mimic3
Fra : Mr. D

Dato : 18-10-05 21:40

Hvorfor har der ikke været nogen herinde, der har advaret os almindeligt
dødeligt mod denne film? Er dette ikke en gruppe for filmeksperter?

Simon

Fra : Jesper

Dato : 18-10-05 21:57

Mr. D <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> Hvorfor har der ikke været nogen herinde, der har advaret os almindeligt
> dødeligt mod denne film? Er dette ikke en gruppe for filmeksperter?
>
> Simon

Hvem gider beskæftige sig med en så ringe en filmserie. 2'eren var
rædsom.
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Hans

Dato : 22-10-05 14:43

Jesper wrote:

> Hvem gider beskæftige sig med en så ringe en filmserie. 2'eren var
> rædsom.

Et af de væste eksempler så jeg på Zulu i går, nemlig "Escape from L.A."

Det var nøjagtig samme handling som "Escape from New York", bare med ændrede
kulisser og nye aktører. Det var sådan jeg sad og krummede tæer. En helt
unødvendig film.

Hans

Fra : Jesper

Dato : 22-10-05 15:03

Hans <nospam@kvik.org.invalid> wrote:

> [...]
> kulisser og nye aktører. Det var sådan jeg sad og krummede tæer. En helt

Jeg må indrømme at jeg finder den temmeligt underholdende!
http://dvd.tradewho.com/

Fra : Hans

Dato : 22-10-05 18:54

Jesper wrote:

> Jeg må indrømme at jeg finder den temmeligt underholdende!

Det er den også, men ikke hvis man har set den første, da handlingen ligner
til forveksling.

Isoleret set er Escape from L.A. den bedste af de to, da der er skruet lidt
mere op for stunts og effekter, men den er jo også den nyeste.

Man kunne påstå det samme om de fire Highlander film, men her er en bedre
sammenhæng og en naturlig udvikling, og det eneste de egentlig har tilfælles
er sværdkampe og nødvendigheden af at beholde hovedet.

Hans

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-10-05 10:14

Mr. D wrote:
> Hvorfor har der ikke været nogen herinde, der har advaret os almindeligt
> dødeligt mod denne film? Er dette ikke en gruppe for filmeksperter?

Jeg tror ikke det er nødvendigt. Når der kommer en treer, og man ikke
engang har hørt om toeren, så plejer der ikke at være den store
interesse. Desuden er en titel som "Mimic 3" forventeligt på højde
med f.eks "Species 3"

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Peter \(8450\)

Dato : 22-10-05 14:10

> Desuden er en titel som "Mimic 3" forventeligt på højde
> med f.eks "Species 3"

Og hvor er det egentlig en skam. Både Mimic og Species (etterne) var rigtig
gode synes jeg.. men så gik det bare ned af bakke. Det kan godt være at
filmselskaberne kan tjene lidt ekstra penge på at lave fortsættelser, men de
ødelægger bare ofte hele "universet" og den første gode film.

Der er selvfølgelig også en masse undtagelser med gode fortsættelser, f.eks.
Terminator 2, Indiana Jones, Starwars filmene osv.. men det er vist et emne
som fortjener sin egen tråd

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Mr. D

Dato : 22-10-05 16:03

"Peter (8450)" <usenet@vesterbro24.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> være at filmselskaberne kan tjene lidt ekstra penge på at lave
> fortsættelser, men de ødelægger bare ofte hele "universet" og den første

En af de allerværste er Starship Troopers II. Hvor ville det bare have været
fedt at få Starship Troopers i en trilogi

simon

Fra : digi

Dato : 24-10-05 02:35

On 19 Oct 2005 02:13:44 -0700, "Lars Hoffmann"
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

> [...]
>engang har hørt om toeren, så plejer der ikke at være den store
>interesse. Desuden er en titel som "Mimic 3" forventeligt på højde
"Sjovt" du kommer med Species 3
Species (1) alt for meget Hollywood
Species 2 ok film
Species 3, Mørk, dyster og Robert spiller røv ud af b......