Så er trilogien komplet
Fra : Niels Søndergaard

Dato : 24-09-05 21:23

Der Untergang
Die Hard
Das Boot

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Anders

Dato : 24-09-05 22:44

Die Hard? Det er sgu da ikke en rigtig krigsfilm
- det er en rigtic ACTION film...!!!

-Anders

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-09-05 23:06

Anders wrote:
> Die Hard? Det er sgu da ikke en rigtig krigsfilm
> - det er en rigtic ACTION film...!!!

Prøv lige at kigge på titlerne en gang til...

/David

Fra : David Rasmussen

Dato : 24-09-05 23:06

David Rasmussen wrote:

> Prøv lige at kigge på titlerne en gang til...

Og må jeg tilføje: LOL!

/David

Fra : Anders

Dato : 25-09-05 00:07

> Prøv lige at kigge på titlerne en gang til...
>
> /David

Nåh...ja...selvfølgelig!! )
Stupid me (!)

-Anders

Fra : Mr. D

Dato : 24-09-05 23:07

"Anders" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Die Hard? Det er sgu da ikke en rigtig krigsfilm
> - det er en rigtic ACTION film...!!!

Der, Die, Das

Simon

Fra : Stefan Holm

Dato : 24-09-05 23:09

Anders wrote:

> Die Hard? Det er sgu da ikke en rigtig krigsfilm
> - det er en rigtic ACTION film...!!!

Det er jo det der er det MORsomme.

--
Stefan Holm
"In America, first you get the sugar, then you get the power,

Fra : Rune Jensen

Dato : 24-09-05 23:12

Niels Søndergaard wrote:
> Der Untergang
> Die Hard
> Das Boot
>

> mvh
> Niels Søndergaard

wer, wie was,
Wieso weshlab warum

-Rune Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-05 07:09

On Sat, 24 Sep 2005 22:23:04 +0200, Niels Søndergaard wrote:

> Der Untergang
> Die Hard
> Das Boot
Dus med dyrene?

Ja

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Mr. D

Dato : 25-09-05 08:48

"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle.dk> skrev i en meddelelse

> Dus med dyrene?
Den 13. kriger

der, die, das, dus, den - Jeg husker ikke lige de bøjelser fra min
tyskundervisning, men jeg var heller ikke altid helt vågen

simon

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-09-05 10:44

On Sun, 25 Sep 2005 09:48:26 +0200, "Mr. D"
<s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

>"Kurt Hansen" <kurt-snabela-towle.dk> skrev i en meddelelse

Den gælds ikke.
Første regel er: Brug kun tyske artikler.

>Den 13. kriger
Duer ikke.
Anden regel er: Titlen må kun være på to ord.
Så her bruger vi i stedet "Den erindrende"

>der, die, das, dus, den - Jeg husker ikke lige de bøjelser fra min
>tyskundervisning, men jeg var heller ikke altid helt vågen

Okay, I vil gerne have alle bøjningerne med?

Dem bones:
http://us.imdb.com/title/tt0437958/

Des anges:
http://us.imdb.com/title/tt0311004/

Og tredje regel?
Kig aldrig i pakken.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Brian

Dato : 25-09-05 12:24

Niels Søndergaard wrote:

> Og tredje regel?
> Kig aldrig i pakken.

Har du (også) lige set "The Transporter" ?

/Brian

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-09-05 13:10

On Sun, 25 Sep 2005 13:24:21 +0200, "Brian" <briank@vip.cybercity.dk>
wrote:

>Har du (også) lige set "The Transporter" ?

Jeps. Jeg ville lige se, om nogen fangede den.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Brian

Dato : 25-09-05 14:33

Niels Søndergaard wrote:

> Jeps. Jeg ville lige se, om nogen fangede den.

Tror ikke det er en særlig "kendt" film - en lille søgning på google groups
gav intet resultat i denne gruppe. Jeg havde ihvertfald aldrig hørt om den,
før en kammerat smed den af hos mig. Filmen var da bestemt en positiv
overraskelse, selv om jeg generalt ikke har meget til overs for en-mands-hær
film.

/Brian

Fra : Mikkel Møldrup-Lakje~

Dato : 25-09-05 14:39

Brian wrote:

> Filmen var da bestemt en positiv overraskelse, selv om
> jeg generalt ikke har meget til overs for en-mands-hær film.

