Passion Of The Christ
Fra : Yildizhan

Dato : 26-09-05 02:22

Nogen der ved hvor man kan købe bogen på nettet billigt ??

På forhånd tak

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 26-09-05 06:54

Hvad med www.bible.org ???

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-09-05 07:59

"Yildizhan" <yildizhan@ishoejby.dk> writes:

> Nogen der ved hvor man kan købe bogen på nettet billigt ??

Den er lidt løjerlig som filmatisering, for det er kun en lille del af
bogen den dækker, til gengæld er der digtet en hel del til.

Bogen er lagt ud til offentligheden af udgiveren på www.bibelen.dk.
--
Peter B. Juul, o.-.o
The RockBear. ((^))

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 26-09-05 08:15

Peter B. Juul wrote:

> Bogen er lagt ud til offentligheden af udgiveren på www.bibelen.dk.

Ja, det må være noget med, at forfatterrettighederne er udløbet.

--
Weblog fra Guatemala:
http://lakjer.dk/mikkel/blog/

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 26-09-05 08:28

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:

> Ja, det må være noget med, at forfatterrettighederne er udløbet.

Pjat, han lever da stadig

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-09-05 09:17

On Mon, 26 Sep 2005 09:28:05 +0200, Kevin Edelvang
<virker@ikke.invalid> wrote:

>Pjat, han lever da stadig

Men det gør Lukas, Johannes, Markus og Mattæus ikke. Ejheller Paulus -
og gudskelov for det.

--
mvh Niels Søndergaard

Ovenstående er min personlige mening og ikke
nødvendigvis udtryk for universel sandhed.

Fra : Mr. D

Dato : 26-09-05 16:28

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse
> Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:
>
> Mvh
> Kevin Edelvang

Sig mig engang; Er det alle de gamle lakajer fra dk.livssyn.kritstendom, der
har sneget sig herind iført tørklæde, briller og falsk skæg?

Simon

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 26-09-05 21:50

Mr. D wrote:

> Sig mig engang; Er det alle de gamle lakajer fra dk.livssyn.kritstendom, der
> har sneget sig herind iført tørklæde, briller og falsk skæg?

Hæhæ, Simon, har godt lagt mærke til, du er blevet endog meget flittig
bruger af denne gruppe. En lille hemmelighed for gammelt venskabs skyld:
Man kan snildt abonnere på flere nyhedsgrupper ad gangen

Selv holder jeg i øjeblikket 33, hvoraf jeg vil indrømme at læse de 31

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 27-09-05 22:49

Kevin Edelvang wrote:

> [...]
> skyld: Man kan snildt abonnere på flere nyhedsgrupper ad gangen
>
> Selv holder jeg i øjeblikket 33, hvoraf jeg vil indrømme at læse de

....og de sidste 2 er så:

alt.binaries.pictures.erotica.goats
og
alt.binaries.fanfic.beverly-hills-90210

--
Jacob

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 27-09-05 23:00

Jacob Skaaning wrote:

> ...og de sidste 2 er så:
>
> alt.binaries.pictures.erotica.goats
> og
> alt.binaries.fanfic.beverly-hills-90210

Æv, de findes ikke på min news server!

Mikkel

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 28-09-05 16:12

Jacob Skaaning wrote:

> ...og de sidste 2 er så:
>
> alt.binaries.pictures.erotica.goats
> og
> alt.binaries.fanfic.beverly-hills-90210

Nej, det er to af dem, jeg godt tør stå ved, jeg holder.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Mr. D

Dato : 28-09-05 19:24

> Mr. D wrote:
>
> Hæhæ, Simon, har godt lagt mærke til, du er blevet endog meget flittig
> bruger af denne gruppe.

Ja, men nok mest i perioder, ligesom med andre grupper.

Jeg blev blot lige pludselig opslugt af film fra fyrrerne, både dokumentar
og fiction. Jeg ved ikke hvor det kom fra, men i min passion købte jeg nogle
film, som jeg ikke kan løsrive mig fra igen.

> En lille hemmelighed for gammelt venskabs skyld:

Dejligt med venner...

> Man kan snildt abonnere på flere nyhedsgrupper ad gangen

AAAAHH! - Det må jeg prøve

> Selv holder jeg i øjeblikket 33, hvoraf jeg vil indrømme at læse de 31

Ja, jeg så godt nogle af de grupper, du holder. Jeg kender dem ikke lige
umiddelbart

Simon

Fra : Peter B. Juul

Dato : 26-09-05 09:43

Mikkel Møldrup-Lakjer <mikkel@fabel.dk> writes:

> Ja, det må være noget med, at forfatterrettighederne er udløbet.

Næh, for de nyeste tre-fire oversættelser el. flere er jo stadig under
ophavsret.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Roses are #FF0000,
The RockBear. ((^)) violets are #0000FF,

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 26-09-05 10:13

Peter B. Juul wrote:

> Næh, for de nyeste tre-fire oversættelser el. flere er jo stadig under
> ophavsret.

Nå ja, rettighederne til oversættelsen eksisterer endnu, men
forfatterrettighederne behøver man i det mindste ikke tænke på.

Mikkel
--
Aktuelle dvd-tilbud - se mine anbefalinger:
http://lakjer.dk/mikkel/spanske-film.shtml

Fra : Peter G

Dato : 26-09-05 17:11

Kevin Edelvang <virker@ikke.invalid> writes:

> Pjat, han lever da stadig

Frelseren? Elvis! Ja da.

["Og folk snakker om den anden kommen uden at vide den allerede har været der"]

--
M.v.h. Peter. Toppostere og andre irriterende skribenter vil blive
filtreret fra i stilhed.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-09-05 17:48

On Mon, 26 Sep 2005 18:10:44 +0200, Peter G <peterg@despammed.com>
wrote:

>Frelseren? Elvis! Ja da.
>
> den anden kommen

Den plejer man altså at kalde "Kristi genkomst" på normalt dansk.

Fra : David Rasmussen

Dato : 26-09-05 20:20

Niels Søndergaard wrote:

> Den plejer man altså at kalde "Kristi genkomst" på normalt dansk.

Ja, det andet lød lidt ulækkert.

> Ovenstående er min personlige mening og ikke
> nødvendigvis udtryk for universel sandhed.

Heheh...

/David

Fra : Peter G

Dato : 26-09-05 22:30

Niels Søndergaard <Niels.Sondergaard@gmail.com> writes:

> Den plejer man altså at kalde "Kristi genkomst" på normalt dansk.

Tak for rettelsen og det er noteret.

Som frafalden og fortabt får er jeg ikke så stiv i kristne sæder og
skikke. Budskaber om næstekærlighed og andre kristne dyder overlader jeg
til de to Sørener, Pind og Krarup.