Vejen til Mora, Sverige, om vinterern ?
Fra : Peter

Dato : 24-10-05 21:24

Hej i gruppen.
Her til vinter kører vi en tur til Sverige for at prøve at stå på ski.
Vi skal til Orsa i nærheden af Mora.
Vi starter på Sjælland, men når vi kommer til Sverige skal vi så følge E45 ,
som kører lige forbi Orsa,via Göteborg eller skal vi tage E20, øst om Vänern
?
De forskellige ruteplanlæggere på nettet er lidt uenige om dette.
Vi skal overnatte undervejs, p.g.a. børn, så med hensyn til hotelbooking
skal vi snart have styr på ruten.

Er den nogen som har erfaringer med denne tur vil vi meget gerne hører lidt
om det.

mvh.
Peter

Fra : Jan

Dato : 25-10-05 15:55

Mon, 24 Oct 2005 22:24:00 +0200, "Peter" <FJERNpeterdue@mail.dkFJERN>;
<435d42d3$0$1819$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>; <dk.fritid.rejse>:

>Vi skal til Orsa i nærheden af Mora.
>Vi starter på Sjælland, men når vi kommer til Sverige skal vi så følge E45 ,
>som kører lige forbi Orsa,via Göteborg eller skal vi tage E20, øst om Vänern

Jeg ville ha kørt vej 45 (Inlandsvägen).
Den er helt OK, en god, bred landevej det allermeste af strækningen.

--
/jan
news postings should be followed up in news

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 29-10-05 14:19

> Jeg ville ha kørt vej 45 (Inlandsvägen).
> Den er helt OK, en god, bred landevej det allermeste af strækningen.

Kørte selv den vej i uge 7 sidste år... det gik ganske fint. Der er bare
langt når man skal helt til Åre

Fra : Peter

Dato : 29-10-05 18:54

Tak for rådene.- så snupper vi også den vej

Hilsen Peter