Søger britiske film a la layercake, busine~
Fra : KB

Dato : 16-10-05 20:46

Hej

Jeg elder efter film i retning af Layercake, Business, Lock Stock and two
smoking barrels.

Kender I nogle?

/KB

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 16-10-05 20:52

On Sun, 16 Oct 2005 21:45:32 +0200, "KB" <kb@kb.kb> wrote:

>Hej
>
>Jeg elder efter film i retning af Layercake, Business, Lock Stock and two
>smoking barrels.

Sexy Beast:
http://www.imdb.com/title/tt0203119/

Love, Honour and obey:

--
mvh Niels Søndergaard

Ovenstående er min personlige mening og ikke
nødvendigvis udtryk for universel sandhed.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 16-10-05 20:55

http://www.imdb.com/title/tt0199727/

Fra : KB

Dato : 16-10-05 21:00

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> wrote in message

> Sexy Beast:
> http://www.imdb.com/title/tt0203119/
>

> Love, Honour and obey:
> http://www.imdb.com/title/tt0199727/

Fedt! Tak for hurtigt svar.

Og Dead Man's Shoes - Ohh en fed film!

/KB

Fra : Beeblebrox

Dato : 16-10-05 21:30

KB wrote:
> Og Dead Man's Shoes - Ohh en fed film!

Er den udkommet på DVD?
finder den ingen steder.

Vh,
Claus

--
Diskussionen af OTD'en til oprettelse af HTPC nyhedsgruppe er i gang:
<http://groups.google.dk/group/dk.admin/browse_thread/thread/2f93a45629bb5b14/b271f515d8f59602>

Fra : KB

Dato : 17-10-05 19:49

"Beeblebrox" <beeblebrox_dk@TAKE_THIS_AWAYyahoo.com> wrote in message

> Er den udkommet på DVD?
> finder den ingen steder.

http://imdb.com/title/tt0419677/

/KB

Fra : Beeblebrox

Dato : 17-10-05 19:53

KB wrote:

> http://imdb.com/title/tt0419677/

Der er for én gang skyld ikke DVD-links fra IMDB og der står intet under
'DVD Details'. Ser du noget info på siden jeg _ikke_ ser?

Vh,
Claus

Fra : KB

Dato : 17-10-05 22:15

> Der er for én gang skyld ikke DVD-links fra IMDB og der står intet under
> 'DVD Details'. Ser du noget info på siden jeg _ikke_ ser?

Nej nej, jeg svarede bare på, hvilken det drejede sig om

Jeg så den, da jeg var i England.

/KB

Fra : Beeblebrox

Dato : 17-10-05 23:11

KB wrote:
> Nej nej, jeg svarede bare på, hvilken det drejede sig om

Hehe, tak

Vh,
Claus

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-10-05 21:12

Hej!

KB wrote:

> Jeg elder efter film i retning af Layercake, Business, Lock Stock and two
> smoking barrels.

Det er vel bare en forglemmelse, at du ikke har nævnt Snatch ikke?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"God bless the american smallblock"

Fra : KB

Dato : 16-10-05 21:12

"Kim Voss Schrader" <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote in message
> Hej!

> Det er vel bare en forglemmelse, at du ikke har nævnt Snatch ikke?

Jo

Eller, den er jo ikke såå britisk igen
Men genren er klart det jeg leder efter.

/KB

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-10-05 21:15

Hej!

KB wrote:

> Jeg elder efter film i retning af Layercake, Business, Lock Stock and two
> smoking barrels.

Hov, hvilken film er Business iøvrigt? Synes ikke rigtig jeg kan identificere
den via Imdb :(

Fra : KB

Dato : 16-10-05 21:19

> Hej!

> Hov, hvilken film er Business iøvrigt? Synes ikke rigtig jeg kan
identificere
> den via Imdb :(

Nej, jeg glemte et The og så var den pænt umulig at finde :-/

http://imdb.com/title/tt0429715/

/KB

Fra : KB

Dato : 16-10-05 21:23

"KB" <kb@kb.kb> wrote in message

> Nej, jeg glemte et The og så var den pænt umulig at finde :-/
>
> http://imdb.com/title/tt0429715/

Og det ser ud som om Football Factory også skal med på listen:

http://imdb.com/title/tt0385705/

Men kom gerne med flere forslag

/KB

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-10-05 21:43

Hej!

KB wrote:

> Og det ser ud som om Football Factory også skal med på listen:

Den er da ikke just i gangster-stilen oder was?

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-10-05 21:43

Hej!

KB wrote:

> Nej, jeg glemte et The og så var den pænt umulig at finde :-/
>
> http://imdb.com/title/tt0429715/

Ah, ok :)

Fra : Peter G

Dato : 17-10-05 00:22

"KB" <kb@kb.kb> writes:

> Hej
>
> Jeg elder efter film i retning af Layercake, Business, Lock Stock and two
> smoking barrels.
>
> Kender I nogle?

The Krays
http://www.imdb.com/title/tt0099951/

Ikke helt i samme retning, men de er britiske og gode.
Dog Soldiers
http://www.imdb.com/title/tt0280609/
The Descent
http://www.imdb.com/title/tt0435625/

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.