Cape Verde???
Fra : wolff13@gmail.com

Dato : 18-10-05 10:22

Hej Allesammen

Er der nogen der har været i Cape Verde? Hvordan kommer man derned
billigst?

Jeg kan ikke finde nogen charter selvskaber der flyver derned. Kan det
passe??

M.V.H
JW

Fra : PL

Dato : 18-10-05 10:42

ail.com> wrote in message
[...]

De rejsearrangører herhjemme med mest erfaring i rejser til Cabo Verde er
Svante Rejser http://www.svante.dk/
Så vidt jeg husker har TAP (portugisisk luftfartsselskab) afgange til Cabo
Verde fra Lissabon.

PL

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 18-10-05 10:48

<wolff13@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogen der har været i Cape Verde? Hvordan kommer man
> derned billigst?

> Jeg kan ikke finde nogen charter selvskaber der flyver derned. Kan det
> passe??

Har aldrig været der. Her er nogen, der har: http://www.svante.dk/

JAF

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 18-10-05 12:45

wolff13@gmail.com skrev....

> Jeg kan ikke finde nogen charter selvskaber der flyver derned.
> Kan det passe??

Så vidt jeg har kunnet finde ud af, er der 4 flyselskaber der flyver
til Sal:

Cabo Verde Airlines, Lauda Air, TAP og Neos Air.

Umiddelbart vil jeg tro at sidstnævnte er den billigste mulighed. Så
skal du blot finde en billig måde at komme til Rom, Verona, Barcelona
eller Milano.

Selv ville jeg vælge at flyve med TAP København-Lissabon-Sal, fordi
du derved opnår fuld transfer i Lissabon og en større sikkerhed for
at din bagage rent faktisk kommer frem samtidig med dig.