James Bond
Fra : Holst

Dato : 05-10-05 15:01

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=314631 skrives der i
starten: "En forsker har studeret James Bond-filmene, og kun i en ud af
53 sexscener blev der brugt kondom. Det er for lidt, mener han."

I hvilken film er den omtalte scene?

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-10-05 15:09

Holst wrote:

> På http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=314631 skrives der i
> starten: "En forsker har studeret James Bond-filmene, og kun i en ud af
> 53 sexscener blev der brugt kondom. Det er for lidt, mener han."

Hvordan kan det seriøst påstås, der er mangel på forskere, hvis de har
tid til den slags?

Fra : Holst

Dato : 05-10-05 15:14

Robert Eriksen wrote:

> Hvordan kan det seriøst påstås, der er mangel på forskere, hvis de har
> tid til den slags?

Et eller andet skal man vel bruge humanisterne til.

Det er vist de naturvidenskabelige forskere, der er mangel på.

Fra : Martin T.

Dato : 05-10-05 15:17

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> wrote in message

> Hvordan kan det seriøst påstås, der er mangel på forskere, hvis de har tid
> til den slags?

Hvem siger der mangler forskere i Australien?

Mvh
Martin T.

Fra : Kim2000

Dato : 05-10-05 15:12

"Holst" <newsoct05@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> starten: "En forsker har studeret James Bond-filmene, og kun i en ud af 53
> sexscener blev der brugt kondom. Det er for lidt, mener han."

Et rigtig godt bud vil være da Dalton havde rollen, faktisk er jeg ret
sikker på det er den hvor han er sammen med hende den dejlige der spiller
cello

Fra : Holst

Dato : 05-10-05 15:34

Kim2000 wrote:

> Et rigtig godt bud vil være da Dalton havde rollen, faktisk er jeg ret
> sikker på det er den hvor han er sammen med hende den dejlige der spiller
> cello

Var det ikke The Living Daylight. Måske skulle man gense den, blot for
at se Bond rulle et kondom på ...

Fra : Keldo

Dato : 05-10-05 16:40

> Var det ikke The Living Daylight. Måske skulle man gense den, blot for at
> se Bond rulle et kondom på ...

.....man ser det altså ikke rigtigt!

Fra : Holst

Dato : 05-10-05 16:52

Keldo wrote:

> .....man ser det altså ikke rigtigt!

Aha ... så er det nok derfor, jeg ikke kan huske det.

Men den bør næsten gense, for jeg kan slet ikke huske noget i den
retning: "My name is Bond, James Bond, og undskyld mig, jeg skal lige
rullet et gummi på kalorius ..."

Fra : JHF

Dato : 05-10-05 18:34

> [...]
>
> Men den bør næsten gense, for jeg kan slet ikke huske noget i den retning:
> "My name is Bond, James Bond, og undskyld mig, jeg skal lige rullet et

hvad vigtigere er: Hvad kunne dettte kondom af fantastiske ting?

JHF

Fra : Jim Andersen

Dato : 06-10-05 13:06

Har sendt EB-skribenten en mail. Så må vi se om han svarer

/jim

Fra : klaro@mailcircuit.co~

Dato : 05-10-05 19:33

Bruges som skjult reklame og give en fantastisk indtjening de første
måneder efter filmens premiere . Lige som alle de andre "skjulte"
reklame ting i filmene.

Fra : Zeki

Dato : 06-10-05 05:33

Mage til politisk korrekthed. Først skulle han droppe smøgerne, nu skal han
bruge kondom. Det næste er vel at han skal gå over til sødmælk i stedet for
Vodka Martini.

Det forbavser mig, at tallet for at bruge kondom er hele 2% i de film
forskeren har set. Der er visse ting som manuskriptforfattere aldrig skriver
ind.Folk dyrker sex, men man ser aldrig et kondom. Dette er ikke
ensbetydende med at der ikke bliver brugt kondom, på samme måde som det ikke
er ensbetydende med at folk aldrig går på toilettet, selvom man har set dem
spise og drikke i filmen.

Mvh
Zeki