Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Væg plakater
Fra : Thuman

Dato : 19-10-05 21:05

Hej Folkens..

Nu har jeg efterhånden googlet nettet tyndt.. og jeg kan bare ikke
finde det jeg leder efter.. :-/

Væg plakater.. og her mener jeg væg plakater.. i noget der minder om
... 2x2M!

Nogen der ved hvor dette kan erhverves uden at jeg skal sælge en nyre
for at betale for dem..

Det jeg helt præcist leder efter er et billede noget ala. det her bare
i kæmpe størrelse:

http://imagecache2.allposters.com/images/PORT/SP_222.jpg

Mvh.
Thumann

Fra : Carsten Gram

Dato : 19-10-05 21:19

Thuman wrote:
> Det jeg helt præcist leder efter er et billede noget ala. det her bare
> i kæmpe størrelse:

Hvis du selv har billedet kan firmaet lasertryk (lasertryk.dk) lave det!

Mvh

Carsten

Fra : Tobester

Dato : 19-10-05 22:19

Hvis du bor i Århus, så kør forbi Huset. De har en kæmpe dims, der printer
bannere i ca. 1m bredde, og så kører du bare to baner. Priserne er meget
rimelige og resultatet pænt...

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 20-10-05 07:47

> Hvis du bor i Århus, så kør forbi Huset. De har en kæmpe dims, der printer
> bannere i ca. 1m bredde, og så kører du bare to baner. Priserne er meget
> rimelige og resultatet pænt...

Har du en mere specifik adresse, evt link.

Lars (fra Århus)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 20-10-05 15:40

In article <43573d62$0$41151$14726298@news.sunsite.dk>, Lars Thomsen Nielsen wrote:

> Har du en mere specifik adresse, evt link.

Søg på google: huset Århus
det er første link nemlig:
http://www.huset-aarhus.dk/

Fra : Tommy Jensen

Dato : 19-10-05 21:17

On 19 Oct 2005 13:04:39 -0700, "Thuman" <brianm@thumann.dk> wrote:

> [...]
>.. 2x2M!
>
>Nogen der ved hvor dette kan erhverves uden at jeg skal sælge en nyre

Måske kan Poster shop levere i den størrelse du ønsker, de kan
ihvertfald levere i 61x200 cm.

http://www.postershop.dk/banner.php

Jeg har selv fået lavet et billede i poster størrelse 82x61 cm

http://www.postershop.dk/fotoposter.php

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : Thuman

Dato : 19-10-05 22:15

Tak for jeres svar..
Har lige mail bombet dem :)

Mvh.
Brian Madsen

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 19-10-05 22:26

"Thuman" <brianm@thumann.dk> skrev i en meddelelse

Det jeg helt præcist leder efter er et billede noget ala. det her bare
i kæmpe størrelse:

http://imagecache2.allposters.com/images/PORT/SP_222.jpg

Det viste billede har jeg da set som tapet. Kan det mon bruges.
--
Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
Har meget mørkekamre udstyr samt digitale proff printere til salg lige nu.

Fra :

Dato : 20-10-05 15:09

> Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
> Har meget mørkekamre udstyr samt digitale proff printere til salg lige nu.
> [...]
Mig der er tosset?? Jeg kan bare ikke fibde noget brugt udstyr på de link !
Hilsen Henrik

Fra : Tholo - www.tholofot~

Dato : 20-10-05 23:45

"HØ" <hh@city.dk> skrev i en meddelelse

> Mig der er tosset?? Jeg kan bare ikke fibde noget brugt udstyr på de link
> !
> Hilsen Henrik

Nope du er ikke tosset.

Hvis du er inteseret i en liste så send mig en mail.
--

Fra :

Dato : 21-10-05 00:19

"Tholo - www.tholofoto.dk" <Tholo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med venlig hilsen Fotograf Thomas Lorentsen
> Har meget mørkekamre udstyr samt digitale proff printere til salg lige nu.

Jeg er interesseret!
Mail virker
Henrik

Fra : Brian S. Jensen

Dato : 20-10-05 06:28

[...]

Hej

Har du billedet i høj opløsning ?

Hvis du har, så kan jeg da måske godt lokkes til at lave det på vores
HP DesignJet 800PS (Glossypapir)

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Bo Hellum

Dato : 20-10-05 08:36

> Det jeg helt præcist leder efter er et billede noget ala. det her bare
> i kæmpe størrelse:
>
> http://imagecache2.allposters.com/images/PORT/SP_222.jpg

Jeg spørger lige min nabo, han har sit eget poster firma...jeg vender
tilbage.

Bo

Fra : Bo Hellum

Dato : 20-10-05 08:38

Nej, han kan lave det så det sættes sammen i 3 dele, han kan ikke lave det i
et stykke desværre.

Bo

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 20-10-05 09:08

> Væg plakater.. og her mener jeg væg plakater.. i noget der minder om
> .. 2x2M!

Som andre skriver så kan du prøve forskellige trykkerier, fx Vesterkopi.

En anden mulighed kunne være at lave det selv. Hvis du gider kan du få et
udemærket resultat ved at skrive billedet ud på mange A4-ark og så sætte dem
sammen og sætte dem op med fx. tapetklister. Lidt omstændeligt
selvfølgeligt, men ret billigt - tonerpris ikke medregnet

Du kan bruge dette gratis program til at danne alle de enkelte del-ark, som
udgør det totale billede:
http://pmeindre.free.fr/MyAlbum.html

Når du starter programmet behøver du ikke at oprette et album.
Ved opstart trykkes blot 'Annuler', hvorefter hovedprogrammet er
klar.

Herefter skal indlæses det ønskede billede ved tryk på ikonet til
højre for printeren. Tilsidst trykkes Ctrl-Shift-P. Med zoom
factor kan man bestemme størrelsen.

God fornøjelse

Lars

Fra : Ole Pedersen

Dato : 21-10-05 14:01

Hej,

Jeg ville blot lige nævne, at vi kan lave vægplakater i op til 2,5m x 5
meter. F.eks. 2x2 m på selvklæbende folie kr1.800,- incl moms. Disse
størrelser står ikke på vore hjemmeside, men du er velkommen til at emaile
os og høre nærmere.

Ole Pedersen
www.ditgalleri.dk - en verden af plakater og malerier.