remake af The Shining
Fra : Eivind

Dato : 01-10-05 18:54

Fra : Poul E Møller

Dato : 02-10-05 16:48

> ok, måske ikke..

den er jo slet ikke uhyggelig med den musik til trailleren, men det snyder
jo bare.

Hilsen Poul E M

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-10-05 21:28

Poul E Møller wrote:

> den er jo slet ikke uhyggelig med den musik til trailleren, men det snyder
> jo bare.

Æh... Jeg tror at traileren er en joke - The Shining som feel good movie?

/David

Fra : mikkel.eriksen@gmail~

Dato : 02-10-05 23:43

Yep den er fra en konkurrence hvor filmfolk skulle skære en ny trailer
til en film, men skifte genren ud med en anden. Der var også Titanic
som horror, Forrest Gump som psykologisk thriller, etc.

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Mette

Dato : 03-10-05 06:53

<mikkel.eriksen@gmail.com> skrev i en meddelelse
Yep den er fra en konkurrence hvor filmfolk skulle skære en ny trailer
til en film, men skifte genren ud med en anden. Der var også Titanic
som horror, Forrest Gump som psykologisk thriller, etc.

Hvor kan man finde de trailers du omtaler?

Fra : David Rasmussen

Dato : 03-10-05 07:22

mikkel.eriksen@gmail.com wrote:
> Yep den er fra en konkurrence hvor filmfolk skulle skære en ny trailer
> til en film, men skifte genren ud med en anden. Der var også Titanic
> som horror, Forrest Gump som psykologisk thriller, etc.

Ja, hvor?

/David

Fra : mikkel.eriksen@gmail~

Dato : 03-10-05 08:19

Her er dem som folk har fundet indtil videre:

http://www.ps260.com/Trailer/westsidestorytrailer_small.mov
http://www.ps260.com/elfollador/Scary%20Titanic.mov
http://www.moondogedit.com/pages/pl_theapparenttrap.html

Jeg tror ikke Forrest Gump-traileren er på nettet endnu (desværre!
Jeg vil satme gerne se den)

Det var iøvrigt IACE der sponsorede konkurrencen.

mvh
Mikkel Eide Eriksen