Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billeder fra Kina i efteråret
Fra : per

Dato : 23-10-05 21:45

Her er så alle de fotos jeg har udvalgt fra min tur til Kina 10.9 - 2.10,
som gik over Beijing, Chengdu, x, y, z, Kunming, Shanghai.

Her er eksempler på fotos:
http://www.abcdefgh.dk/Kina/byen/kina634a.htm
http://www.abcdefgh.dk/Kina/vandel/kina302a.htm
http://www.abcdefgh.dk/Kina/templer/kina229a.htm
http://www.abcdefgh.dk/Kina/turist/kina082a.htm
http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/kina291a.htm

eller du kan se alle:
http://www.abcdefgh.dk/Kina/

Kommentarer er velkomne, både i gæstebog og i NG

Alle billeder er taget med Pentax *ist D og Sigma 24-135/2.8-4.5 eller
pentax 50/1.4

Med venlig hilsen
Per

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 23-10-05 23:16

per wrote:

> Kommentarer er velkomne, både i gæstebog og i NG

Tja... det er nogle turist-knipserier, det sidste med den piberygende
herre er dog nogenlunde, men der er noget lyst stof øverst i venste
hjørne, som forstyrer billedet...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders

Dato : 24-10-05 00:39

> Tja... det er nogle turist-knipserier, det sidste med den piberygende
> herre er dog nogenlunde, men der er noget lyst stof øverst i venste
> hjørne, som forstyrer billedet...

Nej, stort set ALT hvad DU fremviser her i gruppen (og på din hjemmeside) er
uinteressante motiver. Totalt amatør-agtige post-kort-wannabee motiver
endver nar kan finde ud af at "knipse" (!)

DU mangler talent og fantasi i modsætning til så mange andre.

- Man skulle tro at alle dine nedrige og stupide kommentarer er et resultat
af din egen totale mangel på talent og selverkendelse. Virkelig!

Hold dig væk fra steder du ikke høre hjemme. Tak.

-Anders

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 24-10-05 19:58

Anders wrote:

> Hold dig væk fra steder du ikke høre hjemme. Tak.

Hmm... så vidt jeg ved, så er du ikke ansat som moderator i denne gruppe,
og jeg deltager med kritik og synspunkter i det omfang som jeg har tid og
lyst.

Jeg vil anbefale, at du henvender dig på www.fotokritik.dk, der har
brugerne nemlig vedtaget nogle regler for kritikgivning, der ligner dine
ønsker...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : ksk

Dato : 24-10-05 20:56

> Hmm... så vidt jeg ved, så er du ikke ansat som moderator i denne gruppe,
> og jeg deltager med kritik og synspunkter i det omfang som jeg har tid og
> lyst.

næ men vi kan da prøv at tag en afstemming og vi gid dig her du er godt
tung at du endnu ikke ha fatte at vi er mang rigtigt mange der ikke gide dig
mere du er ikke nogle hjælp for nogle her i grp så
PIS AF MED DIG NRE

KsK

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 24-10-05 21:02

On Mon, 24 Oct 2005 21:56:13 +0200, ksk wrote:

> [...]
> tung at du endnu ikke ha fatte at vi er mang rigtigt mange der ikke gide dig
> mere du er ikke nogle hjælp for nogle her i grp så

NRE kan til tider være pisseirriterende, men han er intet i forhold til
dig. Med alle dine kommentarer er du efterhånden blevet den værste her i
gruppen og så endda på meget kort tid.

--
M.v.h
Jens Stadsgaard - Der nu har Canon Eos 20D

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-10-05 21:05

"ksk" <61678029@mobil.dk> skrev i en meddelelse

> næ men vi kan da prøv at tag en afstemming

Ja, lad os tage en afstemning. Hvis nu du får flest stemmer, forsvinder du
så?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 9/25/05)

Fra : Michael

Dato : 24-10-05 21:17

ksk wrote:

> [...]
> tung at du endnu ikke ha fatte at vi er mang rigtigt mange der ikke gide dig
> mere du er ikke nogle hjælp for nogle her i grp så

Har Du slet ikke overvejet om det er Dig, som er den mest belastende
personage i foto.fritid?

