Wag the Dog - Når halen logrer med hund
Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 18-09-05 17:35

Jeg ser lige, at DR2 i aften kl. 19.55 viser den meget overbevisende
film, Wag the Dog. Her får vi en fænomenalt udført sort, sort satire
over en amerikansk præsidents spin doctor-cirkus, som sættes i gang for
at dække over en sexskandale, og som inkluderer en fiktiv krig i
Albanien, der distraherer medier og befolkning...

Desværre en film, som kun bliver mere og mere aktuel. Og så er den flot
og overbevisende udført. Måske var der virkelig en krig - jeg har jo set
den på tv!

Mikkel
--
Gør et filmkup - aktuelle tilbud på spanske dvd'er
http://lakjer.dk/mikkel/spanske-film.shtml

Fra : JytteJ

Dato : 18-09-05 22:17

"Mikkel Moldrup-Lakjer" <mikkel@fabel.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> overbevisende udført. Måske var der virkelig en krig - jeg har jo set den

Helt enig. Og så var DR 2 så geniale at vise "Frygtens politik" lige
bagefter. En gang imellem kan de godt lave noget rigtig godt på tv.

JytteJ

Fra : Zeki

Dato : 18-09-05 22:48

"JytteJ" <missmerkur@esenet.dk> wrote in message

> Helt enig. Og så var DR 2 så geniale at vise "Frygtens politik" lige
> bagefter. En gang imellem kan de godt lave noget rigtig godt på tv.

Er der nogle der ved om 'Frygtens Politik' bliver genudsendt? Gik glip af
andet afsnit.

mvh
Zeki

Fra : jakob

Dato : 19-09-05 08:43

Zeki wrote:

> Er der nogle der ved om 'Frygtens Politik' bliver genudsendt? Gik glip af
> andet afsnit.

Jeg så ikke første afsnit hvilket ærgrer mig da jeg synes at andet
afsnit i går var rigtig spændende, og ikke mindst tankevækkende. Håber
de genudsender det også. Er der nogen der kender den originale titel på
dokumentaren?

/Jakob