
masse.

Fra : Kim Schulz

Dato : 14-10-05 21:52

On Fri, 14 Oct 2005 22:08:29 +0200
"Thomas Hansen" <thoha82(slet)@gmail.com> wrote:

> Er det ikke meningen man skal gurgle når man har bailey'en og lime'n
> i munden??
>
> Sådan kender jeg den i hvert fald.

det er faktisk ikke så vigtigt....det skal nok virke alligevel.

Fra : thomas h mikkelsen

Dato : 17-10-05 17:40

prøv http://www.cocktailguiden.dk/