Mvh. Michael

Fra : Jakob

Dato : 25-10-05 06:36

In article <djje8r$2c2v$1@newsbin.cybercity.dk>, 61678029@mobil.dk
says...

> mere du er ikke nogle hjælp for nogle her i grp så
> PIS AF MED DIG NRE
>
> KsK

Du fatter godt nok ikke ret meget. JEg har tidligere givet dig nogle råd
angående din spamming af denne gruppe. Inten er du bare ikke mentalt
istand til at fatte det, ellers er du også skide ligeglad med andre
brugere af denne gruppe.

Faktum er at du er et af de allermest irreterende elementer her i
gruppen.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-05 08:25

"per" <falskadrPer@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> eller du kan se alle:
> http://www.abcdefgh.dk/Kina/
>
> Kommentarer er velkomne, både i gæstebog og i NG

Flot samling billeder. Du er ret varieret i dit motivvalg, og der er mange
interessante kig i samlingen. Men der mangler lidt farve og kontrast, synes
jeg. Jeg kan godt se at der har været overskyet det meste af tiden, og der
er noget dis i luften, men så kan du få fine farver ved at gå tættere på.
Lidt mere pang i billederne ville iom hjælpe dig godt.

Mvh. Claus Petersen

Fra : per

Dato : 24-10-05 11:43

Claus Petersen wrote:
> [...]
> meste af tiden, og der er noget dis i luften, men så kan du få fine
> farver ved at gå tættere på. Lidt mere pang i billederne ville iom

Mon ikke det med 'pang' er en smagssag?
Jeg foretrækker stort set naturlige farver, og mener at alt for megen
justering på det punkt skaber kunstige billeder.

mvh per

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-05 11:51

> Mon ikke det med 'pang' er en smagssag?
> Jeg foretrækker stort set naturlige farver, og mener at alt for megen
> justering på det punkt skaber kunstige billeder.
>
> mvh per

Jo da. Det er også derfor at jeg skriver "synes jeg" Al vurdering af
billeder er da en smagssag.

Mvh. Claus Petersen

Fra : Fif

Dato : 24-10-05 12:13

> [...]
> Her er så alle de fotos jeg har udvalgt fra min tur til Kina 10.9 - 2.10,
> som gik over Beijing, Chengdu, x, y, z, Kunming, Shanghai.

Flot serie billeder.
Der er 2 billeder som jeg specielt godt kan li'
http://www.abcdefgh.dk/Kina/mennesker/kina297a_std.jpg
Dejligt livgivende portræt. De rynker fortæller alt.

http://www.abcdefgh.dk/Kina/turist/kina085a_std.jpg
Storslået natur og bygningsarbejde. Som jeg syntes du får godt frem her. (På
trods af disen.:0)

Tak for kigget.
;0)
Fif
(Ann-Kirstin)

Fra : per

Dato : 24-10-05 12:24

Fif wrote:
> Flot serie billeder.
> http://www.abcdefgh.dk/Kina/turist/kina085a_std.jpg
> Storslået natur og bygningsarbejde. Som jeg syntes du får godt frem
> her. (På trods af disen.:0)

Jeg synes netop at disen er en gevinst ved dette billede!
mvh per

Fra : ;o\)-max-

Dato : 24-10-05 12:39

"per"
> [...]
>
> Kommentarer er velkomne, både i gæstebog og i NG
>
> Alle billeder er taget med Pentax *ist D og Sigma 24-135/2.8-4.5 eller

Tusind tak for kigget, det var en dejlig oplevelse, fine billeder
og meget andet godt på dit omfangsrige site. Dine skriblerier
minder om en anden Andersen, godt får ånden og humøret
Vil bestemt kigge forbi med jævne mellemrum. -max-

Fra : per

Dato : 24-10-05 12:48

-max- wrote:
> [...]
> minder om en anden Andersen, godt får ånden og humøret
> Vil bestemt kigge forbi med jævne mellemrum. -max-

Mange tak.
Når du nu så venligt omtaler mine 'skriblerier' synes jeg lige jeg vil give
adressen her:
http://javist.smartlog.dk

mvh per