Ny tegnefilm om skib?
Fra : IMB

Dato : 28-10-05 08:05

Jeg så en film anmeldelse for nylig af en ny tegnefilm der handler om et
flyvende fantasi-skib. Jeg husker hverken producent (japansk, tror jeg)
eller titel (andet end at den hed noget med skib).

Kan I hjælpe mig med titlen?

--
Inger Marie Brunsgaard
Please remove "nospam_" from my email adress if you reply to my message

Fra : Holst

Dato : 28-10-05 09:03

IMB wrote:

> [...]
> flyvende fantasi-skib. Jeg husker hverken producent (japansk, tror jeg)
> eller titel (andet end at den hed noget med skib).

Mon ikke det er "Det levende slot", du søger?

Fra : IMB

Dato : 28-10-05 12:06

Holst <newsoct05@shelter.dk> wrote in

> Mon ikke det er "Det levende slot", du søger?

Jo.. og det med skibet kom vist fra dette billede:
http://www.imdb.com/gallery/ss/0347149/Ss/0347149/HOWLSMOVINGCASTLE.jpg?
path=gallery&path_key=0347149

tak for svaret.