Parkering Forum Kbh.
Fra : Rasmus S.

Dato : 24-10-05 20:39

Hej alle,

Jeg skal til København søndag d. 30/10-05 til koncert i Forum.
Har brug for et sted at parkere min bil, fra sidst på eftermiddagen til
først på natten.
Nogle der kan komme med nogle gode bud?
Metro eller bus fra parkering kan vi evt. leve med .

Mvh

Rasmus

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 25-10-05 04:51

On Mon, 24 Oct 2005 21:39:12 +0200, "Rasmus S."
<rasmusstubertFJERN@hotmail.com> wrote:

> [...]
>først på natten.
>Nogle der kan komme med nogle gode bud?
>Metro eller bus fra parkering kan vi evt. leve med .

Du kan bare parkere i området - det vrimler med parkeringsmuligheder,
og hvis du kommer allerede om eftermiddagen (dørene til Coldplay åbnes
først kl. 19.00 , så skulle der være god tid til at finde en.

Der er fri parkering om søndagen på hele Frederiksberg (på alm. off.
p-pladser, ikke dem som europark o.lign. driver).

Ellers er der en P-kælder på Falkoner Plads under Frederiksberg
Gymnasium, men der er lukket mellem 01.00 og 05.00. Koster 10 kr. i
timen.

god fornøjelse

Fra : Gainsbourg

Dato : 25-10-05 10:04

> Der er fri parkering om søndagen på hele Frederiksberg (på alm. off.
> p-pladser, ikke dem som europark o.lign. driver).

He he, ja hvis man ellers kan finde en plads. Det er nemlig lidt af en kunst
i det område - især når der er et arrangement i Forum. Jeg kan i hvert
tilfælde anbefale at komme i god tid.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : SEJ

Dato : 25-10-05 16:55

bülowsvej ca. 500m væk er der altid pladser selvom der er arrangement i
Forum

Fra : as

Dato : 28-10-05 16:37

> [...]
> først på natten.
> Nogle der kan komme med nogle gode bud?
> Metro eller bus fra parkering kan vi evt. leve med .

Ja som andre har skrevet så er der masser af parkeringspladser ved Forum,
jeg vil dog anbefale at du bliver på frederiksbergsiden og ikke bevæger dig
over i Nørrebro, der er det nemlig umuligt.
Men hvad med at tage en taxa og/eller tog, og så drik et par øl eller ryg en
joint --- når i nu har været heldige at få billet til Coldplay.

Ses i Forum på Søndag
ps. Er der nogen der ved om der er opvarmning og i så tilfælde hvem??

Fra : Rasmus S.

Dato : 29-10-05 10:38

"as" <nospam@spam.dk> wrote in message.

> [...]
>
> Ses i Forum på Søndag
> ps. Er der nogen der ved om der er opvarmning og i så tilfælde hvem??

Vi kommer fra Jylland og skal hjem og på arbejde mandag morgen, derfor vi
skal hurtigt hjem bagefter.

Det bliver for omfattende at komme hjem bagefter hvis vi skal med tog.

Desværre ulempen at bo i Jylland når de store koncerter kører på i Kbh .

Mvh

Rasmus