Q: Kin-Dza-Dza - hvor kan den fåes?
Fra : Beeblebrox

Dato : 04-10-05 11:51

Hej NG

Jeg har kig på følgende sci-fi flick til vores 'filmklub' på lørdag, men
jeg kan ikke finde den nogen steder. Er der nogen der ved hvor jeg kan
få fat i den (eller har et eksemplar der kan købes/lejes/lånes)?

Det er denne her for at være helt præcis:
<http://www.imdb.com/title/tt0091341/>

Vh,
Claus

Fra : Morbid Angel

Dato : 05-10-05 00:37

On Tue, 04 Oct 2005 12:50:47 +0200, Beeblebrox
<beeblebrox_dk@yahoo.com> wrote:

> [...]
>få fat i den (eller har et eksemplar der kan købes/lejes/lånes)?
>
>Det er denne her for at være helt præcis:

kan købes her (bootleg?)
http://www.superhappyfun.com/content.htm
Men du får den nok ikke hjem inden lørdag.

Mvh

MA

Mine DVDfilm: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/MorbidAngel

Fra : Beeblebrox

Dato : 08-10-05 11:05

Morbid Angel wrote:
> kan købes her (bootleg?)
> http://www.superhappyfun.com/content.htm

Tak, kendte ikke stedet. Er bootleg = cam-copy eller sådan?

Vh,
Claus

--
Diskussionen af OTD'en til oprettelse af HTPC nyhedsgruppe er i gang:
<http://groups.google.dk/group/dk.admin/browse_thread/thread/2f93a45629bb5b14/b271f515d8f59602>

Fra : Morbid Angel

Dato : 08-10-05 23:54

On Sat, 08 Oct 2005 12:05:21 +0200, Beeblebrox
<beeblebrox_dk@TAKE_THIS_AWAYyahoo.com> wrote:

>Tak, kendte ikke stedet. Er bootleg = cam-copy eller sådan?
>
>Vh,
>Claus

nej det behøver det ikke være, men det er måske dvdkopier af
laserdisks eller vhs og som regel uden at have retighedsindehaverens
samtykke, så man kan sige det er pirat bare med et finere ord =)~

Fra : Beeblebrox

Dato : 09-10-05 11:10

Morbid Angel wrote:
> nej det behøver det ikke være, men det er måske dvdkopier af
> laserdisks eller vhs og som regel uden at have retighedsindehaverens
> samtykke, så man kan sige det er pirat bare med et finere ord =)~

Hmm, så springer jeg nok over - ulempen ved at have projektor er at
udgivelserne skal være af rimelig høj kvalitet for ikke at falde igennem
oppe på lærredet..

Tak for hjælpen

Vh,
Claus

Fra : nospam@impossiblefun~

Dato : 25-10-05 19:53

No, not from camcorder. DVD with english subs that we added.