Så hellere en generalt ledet hær?

--
Weblog fra Guatemala:
http://lakjer.dk/mikkel/blog/

Fra : Brian

Dato : 25-09-05 14:42

Mikkel Møldrup-Lakjer wrote:

> Så hellere en generalt ledet hær?

Jep

Naa... men Seagal/Van Damme film hvor de helt alene nakker alle
bad-guys fra en ende af, kan blive lidt trættende i længden.

/Brian

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-09-05 14:40

On Sun, 25 Sep 2005 15:32:47 +0200, "Brian" <briank@vip.cybercity.dk>
wrote:

> [...]
>overraskelse, selv om jeg generalt ikke har meget til overs for en-mands-hær

Det er en fed film. Og bare vent, til du ser 2'eren. Den er endnu
bedre.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Jesper

Dato : 25-09-05 17:12

Niels Søndergaard <Niels.Sondergaard@gmail.com> wrote:

> Det er en fed film. Og bare vent, til du ser 2'eren. Den er endnu
> bedre.
>
> mvh
> Niels Søndergaard

2'eren er ikke med Qi Shu

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-09-05 18:32

On Sun, 25 Sep 2005 18:12:19 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>2'eren er ikke med Qi Shu

Nej, den er med Kate Nauta.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : Brian

Dato : 25-09-05 18:57

Niels Søndergaard wrote:
> [...]

Hun gjorde ihvertfald ikke filmen ringere...

> Nej, den er med Kate Nauta.

Som udseendesmæssigt er det stik modsatte af Qi Shu

Men bare filmen holder ligeså godt som den første, er det nok til at
overkomme.

/Brian

Fra : John Sahl

Dato : 26-09-05 11:18

Niels Søndergaard wrote:
> Det er en fed film. Og bare vent, til du ser 2'eren. Den er endnu
> bedre.

Så glæder jeg mig endnu mere, for jeg var temmelig positivt overrasket
over The Transporter. Jason Statham gør det faktisk glimrende.

--
John Sahl,
http://www.fotofaelden.dk - ikke helt det du troede

Fra : Martin Møller

Dato : 26-09-05 10:14

Mr. D wrote:
> [...]
>
> der, die, das, dus, den - Jeg husker ikke lige de bøjelser fra min
> tyskundervisning, men jeg var heller ikke altid helt vågen

ohne, wiede,r um

Med venlig hilsen

Martin Møller

Fra : Mr. D

Dato : 26-09-05 16:33

"Martin Møller" <martinboySPAM@FILTERhotmail.com> skrev i en meddelelse

> ohne, wiede,r um

ohne, wiede, rum?

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 26-09-05 17:16

On Mon, 26 Sep 2005 11:14:20 +0200, "Martin Møller"
<martinboySPAM@FILTERhotmail.com> wrote:

>ohne, wiede,r um

Ohne mich:
http://us.imdb.com/title/tt0110718/

Wieder in Witstock
http://us.imdb.com/title/tt0399885/

Um jeden Preis:
http://us.imdb.com/title/tt0111540/

--
mvh Niels Søndergaard

Ovenstående er min personlige mening og ikke
nødvendigvis udtryk for universel sandhed.

Fra : Per Vadmand

Dato : 26-09-05 17:46

"Niels Søndergaard" <Niels.Sondergaard@gmail.com> wrote in message

> Ohne mich:
> http://us.imdb.com/title/tt0110718/
>
> Wieder in Witstock
> http://us.imdb.com/title/tt0399885/
>
> Um jeden Preis:
> http://us.imdb.com/title/tt0111540/

En pedantisk pegefinger: Det rigtige ord i remsen er ikke "wieder" (igen)
men "wider", en lidt gammeldags præposition, der nærmest betyder imod. Hele
remsen lyder altså "durch, für, gegen, ohne, wider, um." Det er de
præpositioner, der styrer akussativ.

Per V.

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 26-09-05 18:15

On Mon, 26 Sep 2005 18:46:29 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

> [...]
>men "wider", en lidt gammeldags præposition, der nærmest betyder imod. Hele
>remsen lyder altså "durch, für, gegen, ohne, wider, um." Det er de

Jeg husker fra skoletiden:
"durch, für, gegen, ohne, wider, um; kannst du nicht den Akkusativ,.
dann bist du wirklich dumm".

sayonara
Martin Mose Larsen